DE WARE BESTAAT NIET!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

butterfly
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor butterfly » 10 jun 2003 13:52

Maarten schreef:
Napoleon schreef:
lizzz schreef:Maar ik denk wel dat er voor iedereen een partner is, dus bestaat de ware niet.

er zijn in de wereld meer vrouwen dan mannen, dus als je volgens jouw redenering volgt, zou je polygamie voor moeten staan. hieraan zou je kunnen verbinden dat er voor mannen meerdere waren zijn, maar voor elke vrouw maar 1 :mrgreen:
misschien is dat voor en man dan wel de meest praktische conclusie :mrgreen:

als mijn vriend zo denkt, stap ik op :mrgreen:
Hold on, hold on tightly
Hold on, hold on tightly
Rise up, rise up
With wings like eagles
You run, you run
You run and not grow weary

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 10 jun 2003 13:57

butterfly schreef:
Maarten schreef:
Napoleon schreef:
lizzz schreef:Maar ik denk wel dat er voor iedereen een partner is, dus bestaat de ware niet.

er zijn in de wereld meer vrouwen dan mannen, dus als je volgens jouw redenering volgt, zou je polygamie voor moeten staan. hieraan zou je kunnen verbinden dat er voor mannen meerdere waren zijn, maar voor elke vrouw maar 1 :mrgreen:
misschien is dat voor en man dan wel de meest praktische conclusie :mrgreen:

als mijn vriend zo denkt, stap ik op :mrgreen:
nounou jij durft!
The one thing you can give and still keep is your word.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 10 jun 2003 13:58

Maarten schreef:nounou jij durft!

ja, dat zijn grote woorden. medelijden met jouw vriend is op zijn plaats...
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 10 jun 2003 14:12

haha nou worden ze bang hoor. Zijn bang dat hun vriendin ook zo gaat doen, en stiekem zijn ze best wel in voor polygamie... :wink:
"That's noise!" some shrieked.

"That's life," Cage shrugged.

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 10 jun 2003 14:14

lizzz schreef:haha nou worden ze bang hoor. Zijn bang dat hun vriendin ook zo gaat doen, en stiekem zijn ze best wel in voor polygamie... :wink:
Nou ik hoef nergens bang voor te worden hoor. Napoleon wel, maar ja die maakt het er dan ook zelf naar. :mrgreen: :P :mrgreen:

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 10 jun 2003 14:20

je vriendin in spé misschien. Probeer je nu de dames vast op te voeden, ben je in elk geval verzekerd van onderdanige vriendinnen/vrouwen :D

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 10 jun 2003 14:21

lizzz schreef:je vriendin in spé misschien. Probeer je nu de dames vast op te voeden, ben je in elk geval verzekerd van onderdanige vriendinnen/vrouwen :D
je combineert wel erg gemakkelijk. Volgens mij is het volstrekt onmogelijk om als man meerdere vrouwen onder de duim te houden. Eén lijkt me al lastig zat :mrgreen: Nee hoor, doe mij maar een vrouw op basis van gelijkwaardigheid.

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 10 jun 2003 14:25

tja, misschien gold het alleen voor napoleon, en schrok jij alleen maar van die gedurfde uitspraak van butter. Iig zal jij nu nooit meer aan polygamie denken, voorkomen is natuurlijk beter dan genezen, dus wel n hele goeie zet van butterfly :mrgreen:

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 10 jun 2003 14:28

lizzz schreef: Iig zal jij nu nooit meer aan polygamie denken, voorkomen is natuurlijk beter dan genezen, dus wel n hele goeie zet van butterfly :mrgreen:

haha, inderdaad, ze mochten eens pretenties richting elkaar krijgen :mrgreen:
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 10 jun 2003 14:30

... en jou vergeten :mrgreen:

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 10 jun 2003 14:31

lizzz schreef:tja, misschien gold het alleen voor napoleon, en schrok jij alleen maar van die gedurfde uitspraak van butter. Iig zal jij nu nooit meer aan polygamie denken, voorkomen is natuurlijk beter dan genezen, dus wel n hele goeie zet van butterfly :mrgreen:
Nou ja mijn reactie was meer uit medelijden met de vriend van butter. :wink: En natuurlijk met butter zelf. Zo van: wat haal je je nu allemaal weer op de hals. Verder heb ik geen enkele uitspraak gedaan over polygamie wel zei ik het met Napoleon eens te zijn over zijn uitspraak dat er voor mannen wellicht meer wegen zijn dan voor vrouwen, omdat er simpelweg meer vrouwen dan mannen zijn.

Hmmm, polygamie is misschien ook zo gek nog niet, daar moet ik eens over nadenken. En ja Butter roept nu wel zo hard, maar ja helemaal zonder? en gedeelde smart is halve smart dusuhhh die neem ik maar met een korreltje zout. :wink:

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 10 jun 2003 14:36

Maarten schreef:
lizzz schreef:tja, misschien gold het alleen voor napoleon, en schrok jij alleen maar van die gedurfde uitspraak van butter. Iig zal jij nu nooit meer aan polygamie denken, voorkomen is natuurlijk beter dan genezen, dus wel n hele goeie zet van butterfly :mrgreen:
Nou ja mijn reactie was meer uit medelijden met de vriend van butter.

jaja. Vind je het erg dat je niet geloofwaardig over komt? Je bent gewoon bang. Ach, daar kan jij niks aan doen, in wezen is elke man dat, maar dat probeert men dan te verdoezelen door stoer praten, hoe aandoenlijk...

En ik denk wel dat polygamie iets voor jou is, jij zou een vrouw ws toch niet aankunnen, als je er dan twee hebt houden ze elkaar onder de duim :mrgreen:

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 10 jun 2003 14:42

lizzz schreef:
Maarten schreef:

jaja. Vind je het erg dat je niet geloofwaardig over komt?

hmm ik vind het niet ongeloofwaardig als die vriend van butter toevallig ook nog eens mijn vriend is, ik weet dus wat butter mist als ze weg gaat. Anderzijds weet ik wat mijn vriend mist als zij weggaat.
Je bent gewoon bang. Ach, daar kan jij niks aan doen, in wezen is elke man dat, maar dat probeert men dan te verdoezelen door stoer praten, hoe aandoenlijk...

je werkt op mijn teer gestel. Een heer van stand is daar niet tegen bestand.
En ik denk wel dat polygamie iets voor jou is, jij zou een vrouw ws toch niet aankunnen, als je er dan twee hebt houden ze elkaar onder de duim :mrgreen:
Het zegt in ieder geval iets over de ware aard van vrouwen, maar zeker niet over mijn vermogen vrouwen onder duim te houden. Je zou beter moeten weten wie je voor je hebt. :D ;)

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 10 jun 2003 14:49

Maarten schreef:
lizzz schreef:
Maarten schreef:

jaja. Vind je het erg dat je niet geloofwaardig over komt?

hmm ik vind het niet ongeloofwaardig als die vriend van butter toevallig ook nog eens mijn vriend is, ik weet dus wat butter mist als ze weg gaat. Anderzijds weet ik wat mijn vriend mist als zij weggaat.

Juist. Dat klinkt erg verstandig. Veel te verstandig voor zo'n emotionele reactie. Dus dit kan niet je eerste reactie geweest zijn. Misschien is dat nu wel je hoofdgedachte, maar zo is het niet begonnen. Je komt best wel geloofwaardig over als je zegt dat je je bekommert om het lot van butterfly en haar vriend, maar niet als je zegt dat je totaal niet bang was voor je eigen lot/positie toen je butterfly's reactie las.

Het zegt in ieder geval iets over de ware aard van vrouwen, maar zeker niet over mijn vermogen vrouwen onder duim te houden. Je zou beter moeten weten wie je voor je hebt. :D ;)

hoe zou ik dat beter moeten weten? Blijkbaar weet ik dat niet beter, dus ik ga af op wat ik zie/lees etc. Beter valt daaruit niet te weten, sorry. ( :wink: )

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 10 jun 2003 14:57

lizzz schreef:Juist. Dat klinkt erg verstandig. Veel te verstandig voor zo'n emotionele reactie. Dus dit kan niet je eerste reactie geweest zijn.
mijn denksnelheid wordt door jouw computer niet geevenaard meisje.
Misschien is dat nu wel je hoofdgedachte, maar zo is het niet begonnen. Je komt best wel geloofwaardig over als je zegt dat je je bekommert om het lot van butterfly en haar vriend, maar niet als je zegt dat je totaal niet bang was voor je eigen lot/positie toen je butterfly's reactie las.

wat zou ik met Butterfly hebben dan? vrouwen zoeken ook overal wat achter!

hoe zou ik dat beter moeten weten? Blijkbaar weet ik dat niet beter, dus ik ga af op wat ik zie/lees etc. Beter valt daaruit niet te weten, sorry. ( :wink: )
je leest ook maar half. ;) nee het komt heus allemaal wel goed met mij. Ook op dit forum zijn er genoeg mensen die van mij een positief getuigenis kunnen geven over het vermogen vrouwen onde de duim te houden. Hierbij doe ik een beroep op kootje en Napoleon.

Terug naar “Archief”