Die eerste emoticon vind ik niet zo leuk.
Marnix, zullen we jas een keertje Dream Theater laten horen? En Pain of Salvation? Of zullen we beginnen met Neal Morse...
Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Die eerste emoticon vind ik niet zo leuk.
Marnix, zullen we jas een keertje Dream Theater laten horen? En Pain of Salvation? Of zullen we beginnen met Neal Morse...
Marnix schreef:Das geen metal...
en als helemaal niet progressief
Jas, je moet duidelijk eens Neal Morse gaan luisteren... Zijn laatste cd (Testimony) is super!
Wist je trouwens dat veel progressieve, melodieuze en symfonische metal een stuk dichter bij klassieke muziek staan dan bijna alle top-40-rotzooi?
Marnix schreef:Misschien luister ik tegen de tijd dat ik zo oud ben als jij nu (:P) ook wel Bach en zo
jas schreef:Marnix schreef:Waarom? Jij kan toch ook het topic opsplitsen?Kom op, niet zo lui
![]()
Ik zal het bij deze on topic brengen met de volgende vraag:
Wordt er op daniëlkamp ook metal gedraaid en zo ja, wordt daar bij gezongen?
Lalage schreef:jas schreef:Marnix schreef:Waarom? Jij kan toch ook het topic opsplitsen?Kom op, niet zo lui
![]()
Wat denk je zelf...
Ik ben weleens met YfC meegeweest en daar werd de hele week house gedraaid. Het grappige was dat ik er na een tijdje ook wel wat moois in hoorde.
jas schreef:Marnix schreef:Waarom? Jij kan toch ook het topic opsplitsen?Kom op, niet zo lui
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten