Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:Als ik de foto's van de kleding kasten zie, zie ik dat ik me toch niet hoef te schamen voor de hoeveelheid die ik hebmaar zijn dit alleen jullie zomer kleren of ook voor de winter? Hebben jullie altijd beide in de kast liggen? Ik ruim meestal wel wat op, boven in de kast waar ik toch bijna niet bij kan en die ruimte is er toch.
haha je hebt gelijkMissF schreef:Nee hoor, alles is gesorteerd op soort. Dus zomer- en winterkleren. We hebben niet voor niks zo'n grote kastDie moet VOL zijn. grinnik.
Toch verbaas ik me als ik nu die foto kijk, hoeveel vakjes mijn man eigenlijk in heeft gepikt. Hmm...de helft...das niet helemaal eerlijk, want mannen hebben alleen broeken en shirts en truien, vrouwen hebben rokken, rokjes, broeken, driekwart broeken, shirtjes, truien, vestjes, jasjes....ik ga toch maar meer ruimte eisen
Die kast zal er trouwens al gewoon in gingebouwd, maar dat is niet officieel, het stond niet op de beschrijving van het huis, dus volgens mij neem ik hem lekker mee als we een keer verhuizen
88alries88 schreef:Vind het alleen wel jammer dat leuke dingen ook gaan slijten...kheb momenteel behoorlijk wat dingen die aan vervanging toe zijn..![]()
88alries88 schreef:Galateia, hebben jullie trwns zo'n grote slaapkamer, of heb je een andere slaapkamer voor al die kasten?
leclerc schreef:Marnix schreef:Zo, ff van onderwerp veranderen. In 1 dag 6 subpagina's over lingerie.... dat kunnen alleen vrouwen he.pol schreef:Marnix schreef:Galateia schreef:Ik heb helemaal niks van spijkerstof
Ik ook niet! Eindelijk een medestander gevonden!
Een vent zonder spijkerstof....... wat draag je dan?????
Katoen, linnen, polyester enzo?Ik vind spijkerstof niet lekker zitten en spijkerblauw vind ik ook niet mooi staan.
Er zijn genoeg broeken te koop die niet van spijkerstof zijn.
Galateia schreef:Nou, inderdaad, weet je zeker dat je niks van spijkerstof hebt? Mijn man heeft ook geen standaardblauwe spijkerbroeken, maar genoeg broeken die van spijkerstof gemaakt zijn, alleen dan in alle kleuren van de regenboog. Een broek voor een man is al snel van spijkerstof, zonder dat die broek eruit ziet als een spijkerbroek
Jaja, ik ben dan geen vrouw maar ook weer niet achterlijk op kledinggebiedIk heb 1 ding van spijkerstof in de kast liggen, een ietwat wijde spijkerbroek. Die heb ik een jaar of 6 geleden gekocht en na een paar maanden tot verfbroek bestempeld, zo ongeveer letterlijk en figuurlijk. Die draag ik alleen als ik ga verven... dan mag je lelijke kleren dragen he
dan nog een paar vragen voor je Marnix
1. koop je ook setjes?
2. strijk je zelf?
3. hoe stapel jij het in de kast?
pol schreef:Ik vind het wel irritant dat shirtjes nog steeds heel strak zijn. Niet mijn stijl, geef maar lekker flodderdingen. Wie weet waar ik die kan halen?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten