Wat is het probleem? Het gaat toch over verkering en bevrediging?
Volgens mij kun je dan beter helemaal geen topics openen die met sexualiteit te maken hebben als er niet over gesproken mag worden.
Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Wat is het probleem? Het gaat toch over verkering en bevrediging?
Volgens mij kun je dan beter helemaal geen topics openen die met sexualiteit te maken hebben als er niet over gesproken mag worden.
trijntjejohanna schreef:Mariamagdalena schreef:Wat is het probleem? Het gaat toch over verkering en bevrediging?
het gaat inmiddels over erecties en hoeveel zaadcellen mannen wel hebben.. krully vraagt wat men vindt van bevrediging en verkering.. of dat kan in een christelijke relatie...
Aragorn schreef:trijntjejohanna schreef:volgens mij is hier niet het onderwerp hoeveel zaadcellen een man wel niet heeft.. maar verkering en bevrediging.. daar gaat het over!!
Oke, het is iig dus duidelijk dat je elkaar niet hoeft te bevredigen om van de overtollige zaadcellen af te komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten