Berichtdoor MissF » 28 jul 2008 13:30
Pff, wat heftig mensen!
Ik weet nog dat ik na 3 maanden al dacht dat het bij ons nooit zou lukken. Na 4 maanden lukte het al, en bleek dat bovengemiddeld snel te zijn.
Maar niet om anderen af te kraken ofzo, maar ik vind het dus wel onzin om te zeggen dat er steeds zo mee bezig zijn en op de goede momenten vrijen niet goed is. Want eerlijk is eerlijk: wij begonnen heel bewust met 'kinderen maken', en dan doe je dat gewoon wel. Omdat dat de meeste kansen biedt. En nee, de seks werd er niet leuker door, maar dat gaf helemaal niet. Want het was voor een prachtig 'doel' zeg maar.
En echt klaar voor kinderen ben je volgens mij nooit. Mijn man en ik waren elke maand weer op van de zenuwen en elke maand dacht ik weer: wow, als het nu raak is, wil ik dat wel? whaaa....
En nu is het soms nog zo van: tja, volgend jaar is alles anders. Dan gaan we niet meer samen op vakantie met de tent twee weken, dan moeten we oppas hebben, dan gaan we niet zomaar op stel en sprong uit eten. Het brengt ook heel veel met zich mee, en volgens mij zijn we daar pas klaar voor als ons kindje er is. En daarom zijn die 9 maanden zo wonderlijk mooi.
Maar ik wens alle mensen bij wie het minder makkelijk gaat heel veel sterkte, want het lijkt me toch zeker ontzettend naar, als het niet helemaal loopt zoals je eigenlijk verwachtte, zeker als mensen in je omgeving zwanger worden en als er baby's geboren worden!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...