schelpje3 schreef:Ik vind het ontzettend knap van je, je hebt er talent voor meidJeepeecee maakte ook van die beeldige taarten. Ik kom niet verder dan wat opgespoten met slagroom.
Ik gun mezelf er geen tijd voor.
Dank je!

Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Ik vind het ontzettend knap van je, je hebt er talent voor meidJeepeecee maakte ook van die beeldige taarten. Ik kom niet verder dan wat opgespoten met slagroom.
Ik gun mezelf er geen tijd voor.
liefie schreef:Mijn ouders hebben er 1 gehad van Tefal maar die vonden hem helemaal niet fijn (waarom weet ik eigenlijk niet eens meer) maar hij is al snel achter in de kast verdwenen...
Ik heb dat ook aan de zijkant van mijn pan is volgens mij doordat het zo warm geworden is met een schuursponsje krijg je het er denk ik wel af maar ja dat kan niet in een anti aanbak pan.
schelpje3 schreef:Het gaat mij om die specifieke bodems damesLichtgrijs, het lijkt op keramiek.
Iets heel anders dus dan de anti aanbaklaag met die rode stip in het midden.
Daar zou ik graag ervaringen over horen.
Lalage schreef:
Wij hebben sinds kort deze http://www.green-pan.com/ Daar heb je bijna geen olie meer bij nodig.
schelpje3 schreef:Het gaat mij om die specifieke bodems damesLichtgrijs, het lijkt op keramiek.
Iets heel anders dus dan de anti aanbaklaag met die rode stip in het midden.
Daar zou ik graag ervaringen over horen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten