Verkering en bevrediging

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 19 nov 2004 17:06

Wat is het probleem? Het gaat toch over verkering en bevrediging?
Volgens mij kun je dan beter helemaal geen topics openen die met sexualiteit te maken hebben als er niet over gesproken mag worden.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 nov 2004 17:07

Mariamagdalena schreef:Wat is het probleem? Het gaat toch over verkering en bevrediging?
Volgens mij kun je dan beter helemaal geen topics openen die met sexualiteit te maken hebben als er niet over gesproken mag worden.

het gaat inmiddels over erecties en hoeveel zaadcellen mannen wel hebben.. krully vraagt wat men vindt van bevrediging en verkering.. of dat kan in een christelijke relatie...

joepie

Berichtdoor joepie » 19 nov 2004 17:38

trijntjejohanna schreef:
Mariamagdalena schreef:Wat is het probleem? Het gaat toch over verkering en bevrediging?

het gaat inmiddels over erecties en hoeveel zaadcellen mannen wel hebben.. krully vraagt wat men vindt van bevrediging en verkering.. of dat kan in een christelijke relatie...

Misschien zijn ze daar al over uit gepraat? :wink:

Sas(kia)

Berichtdoor Sas(kia) » 19 nov 2004 19:56

Het lijkt me handiger om dit onderwerp samen met je vriend(in) te bespreken dan hier op dit forum........ het wordt nogal orgie zo! En dit is toch voor ieder stel persoonlijk? :)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 nov 2004 14:50

Ik vond dat ik toch alweer aardig ontopic was:
Aragorn schreef:
trijntjejohanna schreef:volgens mij is hier niet het onderwerp hoeveel zaadcellen een man wel niet heeft.. maar verkering en bevrediging.. daar gaat het over!!

Oke, het is iig dus duidelijk dat je elkaar niet hoeft te bevredigen om van de overtollige zaadcellen af te komen. 8)

@Sas: ik heb toch iets andere ideeen bij een orgie, maar goed, dat zal wel aan mij liggen, dat moet iedereen op z'n eigen manier invullen. 8)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 nov 2004 15:04

aangezien er toch niks zinnigs meer gezegd wordt over verkering en bevrediging de laatste pagina's, ga ik er vanuit dat er genoeg over gezegd is. Dus een slotje.

Terug naar “Archief”