Hi Lotte,
Ik hoop dat het donorbot goed matcht en dat dit allemaal niet voor niets is geweest! Wel "fijn" dat je jouw been nu al licht mag belasten....
Veel sterkte!
Moderator: Moderafo's
Bumba schreef:Hi Lotte,
Ik hoop dat het donorbot goed matcht en dat dit allemaal niet voor niets is geweest! Wel "fijn" dat je jouw been nu al licht mag belasten....
Veel sterkte!
Tuinfluiter schreef:Wat fijn Nita, er zit vooruitgant in![]()
![]()
Wat zul je blij zijn, heerlijk!
Al moet je nog een lange weg.
En dan ga je ook nog eens leggen vallengelukkig dat het nog redelijk mee mocht vallen!
Bumba schreef:Wat een goed nieuws, Nita!
Dat je zo moe bent, is dat nog een nasleep van de Pfeiffer die je hebt opgelopen? Hebben ze trouwens nog onderzocht hoe je dat hebt opgelopen? Besmette instrumenten, of kan dat niet?
Hopelijk komt het nergens anders in je lichaam terug, jij hebt je portie nu toch wel gehad....
nita schreef:Bumba schreef:Wat een goed nieuws, Nita!
Dat je zo moe bent, is dat nog een nasleep van de Pfeiffer die je hebt opgelopen? Hebben ze trouwens nog onderzocht hoe je dat hebt opgelopen? Besmette instrumenten, of kan dat niet?
Hopelijk komt het nergens anders in je lichaam terug, jij hebt je portie nu toch wel gehad....
ja die pfeiffer is ontstaan na de biopsie waarschijnlijk, ten tijde van de operatie was dat alleen nog niet bekend. Dus is de operatie gewoon uitgevoerd, maar dat was niet zo goed voor de pfeiffer. Hoe ik het heb opgelopen wordt niet uitgezocht, is ook heel lastig uit te zoeken. Ik weet eigenlijk niet of het door besmette instrumenten kan, het lijkt mij niet, de eisen zijn daar zo streng voor, als je ziet hoe ze alles steriliseren, kan ik het me niet voorstellen.
Het is alleen spannend of ze kunnen verklaren waarom mijn temperatuur niet normaal blijft.
Soms denk ik ook echt van waarom, waarom mijn gezondheid, waarom de gezondheid van mijn man, waarom dan ook die geldzorgen toen, waarom nog veel meer!
ik weet dat ik zo niet mag denken, en ik weet ook God geeft nooit meer dan men dragen kan, maar die last kan af en toe heel zwaar wegen...
lotte62 schreef:Nita Fijn dat het verder goed gaat en inderdaad niet slim dat je op de stoep gaat liggen.
Maarja het gebeurt je gewoon.
Ik ben vandaag voor controle geweest en moest toch wel even slikken.
Ik mag dus nog helemaal niet belasten vandaar de pijn ook die ik zo erg had er is in het totaal een tumor gevuld van 15 cm Ze hebben hem eerst uitgekrabt en toen met donorbot gevuld Vanaf volgende week mag ik pas gaan belastenen tot 4 jan met krukken lopen dan moet ik weer terug komen en hoor ik of ik met fysio mag beginnen.
Verder is dat wat ze uit de tumor gehaald hebben op kweek gezet en waren de uitslagen nog niet binnen wat ik wel vreemd vindt want 4 jaar terug was de uitslag binnen 8 dagen er maarja zal wel iets uitgebreider wezen.
Nita soms vraag ik me ook wel eens waarom wij zoveel verdriet hebben.
Maar ik heb van mijn ouders geleerd dat God er niet is om te straffen maar soms moet je een weg gaan die zwaar is maar vaak wel een doel heeft.
Hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel wij hebben in 4 jaar heel veel verdriet gehad en soms was ik boos en opstandig maar later als het verdriet wat gezakt is zie je het allemaal weer iets beter.
Het verdriet is onderander mijn moeder overleden mijn broer overleden zwager en zus heel ernstig ziek dus helaas was dit een hele berg verdriet en toch zijn we nu weer met hulp van God gemeent en Ds verder en kunnen we het allemaal weer aan..
Veel liefst en sterkte met alles
Charlotte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten