zingen op Danielkamp

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 okt 2004 12:46

Die eerste emoticon vind ik niet zo leuk.

Marnix, zullen we jas een keertje Dream Theater laten horen? En Pain of Salvation? Of zullen we beginnen met Neal Morse...

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 17 okt 2004 23:15

Lalage schreef:Die eerste emoticon vind ik niet zo leuk.

Marnix, zullen we jas een keertje Dream Theater laten horen? En Pain of Salvation? Of zullen we beginnen met Neal Morse...

doe maar smashing pumpkins dan. of Live, of dead can danceAfbeelding
En Thomas antwoordde en zeide tot Hem: Mijn Heere en mijn God! (Joh. 20:28 )

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 18 okt 2004 00:29

Das geen metal...

en als helemaal niet progressief :D

Jas, je moet duidelijk eens Neal Morse gaan luisteren... Zijn laatste cd (Testimony) is super!

Wist je trouwens dat veel progressieve, melodieuze en symfonische metal een stuk dichter bij klassieke muziek staan dan bijna alle top-40-rotzooi?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 18 okt 2004 22:40

Marnix schreef:Das geen metal...

en als helemaal niet progressief :D

Jas, je moet duidelijk eens Neal Morse gaan luisteren... Zijn laatste cd (Testimony) is super!

Wist je trouwens dat veel progressieve, melodieuze en symfonische metal een stuk dichter bij klassieke muziek staan dan bijna alle top-40-rotzooi?

dead can dance is beslist geen top-40 muziek, Live ook niet en smashing pumpkins ook niet. En ik hou van geen van allen meer, ook niet van metal. Afbeelding

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 19 okt 2004 01:25

Live is regelmatig in de top-40 terug te vinden.... I alono, lightning crashes (Throwing Copper), Turn my head (Secret Samadhi), The Dolphins Cry, Run to the Water, They Stood up for Love, Overcome... ze hebben in de top-40 gestaan hoor. Smashin Pumpkins heeft minder top-40-hits gehad... dead can dance allicht helemaal niet.... (ken ze niet)

Maar ja... das geeneens metal :D

En tja, smaken verschillen... je hoeft van mij niet van metal te houden ;) Ik hou weer niet zo van pure klassiek... wel van klassieke muziek in combinatie met andere muziekstijlen... smaken verschillen he. Misschien luister ik tegen de tijd dat ik zo oud ben als jij nu (:P) ook wel Bach en zo :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 19 okt 2004 12:23

Marnix schreef:Misschien luister ik tegen de tijd dat ik zo oud ben als jij nu (:P) ook wel Bach en zo :D

Hahahaha, toen ik zo piep was als jij luisterde ik én naar Bach en naar Supertramp, Boston, etc. en niet te vergeten The Doors natuurlijk. Van dit rijtje is er nog maar één overgebleven. Afbeelding

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 19 okt 2004 13:59

Volgens mij beginnen we een klein beetje offtopic te raken. Wel een leuke dicussie dit natuurlijk, maar het heeft niet zo heel veel meer met de oorspronkelijke bedoeling van dit topic van doen. Misschien kunnen jullie het weer een beetje terug buigen;-)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 19 okt 2004 17:03

Waarom? Jij kan toch ook het topic opsplitsen? ;) Kom op, niet zo lui :D :P

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 19 okt 2004 22:16

Marnix schreef:Waarom? Jij kan toch ook het topic opsplitsen? ;) Kom op, niet zo lui :D :P

Ik zal het bij deze on topic brengen met de volgende vraag:
Wordt er op daniëlkamp ook metal gedraaid en zo ja, wordt daar bij gezongen?Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 okt 2004 22:41

jas schreef:
Marnix schreef:Waarom? Jij kan toch ook het topic opsplitsen? ;) Kom op, niet zo lui :D :P

Wordt er op daniëlkamp ook metal gedraaid en zo ja, wordt daar bij gezongen?Afbeelding

Wat denk je zelf...
Ik ben weleens met YfC meegeweest en daar werd de hele week house gedraaid. Het grappige was dat ik er na een tijdje ook wel wat moois in hoorde.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 okt 2004 22:45

Lalage schreef:
jas schreef:

Wat denk je zelf...
Ik ben weleens met YfC meegeweest en daar werd de hele week house gedraaid. Het grappige was dat ik er na een tijdje ook wel wat moois in hoorde.

Danielkamp schijnt toch wel iets anders te zijn de YfC, igg geloof ik niet dat daar openlijk de hele dag metal gedraaid wordt.

Overigens idd grappig dat jij ook nog wat moois in house hoorde, zo zie je maar weer dat alle smaak te ontwikkelen is (waarmee ik niet zeg dat house smaakvol is 8) ).

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 okt 2004 22:49

Toch heb ik nog steeds best een hekel aan house ;)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 20 okt 2004 01:31

jas schreef:

Ik ken genoeg refo's die ook wel van bepaalde metal houden... er zullen heus wel mensen daar metal draaien... maar als je met z'n allen om een kampvuur zit natuurlijk niet... want niet iedereen vindt het mooi... :)

Om een kampvuur zing je uiteraard bijbelse liederen onder gitaarbegeleiding :)

Terug naar “Archief”