Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Wat ik niet snap he, mensen die zich 4 x per dag omkleden. Ik heb gewoon één soort kleren. Tenminste, op de 3 jurken na dan. Die doe ik zelden aan. Maar de rest kan allemaal altijd. Als ik buiten de vloer schrob, doe ik dat gewoon in mijn gewone spijkerbroek, omdat ik hem dan toch gewoon was en hij weer prima is.
Gerdien B. schreef:Daarvoor heb ik tegenwoordig huispakken: 1 dikke voor de winter en een dunne flodder ding voor nu. Kan je je in alle bochten wringen op de bank. Ook mijn favoriete bezigheid 's avonds
lammetje schreef:pol schreef:Doe ik ook hoor, was vandaag de pot aan het chloren met een broek aan die ik voor het eerst aanhad, daar kwam ik halverwege achter...
tja dat doe ik daarom ook maar alleen smorgens of savonds laat in mn pyjama
Jo'tje schreef:Pol: je hebt tegenwoordig ook wel veel van die tuniques (schrijf je dat zo?!) die van boven wat strakker zijn maar dan wijder uitlopen. Is dat wat? Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk bij alle soorten dames erg mooi vind staan!
Mhrm, dat snap ik dan weer niet. Hoewel kleding me niet zo boeit vind ik het wel belangrijk dat ik er thuis ook toonbaar uitzie. Vast zoiets als wat eerder gezegd wordt over mooie lingerie; dat is voor jezelf prettig ook al ziet niemand het. Helemaal mee eens, maar dat vind ik ook van bovenkleding: dat moet thuis ook wel een beetje fatsoenlijk zijn. Ik begrijp niet dat mensen de halve dag in pyjama of joggingbroek lopen soms..Tja, dat gebeurt nu eenmaal met leuke kleding! Wat ik wel doe met hele leuke dingen: ik loop er thuis niet in rond. Als ik thuis kom en ik heb een supergaaf truitje aan, bijvoorbeeld, dan trek ik het meteen uit en trek een ouder/versleten truitje aan. Zo blijft kleding langer mooi, want je hoeft het minder te wassen. Doe ik al zo lang ik me kan herinneren...
windekind schreef:Mhrm, dat snap ik dan weer niet. Hoewel kleding me niet zo boeit vind ik het wel belangrijk dat ik er thuis ook toonbaar uitzie. Vast zoiets als wat eerder gezegd wordt over mooie lingerie; dat is voor jezelf prettig ook al ziet niemand het. Helemaal mee eens, maar dat vind ik ook van bovenkleding: dat moet thuis ook wel een beetje fatsoenlijk zijn. Ik begrijp niet dat mensen de halve dag in pyjama of joggingbroek lopen soms..
lammetje schreef:pol schreef:Doe ik ook hoor, was vandaag de pot aan het chloren met een broek aan die ik voor het eerst aanhad, daar kwam ik halverwege achter...
tja dat doe ik daarom ook maar alleen smorgens of savonds laat in mn pyjama
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten