Moderator: Moderafo's
Mariekje88 schreef:Wat zou jij dan op je kaarten willen?*Annet* schreef:Dit is dus een gat in de markt, wie ontwerpt een aantal leuke kaarten?
LauraC schreef:Heeft iemand hier ervaring met adopteren uit eigen land? Mijn man en ik denken erover om dat te gaan doen...dus ervarings deskundigen erg welkom. Op het moment krijgen we vooral reacties van: zou je dat nu wel doen, wat als de ouders je opzoeken en langskomen, dan krijg je zeker alleen maar moeilijk opvoedbare kinderen, in eigen land zijn er geen babies om te adopteren etc etc....denken jullie er zo ook over, of zijn er ook positieve gedachten??
rosalie83 schreef:
Ik denk dat de kans op een 'probleemgeval' groter is als je een kindje uit Nederland adopteert. Maar aan de andere kant, 'problemen' als huidskleurverschil en zo heb je niet!
paprikameisje2 schreef:rosalie83 schreef:
Ik denk dat de kans op een 'probleemgeval' groter is als je een kindje uit Nederland adopteert. Maar aan de andere kant, 'problemen' als huidskleurverschil en zo heb je niet!
dit ben ik absoluut niet met je eens...
ik heb een kind in de kals wat is geadopteerd. Bleek bij de medische keuring in nederland dat ze zo grote hartafwijking heeft, dat ze maar maximaal 12 jaar zou worden.
Het kind is als gezond kind naar nederland gekomen, meer er zijn nog genoeg problemen rond deze kinderen.
dit is niet het enige verhaal wat ik ken...
iemand bij ons uit de gemeente heeft in totaal vier kinderen geadopteerd. Het eerste jongetje ehef tnu op dit moment 12 jarige leeftijd erg veel last van hechting en zijn afkomst. Psygisch is hij al een paar keer opgenomen geweest. Een meisje met hormonale afwijking plus een ontstekingsziekte. En een tweeling waarvan het meisje zwakbegaaft is.
deze ouders gingen er van uit dat het alle gezonde kinderen waren!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten