Dat aantal blijft niet gelijk hoor

Moderator: Moderafo's
henkie schreef:Nog nooit een familie ratjes of hamsters bij elkaar in een hok gezien, Mortlach?
Dat aantal blijft niet gelijk hoor
Mortlach schreef:
Inteelt komt verrassend weinig voor. Echt als er geen andere keus is omdat er simpelweg niet voldoende partners te vinden zijn, vallen dieren erop terug (met alle gevolgen van dien).
Van incest in de dierenwereld heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord (behalve dan in bovengenoemde uitzonderingssituatie).
Mortlach schreef:Dank je voor het onderschrijven van mijn punt. Ahum, zoals ik al zei: bij gebrek aan voldoende partners. Een kooi met 8 hamsters is nou niet echt een natuurlijke situatie.
henkie schreef:In de dierenwereld is incest, inteelt en kannibalisme ook heel gewoon. Begrijp ik het goed dat je daar bij mensen ook niet druk over maakt?
Lichtzwaard schreef:Elke normaal ouder die zijn/haar kinderen lief heeft zal ze gelijk van school halen als kinderen op gedrongen krijgen dat homosex normaal is;de les dat homosex hoogst ab normaal is en dat sex tussen man en vrouw normaal en natuurlijk is dat zijn homo lessen,men houdt een kind niet het kwade voor maar wel het goed dus de normale sexbetrekkingen tussen man en vrouw en meer niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riska schreef:
(zag ik op Facebook)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten