Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor pannenkoek » 11 apr 2011 14:04

liefie schreef:al vergeet ik soms dat er aan de voorkant wat uitsteekt als ik ergens langs wil :lol:

Ik stond tijdens het eind vd zwangerschap eens de ramen te zemen aan de binnenkant. We hebben een brede vensterbank. Ik had het raam schoongemaakt, gesopt en schoongetrokken. Hier een grote stip, daar een grote stip. Mijn buik was nat, en her en der had ik op het raam 'gestempeld'
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 apr 2011 14:12

Wauw, gaaf ajl! Gefeliciteerd! Welkom bij de club :mrgreen:

hier slaat de nesteldrang flink toe. De logeer/naai/was/studeerkamer ( :mrgreen: ) is nog altijd een rommel, sinds we de studeerkamer omgetoverd hebben tot babykamer, en opeens moest het net allemaal netjes en schoon. Heel veel zooi naar de zolder, alles weer geordend, opgeruimd, deels schoon. Als ik nog een keer zin heb haal ik alle boeken wel uit de kast en maak de boekenkasten schoon, maar ik weet niet of die zin nog komt, en anders lekker niet. 't Ziet er meteen weer een stuk beter uit boven, en eigenlijk is het ook wel weer zo gedaan.
Binnenkort onze kledingkasten nog even, dan kan het allemaal wel weer voorlopig :D

Ondertussen heb ik ook maar een lijst gemaakt met alles wat nog wel moet gebeuren en gekocht moet worden voor de baby kan komen. En dat is nog best wat. Voor een groot deel voor mezelf, maar ook wat dingen voor mijn man. Gelukkig heeft hij nu ook door dat de laatste 10 weken bijna ingaan, en dat er nog wat zaterdagen tussenuit zijn, doordat we al iets hebben ofzo. Dus hij heeft beloofd binnenkort het af te maken. Dat geeft me wel weer een rustig gevoel :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 11 apr 2011 14:31

Wow, Ajl wat leuk!
Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 apr 2011 14:36

@AJL Nogmaals van harte gefeliciteerd! :D Hopelijk knap je snel weer wat op!

@MissF lekker het nesteldrang :lol: Ik kan de komende 3 dagen ook mijn nesteldrang weer laten gaan moet alleen morgenavond even werken en dan pas weer vrijdag.

@Pannenkoek Dan had je wel echt een flinke buik of niet?

@VPK Super dat alles zo goed was en het hartje horen is altijd fijn!

felisa
Mineur
Mineur

Berichtdoor felisa » 11 apr 2011 14:38

Ajl, van harte gefeliciteerd, en een voorspoedige zwangerschap gewenst :D

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 11 apr 2011 14:48

ajl: Van harte gefeliciteerd !!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 11 apr 2011 14:59

Wat een tof nieuws, gefeliciteerd AJL! Hopelijk valt het mee met de misselijkheid de komende weken! Goede zwangerschap gewenst! :)
Heb je al een echo gehad?

Hier vandaag geen last van nesteldrang. Eigenlijk alleen maar zin om te genieten van het mooie weer. Heerlijk :)

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 11 apr 2011 15:02

Ajl, wat leuk! Gefeliciteerd!

Mijn man is wat beter, voor de rest zijn we alleen nog allemaal verkouden.

Dus van mij mag ze komen, morgen ofzo. ;)
Anders woensdag strippen.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 apr 2011 15:04

Volgende week heb ik een echo, maar de mate waarin ik nu al groei zegt mij eigenlijk alwel genoeg ( alhoewel je dan natuurlijk ook niet weet of alles gezond is :wink: )

Bedankt verder voor de leuke reacties? Op mn werk waren ze in shock, om het weinige leeftijdsverschil dat er tussen de kids zit en dat het de 3e is. :lol:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 11 apr 2011 15:09

Gefeliciteerd!!! Leuk zeg!

Enne dat ze op je werk in shock zijn kan ik me wel voorstellen, hier zeggen ze namelijk ook standaard: zeker de eerste :mrgreen: vind het altijd wel grappig en dan vooral het gezicht als ik zeg: nee de derde :lol: En daarna komt standaard de vraag hoe oud ik dan ben, kan er wel om lachen.

hier mijn 24 weken buikfoto (ben ondertussen alweer 26 weken en gegroeid, maargoed, het idee)
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 11 apr 2011 15:15

Mooie foto Lammetje!

Ach ja, je doet het toch nooit goed... Toen ik het m'n manager vertelde was hij echt sprakeloos. :)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 11 apr 2011 15:23

Wat leuk AJL! ::)) Gefeliciteerd!!

Lammetje mooie buikfoto. :-)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 apr 2011 15:25

@Ajl, van Harte Gefeliciteerd. Wat leuk zeg. Totaal n verrassing (had nog niet echt verwacht). Leuk.

Nou hier gaat het redelijk. Voel me erg onzeker. :oops: Ik schrok zo enorm van t weekend. Ik dacht dat ik een (gewone) spijkerbroek aan had maatje 42. Die zakte iets wat af en zat niet meer zo strak als n poosje geleden. Dus ik dacht: k ben afgelopen. Ging ik gisteren naar toilet keek ik even goed :lol: Had ik een oude spijkerbroek (maat 44) aan. Vandaag m'n (gewone) spijkerbroek 42 aan, maar die leg ik dus echt weg want dat gaat niet meer. k Vindt erg lastig wat je nu aan moet trekken. Nu heb ik thuis gewoon lekker een luchtig jurkje aan getrokken.

Hier afgelopen vrijdag iets teveel gedaan (gestoft, gezogen en gedweild en nog meer hh klusjes gedaan) had erg last van m'n buik en rug.

Voel me ook nog wel erg moe. :oops:

@Lammetje mooi buik (ook een super leuk vest).

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 apr 2011 15:38

Volgens mij hebben mensen altijd wel commentaar of het nu positief of negatief is. Lekker laten kletsen!

@Evelien dat is wel even schrikken! Maar ga je nog geen positie kleding dragen dan?
Als je moe bent gewoon aan toegeven en lekker uitrusten!

Hier echt een mega druk kind in mijn buik het golft er helemaal van (voelt echt heel vervelend) ik weet niet wat hij aan het doen is maar hopelijk gaat hij zo slapen :mrgreen:
Laatste dagen is mijn bloeddruk weer helemaal goed heb ook geen last meer van een wazig gevoel in mijn hoofd.
Gelukkig maar want was bang dat het de verkeerde kant opging en ik het rustig aan moest gaan doen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 apr 2011 15:46

@Liefie, nou ik moet allebei de broeken nog wat korter maken (van die positiebroek) alle broeken zijn altijd te lang bij mij. Maar nu we richting de zomer gaan dan kan ik ook wel wat jurkjes gaan dragen. Een broek, maatje meer (44) kan ik ook nog wel gewoon dragen.

Terug naar “Archief”