kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 22 mei 2008 18:29

ik vind het al vervelend om me uit te kleden smiddags als ik even naar bed ga :mrgreen: Dus kan me ook niet voorstellen hoe het zou zijn als ik me 4 x per dag zou moeten omkleden. Al vind ik buiten in de tuin werken met 'nette' kleding waar ik ook mee naar de super moet ook niet prettig dus dan kleed ik me wel om.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 18:34

MissF schreef:Wat ik niet snap he, mensen die zich 4 x per dag omkleden. Ik heb gewoon één soort kleren. Tenminste, op de 3 jurken na dan. Die doe ik zelden aan. Maar de rest kan allemaal altijd. Als ik buiten de vloer schrob, doe ik dat gewoon in mijn gewone spijkerbroek, omdat ik hem dan toch gewoon was en hij weer prima is.

Nou, ik ben zo iemand die zich regelmatig omkleedt. Mijn mooie kleding is allemaal behoorlijk teer en gevoelig spul of van een hele lichte kleur, daar ga ik dus niet mee op een vloer zitten. De meeste kleren kan ik ook niet zomaar in de was gooien: ja, gewoon in de mand, maar ze moeten in een aparte was (op handwasprogramma) en erge vlekken krijg ik er dan niet uit. Dus wassen geen probleem, rare vlekken enzo wel. Verder ben ik er gewoon zuinig op, omdat het meestal allemaal dingen zijn die ik echt ergens speciaal heb gevonden en heb gekocht en het echt iets unieks is (ik noem het dan mijn collector's items). :wink:

Dus als ik een vloer ga schrobben of wat dan ook, dan trek ik iets makkelijks aan. En ik ga ook niet in mijn soms letterlijk ingewikkelde outfits gezellig ondersteboven op de bank hangen. Want ondersteboven op de bank hangen is mijn favoriete bezigheid in de avonduren :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 22 mei 2008 18:36

Daarvoor heb ik tegenwoordig huispakken: 1 dikke voor de winter en een dunne flodder ding voor nu. Kan je je in alle bochten wringen op de bank. Ook mijn favoriete bezigheid 's avonds :D
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 18:36

Gerdien B. schreef:Daarvoor heb ik tegenwoordig huispakken: 1 dikke voor de winter en een dunne flodder ding voor nu. Kan je je in alle bochten wringen op de bank. Ook mijn favoriete bezigheid 's avonds :D

Precies! Die heb ik dus ook! Hangt perfect :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 22 mei 2008 18:44

pol schreef:Doe ik ook hoor, was vandaag de pot aan het chloren met een broek aan die ik voor het eerst aanhad, daar kwam ik halverwege achter... :shock:

tja dat doe ik daarom ook maar alleen smorgens of savonds laat in mn pyjama :D

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 mei 2008 18:47

lammetje schreef:
pol schreef:Doe ik ook hoor, was vandaag de pot aan het chloren met een broek aan die ik voor het eerst aanhad, daar kwam ik halverwege achter... :shock:

Goed idee lammetje..ik heb zo al een menig rok en shirtje verpest...dat rot bleekspul ook altijd!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 mei 2008 21:20

Pol: je hebt tegenwoordig ook wel veel van die tuniques (schrijf je dat zo?!) die van boven wat strakker zijn maar dan wijder uitlopen. Is dat wat? Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk bij alle soorten dames erg mooi vind staan!
pobody's nerfect

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mei 2008 22:05

Jo'tje schreef:Pol: je hebt tegenwoordig ook wel veel van die tuniques (schrijf je dat zo?!) die van boven wat strakker zijn maar dan wijder uitlopen. Is dat wat? Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk bij alle soorten dames erg mooi vind staan!

Die lijken op positiekleding vind ik dan.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 mei 2008 22:55

Haha, nou dat verschilt wel per model denk ik hoor.
Bij een beetje fatsoenlijk merk kun je het verschil heus wel zien.
pobody's nerfect

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 22 mei 2008 22:56

Tja, dat gebeurt nu eenmaal met leuke kleding! Wat ik wel doe met hele leuke dingen: ik loop er thuis niet in rond. Als ik thuis kom en ik heb een supergaaf truitje aan, bijvoorbeeld, dan trek ik het meteen uit en trek een ouder/versleten truitje aan. Zo blijft kleding langer mooi, want je hoeft het minder te wassen. Doe ik al zo lang ik me kan herinneren...
Mhrm, dat snap ik dan weer niet. Hoewel kleding me niet zo boeit vind ik het wel belangrijk dat ik er thuis ook toonbaar uitzie. Vast zoiets als wat eerder gezegd wordt over mooie lingerie; dat is voor jezelf prettig ook al ziet niemand het. Helemaal mee eens, maar dat vind ik ook van bovenkleding: dat moet thuis ook wel een beetje fatsoenlijk zijn. Ik begrijp niet dat mensen de halve dag in pyjama of joggingbroek lopen soms..
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 mei 2008 06:58

windekind schreef:Mhrm, dat snap ik dan weer niet. Hoewel kleding me niet zo boeit vind ik het wel belangrijk dat ik er thuis ook toonbaar uitzie. Vast zoiets als wat eerder gezegd wordt over mooie lingerie; dat is voor jezelf prettig ook al ziet niemand het. Helemaal mee eens, maar dat vind ik ook van bovenkleding: dat moet thuis ook wel een beetje fatsoenlijk zijn. Ik begrijp niet dat mensen de halve dag in pyjama of joggingbroek lopen soms..

Nou, ik ga niet lekker met de kat op schoot zitten in een rokje dat bestaat uit een aantal laagjes dunne voile... om maar wat te noemen. Die kat mag op schoot zitten wat 'ie wil, maar dan lekker op mijn huispakbroek :mrgreen:

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 23 mei 2008 08:54

@Marnix
met setjes bedoel ik uiteraard het underwear om in Roosjes termen te blijven. dus shorts met bijpassend singlet.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 23 mei 2008 10:36

Gister even bij de H&M binnengelopen en leuk geslaagd! Lingerie was met fikse korting. Ging naar huis met 1 BH 2 bijpassende stings en nog een setje van 1 BH en 2 bijpassende strings voor nog geen 20 euro! Prijskaartjes opgeteld... boven de 50 euro. Er zat bijv. 1 BH bij die normaal 14,90 kost, nou dan is dit toch helemaal super? Ze gingen er net nieuwe bij, vandaar dat ik nog setjes kon maken.

Tip, H&M Utrecht --> HC :lol:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 mei 2008 10:44

Dat zijn leuke dingen Daatje.

Ik ga straks even de stad in, dunne panty's halen (da's het nadeel van een kantoorbaan, dan 'moet' je die ook 's zomers aan) en even bij The Sting neuzen.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 23 mei 2008 10:46

lammetje schreef:

Of in je badjas, kun je je helemaal inpakken en spettert het alleen maar op je badjas 8)
Mijne is wit, dus beetje roze tinten van de chloor erop maakt dan ook niet zoveel meer uit. :mrgreen:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Terug naar “Archief”