Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor jeepeecee » 30 okt 2011 14:35

Wij hadden vrijdagavond een verjaardag, toen is ze om 23:30 naar bed gegaan :shock: en toen zaterdag uitgeslapen tot 10 uur, daardoor haar middag slaap ook weer later, en 's avonds is ze om 21:30 naar bed gegaan. en was vanochtend om 8 uur nieuwe tijd wakker, en dat is haar normale tijd, dus ik denk dat we er aardig doorheen gerold zijn dankzij de verjaardag ;)
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 okt 2011 15:18

Jurian sliep gister best laat, en had een hele drukke dag gehad, maar vanmorgen stond hij wel om kwart voor 7 bij ons bed. Maar als ik dan denk dat het voor hem eigenlijk kwart voor 8 is, dan is het normaal voor de zondag.
Frederiek werd ook op tijd wakker, maar die ligt vaak nog 2 uur te kletsen en af en toe in te dutten, dus die wilde om 9 uur nieuwe tijd wel graag een fles. En 9 uur krijgt ze op mijn vrije dagen meestal de eerste fles, dus die heeft het goed opgepakt gelukkig :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 okt 2011 16:45

Fijn dat jullie kindjes er ook niet al te veel last van hebben!

Nina gaat een beetje te snel, Staan is erg leuk haha
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 30 okt 2011 20:44

wha die is er snel bij ;) ze kan wel leuk kijken zo naar buiten!
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 okt 2011 22:03

wat goed van nina!!

kijk eens :8> :8>

http://www.youtube.com/watch?v=poPLrKV3lhc

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 31 okt 2011 10:58

Leuke foto's!!!

En wat knap van Manoël TJ! Hoe oud is hij nu? Echt een schattig filmpje!

Hier is de overgang naar de wintertijd eigenlijk zonder problemen verlopen, gelukkig! Hij ging zaterdagavond redelijk laat naar bed en heeft tot 8.00u geslapen zondagmorgen. Nu is hij er gewoon alweer aan gewend geloof ik want merk geen verschil met vorige week in z'n slapen en wakker worden.

@Evelien: hoe is het nu met S.? Is het weekend een beetje goed verlopen? En hoe verloopt de overgang naar de fles? Merk je al verschil? Moest nog aan je denken vant weekend! Je zult je wel vreselijk machteloos voelen telkens en aan het eind van je latijn! Hoop echt voor jullie dat het op korte termijn toch wat verbeterd!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 31 okt 2011 11:34

@TJ Wat knap van M! Is dat voor het eerst dat hij zo los loopt? Weer een mijlpaal...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 okt 2011 11:39

Wat een lief gezicht Liefie :D Zo'n minimeisje op de bank :)
Wat knap Tj van Manoel!

Frederiek draait nu beide kanten op, gelukkig. Pas bij opa en oma op het kleedje dus voor het eerst van rug naar buik, en gister, weer bij opa en oma, weer op datzelfde kleedje, draaide ze ook weer terug. Nu heeft ze het door en doet ze het vaker. Wel makkelijker, want dan hoef ik haar niet steeds terug te draaien als ze het zat is op haar buik :D

Evelien, ik ben benieuwd hoe het met jou en S is!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 31 okt 2011 12:14

@pluk 14,5 maand!

@liefie: hij liep al langer wat kortere stukjes los.. maar nu loopt hij ook langere stukjes en steviger

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 31 okt 2011 13:33

Ik geef nog steeds bv, kan er nog geen afstand van doen :oops:

Het weekend is heel goed gegaan.. hij heeft z'n huilmomentjes gehad. Maar heeft het 's nachts enorm goed gedaan en overdag ook. Maar tsja er waren ook zoveel mensen die lekker met hem zaten te knuffelen enzo.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 31 okt 2011 13:38

Evelien, heel herkenbaar hoor, dat je de keuze om te stoppen met bv nog niet kon maken :wink: Hier hetzelfde gehad, ik heb toen de keuze nog even uitgesteld en daarna bleek stoppen toch niet nodig te zijn. Misschien is gedeeltelijk overgaan op fv om zo je krachten wat te sparen ook nog een optie?
Wel fijn dat het weekend goed is gegaan!

Zucht... Hier een vreselijk kattige tante in huis. Als er iets is wat haar niet zint is het 'stouterd, wegwezen!' Ook tegen ons of opa en oma, dus we hebben nog wel wat op te voeden hier :lol:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 31 okt 2011 14:50

Haai schreef:Zucht... Hier een vreselijk kattige tante in huis. Als er iets is wat haar niet zint is het 'stouterd, wegwezen!' Ook tegen ons of opa en oma, dus we hebben nog wel wat op te voeden hier :lol:

Ik denk dat wij onze dochters wel bij elkaar kunnen zetten. Hier zei dochterlief afgelopen weekend tegen mij dat ik mijn grote mond moest houden :lol: Ik moet zeggen dat ik er wel om moet lachten, maar opvoeden is zeker nodig.

Afgelopen zaterdag een babyborn van de Kruitvat gekocht en ze is er bezeten van, dus een goede keus. Ze is de hele dag aan het voeden en billen afvegen.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 31 okt 2011 16:13

Ha, die hebben wij pas al voor H. d'r verjaardag gekocht. Was zo lekker met korting. Denk dat ze het wel leuk gaat vinden straks met de baby erbij ;) alles nadoen enzo.
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 nov 2011 16:19

Poeh poeh, het is weer lekker raak hier vandaag. Gister kregen we op het kdv te horen dat hij zo makkelijk is, meegaand, een beetje te weinig assertief (zij noemden dat niet zo, zij noemden hem makkelijk, ik denk dat hij niet zo heel assertief is ;) ), maar vandaag is het tegengestelde waar. Hij is al tig keer in de box geklommen, waar hij niet in mag, hij heeft het bakje met smeerkaas leeg zitten eten toen ik de fles gaf aan Frederiek, de telefoon heeft hij al 10 keer gebruikt, wat niet mag, en net tijdens het flesgeven heeft hij de computer maar even gebruikt, en heeft hij een stuk of 6 knopjes eraf getrokken :shock: En ik krijg het dus niet meer gemaakt.
Het strafstoeltje is al zo'n drama, daar ben ik altijd weetikhet hoe lang mee bezig om hem daarop te krijgen, dus net was ik het zo zat, dat ik hem maar op bed heb gelegd. En hij sliep binnen een minuut :oops:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 nov 2011 17:23

Dat is dus het leren opvoeden bij een eerste kind:D :lol: Volgende keer denk je eerder: ga maar lekker even op bed liggen. Slapen ze niet dan rusten ze toch.

Had jij niet zo'n filosofie dat ze alles mochten tot het lastig blijkt te zijn?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”