Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Wervelwindje
Verkenner
Verkenner

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Wervelwindje » 14 apr 2014 16:18

De rokken van College style hangen allemaal over de knie. Ik heb er zelf een jurk van. Ik houd ook niet van de (peperdure) refomodezaken, maar de jurken/rokken van collegestyle hangen i.m.o. mooier bij mij qua lengte en de jurken zijn niet zo laag uitgesneden. Ik wil liever niet een inkijkje in mijn BH geven als ik buk.
Het is maar net wat voor accessoires je draagt op zo'n collegestyle rokje of jurk. Ik vind niet dat ik er tuttig uitzie met die jurk.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 apr 2014 07:50

Volgens Libelle en Margriet worden rokken tot over de knie juist in van de zomer :mrgreen:
Ik ben van plan er een paar te naaien, want leggings verdwijnen, zwarte en witte heb ik nog een flinke voorraad van, maar vind ik zo saai om die altijd aan te doen, en idd, ik trek ook geen kort rokje aan zonder legging.
Dus maar aan het naaien, om langere rokken te maken. Helemaal lang zie je toch wel regelmatig? Dat vind ik ook zooo leuk. Heb vorig jaar een maxi jurk genaaid, ben er nog steeds zo blij mee.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 apr 2014 08:34

@ le chat ik vind ze wel leuk, maar de meeste nog niet lang genoeg. Ik zie nl nog te veel knie in beeld. En de modellen die ze gebruiken zijn vaak nog iets kleiner dan ik ben.

Ik heb wel een maxi rok gevonden bij esprit ( rose) en die zit echt geweldig.

@ missf inderdaad de leggings verdwijnen. Ik moet zeggen dat ik er ook wel blij om ben. Ik vond het ook niet zo mooi in de zomer.

Maar dan nu weer de vraag wat doe je er onder. Glanzende panty's mogen ook niet meer, bote benen is het ook nog geen weer voor

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 15 apr 2014 08:53

ajl schreef:@ le chat ik vind ze wel leuk, maar de meeste nog niet lang genoeg. Ik zie nl nog te veel knie in beeld. En de modellen die ze gebruiken zijn vaak nog iets kleiner dan ik ben.

Ik heb wel een maxi rok gevonden bij esprit ( rose) en die zit echt geweldig.

@ missf inderdaad de leggings verdwijnen. Ik moet zeggen dat ik er ook wel blij om ben. Ik vond het ook niet zo mooi in de zomer.

Maar dan nu weer de vraag wat doe je er onder. Glanzende panty's mogen ook niet meer, bote benen is het ook nog geen weer voor

Heb je wel eens van een losse broek gehoord ? :lol:
Net zoiets als een legging, maar dan zonder de lichamelijke vormen te laten zien, die tot verleiding zouden kunnen leiden.

:wink:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 apr 2014 08:56

:?:

Ik begrijp jouw opmerkingen geloof ik niet zo over losse broeken en verleidingen.
Voor de goede orde, ik draag ook gewoon broeken, maar vind rokken en jurken ook erg leuk en ik heb al eerder aangegeven dat het dragen van langere rokken/jurken voor mij niets met een mogelijke verleiding te maken, maar meer met dat ik het voor mij niet mooi vind.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 apr 2014 09:01

@Ajl, laat hem gaan, hij verveelt zich. :wink:

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 15 apr 2014 09:19

ajl schreef::?:

Ik begrijp jouw opmerkingen geloof ik niet zo over losse broeken en verleidingen.
Voor de goede orde, ik draag ook gewoon broeken, maar vind rokken en jurken ook erg leuk en ik heb al eerder aangegeven dat het dragen van langere rokken/jurken voor mij niets met een mogelijke verleiding te maken, maar meer met dat ik het voor mij niet mooi vind.

Ok, cool 8)

Ruth2
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Ruth2 » 15 apr 2014 10:53

Leuke dingen bij desigual!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 apr 2014 12:19

Ja. Ik heb laatst ook nog zo'n winkel leeggekocht :D
Maar in Nederland moet je wel via een webshop bestellen, bij de V&D is het assortiment nogal beperkt en duur. Of in het buitenland (Spanje, Frankrijk) een winkel binnenlopen met een hele verdieping aan outlet en zo :)

maar daar hebben ze inderdaad ook erg leuke lange jurken en rokken :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 apr 2014 12:27

In de winkel hebben ze langere rokken, hoor Ajl.

En je hoeft in NL niet alleen via de webshop te bestellen. Er is in elk geval in Amsterdam een gewone winkel van Desigual, Antwerpen dacht ik ook. Overige verkooppunten niet alleen in de V&D: http://www.shopzoekpaleis.nl/index.php? ... k=Desigual. Bataviastad heeft ook een Desigual-outlet bijvoorbeeld.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 apr 2014 14:18

In De Haag zit ook een winkel. Ik ben er nog nooit geweest, maar hoorde het via een collega. Ik ben toch wel redelijk afhankelijk van de wepshop, want zomaar een dag winkelen zit er niet vaak in :wink:
Twee weken geleden heb ik een dag vrij genomen om de winkelen met een vriendin ( voor het eerst in ruim 6 jaar In het najaar nog maar eens een keer.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 apr 2014 15:00

Inderdaad. Volgens mij moet je wat vaker zulke dagen plannen :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

juf89
Mineur
Mineur

Berichtdoor juf89 » 15 apr 2014 15:07

in Rotterdam op de lijnbaan zit ook een desigual winkel!! ik vind het echt een super leuk merkt, alleen wel duur :(
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 apr 2014 15:26

Ik vind Desigual ook erg leuk, maar ik vind het ook duur, voor het merkje, want eigenlijk is het alleen een lap tricot (wel erg leuk gekleurde tricot dan ;) )
Het nadeel van die rokken vind ik dat er geen knoop en rits in zitten, dat verbergt mijn buikje altijd zo fijn :oops: Van die rokken met elastiek bovenin vind ik nooit zo mooi bij mij.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 apr 2014 18:07

:-)

Ik vind het ook een superleuk merk. In spanje en frankrijk overigens ook veel goedkoper dus als ke daar een keer zi'n winkel ziet zeker ook even naar binnengaan. Mannenkleding is er ook wel leuk vind ik.

Terug naar “Archief”