pannenkoek schreef:je kon hem op zijn minst feliciteren met z'n verjaardag
Jammer dat ik me dat inderdaad even niet had bedacht. Nu je het zegt denk ik 'oh ja'. Ach als ik ooit nog iets tegen hem wil zeggen kan ik hem wel vinden, ik hoef alleen maar op zondag een dorpje verderop bij de OGG te kerken om Van Der Staaij te vinden, kost me hooguit 20min fietsen.

Nou ja, hij zal wel blij zijn met dat derde zeteltje op zijn verjaardag!
Beetje gemengde gevoelens over de uitslag. Enerzijds ben ik blij dat de VVD en PvdA met afstand de grootste zijn, omdat ik denk dat dat de kans op een stabiele regering wel vergroot, anderzijds weet ik niet echt of een VVD + PvdA regering (die dan wel een ruime meerderheid heeft in de 2e kamer maar niet in de 1e) wel wenselijk is. Daarnaast vind ik het heel jammer dat de CU ineens een zetel minder heeft, ik weet niet waar dat vandaan komt, want in de peilingen stonden ze altijd op 5/6, zelfs een peiling gezien met 7 voor de CU, maar dan krijgen ze er 4, jammer is dat. Ik vraag me af waar die zeteltjes naartoe zijn gegaan. Tegelijkertijd ben ik ook wel weer blij met dat derde zeteltje van de SGP.
WIJZIG: hmmm ik las vanochtend in mijn papieren krantje dat de CU een zeteltje verloren had en op 4 stond, maar nu op internet zie ik overal weer 5. Hopelijk hebben ze gewoon weer vijf, dat zou mij tot vreugde stemmen!