Waarom heb jij geen relatie?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor jaccootje85 » 29 jul 2009 15:52

@ Mortlach: das ook wat... na 10 jaar.... succes in elk geval bij het steunen van haar!

@ Jans1: hoe istie nu verders? kHeb net alle verhalen gelezen en het klonk alsof ik mezelf hoorde praten. Gelukkig is de ingang nu in elk geval gekomen! Echt supertof voor je!

Om nog even een reactie te plaatsen: Ik las vanalles over eisen waaraan (voornamelijk) jongens moeten voldoen volgens meiden. Ik had zelf ook zo'n leuke lijst... Helaas is er weinig van over gebleven. Toen ik mijn verloofde tegen het lijf liep aan het begin van een meeting van RW, waren de eisen snel vervlogen. Liefde is veel mooier dan die eisen. In mijn geval overkwam het me... op dat moment kom jij neit met je eisenlijstje om die even na te lopen... :wink:
Szent az Úr

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 30 jul 2009 13:55

Buh, nou, vandaag de kans gehad om even met haar te babbelen. Ze was erg geschrokken toen ik zei dat ik haar leuk vond en voelt niet hetzelfde. Ik moest wel lachen, want het is nou ook weer niet zo dat ik direct met bloemen en hartvormige ballonnen aan kom zetten. Maar goed. Volgens haar was ik dan wel weer lief en ongeveer de aardigste kerel op kantoor. Lief, aardig & grappig, ik hoor dat zo vaak dat ik er onderhand een beetje moe van word. Je zou er bijna Gods naam ijdel van gaan gebruiken. ](*,)

We gaan (als het er van komt) nog wel naar de film, maar dan met een wat andere insteek.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 30 jul 2009 22:17

Hè, jammer, zeg!

*hug*
Afbeelding

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 31 jul 2009 08:59

Mortlach schreef:Buh, nou, vandaag de kans gehad om even met haar te babbelen. Ze was erg geschrokken toen ik zei dat ik haar leuk vond en voelt niet hetzelfde. Ik moest wel lachen, want het is nou ook weer niet zo dat ik direct met bloemen en hartvormige ballonnen aan kom zetten. Maar goed. Volgens haar was ik dan wel weer lief en ongeveer de aardigste kerel op kantoor. Lief, aardig & grappig, ik hoor dat zo vaak dat ik er onderhand een beetje moe van word. Je zou er bijna Gods naam ijdel van gaan gebruiken. ](*,)

We gaan (als het er van komt) nog wel naar de film, maar dan met een wat andere insteek.

Hm jammer. Dat is het vervelende he... het moet wel wederzijds zijn. Maar gezien al je positieve eigenschappen komt het vast wel een keer goed. Maar daar heb je nu niks aan natuurlijk. Sterkte!
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 31 jul 2009 12:12

Jammer Mortlach, hopelijk heb je een volgende keer meer succes.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 31 jul 2009 15:31

Tja, het is even aankijken. Ik blijf haar natuurlijk wel tegenkomen hier op kantoor en op misschien op werk-uitjes en we gaan "gewoon" met elkaar om. En misschien gaat ze me dan gewoon nog leuk vinden met de tijd. Alleen moet ik er niks van verwachten, en dat lukt wel, al is het niet makkelijk.

Maar al met al ben ik wel blij met mijn aanpak, (namelijk actie ondernemen voordat ik mezelf helemaal gek maakte) ook was het resultaat niet waar ik op hoopte. Ook al is het een teleurstelling, het is niet het einde van de wereld.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 31 jul 2009 19:02

Vervelend Mortlach....sterkte!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 31 jul 2009 22:42

balen Mortlach, maar je gaat zo te lezen dapper verder en laat je niet uit het veld slaan! ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 31 jul 2009 22:49

tja, gelukkig ben ik onverwoestbaar optimistisch... ](*,)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 29 aug 2009 06:56

Vannacht hadden we een uitje met mensen van kantoor, en uiteindelijk belandden we met 5 man in een cafeetje. F. was er ook, en ik zat naast haar aan een tafeltje. Ik was al aardig aangeschoten omdat ik al een paar glazen whisky op had. Het was erg leuk en gezellig, maar ook erg verwarrend. Elkaar constant aanraken omdat je weinig plek hebt in aan zo'n café tafeltje. Zelfs dat ze helemaal voor me langs hing als ze met iemand aan de andere kant wilde praten. Het was ook gewoon erg gezellig en leuk en lachen enzo, maar ondertussen wilde ik haar alleen maar zoenen, maar ja...

Op weg naar het station merkte ik dat ik helemaal niet naar huis wilde, ik wilde met haar mee. Er moest dus een hoop verwerkt/onderdrukt worden op weg naar huis. ](*,) Maar ja, misschien is het wel de manier om wat te laten gebeuren, ik weet ehet ook niet. In het cafe was het best gezellig, al was het druk en lawaaierig.

sjaakie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor sjaakie » 31 aug 2009 23:48

ahah
ik ken het gevoel maar sommige vrouwen vinden het wel interessant dat jij hun leuk vindt kijk uit daar mee ;)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 13 sep 2009 18:25

Ik wil ook te graag. Ik ben er zó mee bezig dat ik allesbehalve ontspannen ben. En dan denk ik dingen te zien die er niet zijn, en als ik daar dan naar handel, dan loopt het dus mis. Vrienden zeggen wel: joh, doe nou eens rustig, je kunt het niet afdwingen. Hmm, misschien toch eens meer hen luisteren en eerst eens een huisje regelen.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 sep 2009 18:34

Lastig Mortlach! Maar als je nooit bekent dat je iemand leuk vindt, dan krijg je helemaal nooit een vrouw... dus ik wilde je al een compliment gaan typen, maar zag dat je dat irl ook al hebt gekregen.

Verder succes met een huisje zoeken. Een man met een eigen huis is natuurlijk aantrekkelijker dan eentje zonder :)

sjaakie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor sjaakie » 14 sep 2009 23:15

Mortlach schreef:Ik wil ook te graag. Ik ben er zó mee bezig dat ik allesbehalve ontspannen ben. En dan denk ik dingen te zien die er niet zijn, en als ik daar dan naar handel, dan loopt het dus mis. Vrienden zeggen wel: joh, doe nou eens rustig, je kunt het niet afdwingen. Hmm, misschien toch eens meer hen luisteren en eerst eens een huisje regelen.

het legt er echt niet aan of je een huisje hebt ja of nee
gewoon rustig aan doen en jezelf blijven
Veel vrouwen vinden het eng als je gelijk tot zaken komt geloof ik is dit zo ?? vrouwen ??

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 sep 2009 06:57

Nou zo was dat bij mij absoluut niet. Maar wat bedoel je met: tot gelijk zaken komen.

En tsja mijn man had al een huis, dat vondt ik toch best wel prettig (ik woonde zelf in een huur appartement).

Terug naar “Archief”