kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2008 12:24

Ghe..kleding is voorlopig geen prioriteit voor mij. Ja, mn trouwjurk 8) Als ik daarna nog centen over heb ga ik wel weer eens kledingshoppen :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 mei 2008 12:26

Nee hoor, alles is gesorteerd op soort. Dus zomer- en winterkleren. We hebben niet voor niks zo'n grote kast :) Die moet VOL zijn. grinnik.
Toch verbaas ik me als ik nu die foto kijk, hoeveel vakjes mijn man eigenlijk in heeft gepikt. Hmm...de helft...das niet helemaal eerlijk, want mannen hebben alleen broeken en shirts en truien, vrouwen hebben rokken, rokjes, broeken, driekwart broeken, shirtjes, truien, vestjes, jasjes....ik ga toch maar meer ruimte eisen :D

Die kast zal er trouwens al gewoon in gingebouwd, maar dat is niet officieel, het stond niet op de beschrijving van het huis, dus volgens mij neem ik hem lekker mee als we een keer verhuizen
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 12:29

*Annet* schreef:Als ik de foto's van de kleding kasten zie, zie ik dat ik me toch niet hoef te schamen voor de hoeveelheid die ik heb :mrgreen: maar zijn dit alleen jullie zomer kleren of ook voor de winter? Hebben jullie altijd beide in de kast liggen? Ik ruim meestal wel wat op, boven in de kast waar ik toch bijna niet bij kan en die ruimte is er toch.

Ik maak geen onderscheid tussen zomer- en winterkleding: truitjes en/of hemdjes die ik in de winter ergens onder draag, draag ik in de zomer gewoon zo. En leuke truitjes/vestjes/etc die ik in de winter draag, draag ik in de zomer weleens als 'jas' naar buiten toe. Natuurlijk zijn er altijd dingen die ik in de zomer echt niet draag, zoals dikke wollen rokjes of een echte trui-trui. Maar dat vind ik niet de moeite waard om op te bergen. Ik mix toch bijna alles wel. En in Nederland is het erg gevaarlijk een scheiding tussen een winter- en zomergarderobe aan te brengen: morgen kan het ineens 25 graden zijn...

Alleen mijn winterjassen hang ik op zolder. Die nemen gewoon veel ruimte in en dat past er echt niet bij. In de winter hangen die aan de kapstok in de gang, zodra het warmer wordt hangen ze op zolder.

In totaal heb ik 3 kledingkasten: 1 grote (en die vind ik groot, maar is gewoon even groot als wat ik hier aan foto's voorbij zie komen, hoor!) van 2 bij 2 meter ofzo en dan lekker diep. Schuifdeuren ervoor. Daarin zitten mijn goede kleren, waarin ik me buiten zou vertonen :wink:

Een kast met kleding (ongeveer 1/3 van de grootte van de grote kast) waarvan ik niet weet wat ik er van vind. Draag ik lekker thuis, als ik ga verven, als ik ga sporten, als ik naar het bos ga, beetje mix van 'ziet er echt niet uit en mag in geverfd worden' en 'kan nog wel, dus daarin kunnen we naar het bos en ook nog ergens wat gaan eten, maar naar het werk of een feestje trek ik het niet aan'. Daar liggen ook nog wel wat kleren in die ik dus wel aan zou kunnen trekken naar buiten... zeg maar... maar ja, die andere kast zit vol :wink:

Op zolder een kast waar mijn winterjassen hangen, sjaals, handschoenen, bergschoenen, noem maar op.

Manlief heeft ook een kast. Die heeft zoveel inhoud als mijn kast waarin mijn 'ik weet niet wat ik er mee moet'-kleren liggen :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 22 mei 2008 14:26

MissF schreef:Nee hoor, alles is gesorteerd op soort. Dus zomer- en winterkleren. We hebben niet voor niks zo'n grote kast :) Die moet VOL zijn. grinnik.
Toch verbaas ik me als ik nu die foto kijk, hoeveel vakjes mijn man eigenlijk in heeft gepikt. Hmm...de helft...das niet helemaal eerlijk, want mannen hebben alleen broeken en shirts en truien, vrouwen hebben rokken, rokjes, broeken, driekwart broeken, shirtjes, truien, vestjes, jasjes....ik ga toch maar meer ruimte eisen :D

Die kast zal er trouwens al gewoon in gingebouwd, maar dat is niet officieel, het stond niet op de beschrijving van het huis, dus volgens mij neem ik hem lekker mee als we een keer verhuizen
haha je hebt gelijk :mrgreen: gewoon zo hups in de verhuiswagen 8) maar wauw wat een kast :shock: ik denk dat jij het met de onze niet uithoudt :mrgreen: je hebt wel iedere keer wat om uit te kiezen als je weggaat! :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 22 mei 2008 14:46

Wouw, het is tog wel een beetje een droom voor me hoor, Galateia, zoals je jouw kasten beschrijft! Zo zou ik het ook wel willen! :D Heerlijk, altijd wat leuks kunnen vinden om aan te trekken!

Tja..zal wel ff droom blijven ook, want kmoet ff goed gaan sparen! Maar ja mag eigelijk niet klagen, ik keek gister in mn eigen kast en bedacht me toen wel dat ik tog ook eigenlijk ook al een zooi kleren heb, waarvan ik de helft niet draag en de helft oud is. Vind het alleen wel jammer dat leuke dingen ook gaan slijten...kheb momenteel behoorlijk wat dingen die aan vervanging toe zijn.. :roll:

Mijn vriend heeft niet zoveel kleren. Heeft werkkleding die egt super lelijk is, maar ja, toch gekregen van de baas. En voor vrije tijd probeer ik m steeds hele leuke dingen aan te smeren, maar wil nog niet echt heel goed lukken. Khou alleen wel van een goed geklede vent... :| Na ja, dat komt ook nog wel! :mrgreen:

Galateia, hebben jullie trwns zo'n grote slaapkamer, of heb je een andere slaapkamer voor al die kasten?
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 14:50

88alries88 schreef:Vind het alleen wel jammer dat leuke dingen ook gaan slijten...kheb momenteel behoorlijk wat dingen die aan vervanging toe zijn.. :roll:

Tja, dat gebeurt nu eenmaal met leuke kleding! Wat ik wel doe met hele leuke dingen: ik loop er thuis niet in rond. Als ik thuis kom en ik heb een supergaaf truitje aan, bijvoorbeeld, dan trek ik het meteen uit en trek een ouder/versleten truitje aan. Zo blijft kleding langer mooi, want je hoeft het minder te wassen. Doe ik al zo lang ik me kan herinneren...

88alries88 schreef:Galateia, hebben jullie trwns zo'n grote slaapkamer, of heb je een andere slaapkamer voor al die kasten?

Die staan allemaal op een andere slaapkamer :mrgreen:

In onze slaapkamer staat helemaal geen enkele kast! Er is wel ruimte voor, maar wat moet ik dan met al die andere slaapkamer? Dus vandaar: alles lekker ergens anders :mrgreen:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 mei 2008 15:06

leclerc schreef:
Marnix schreef:Zo, ff van onderwerp veranderen. In 1 dag 6 subpagina's over lingerie.... dat kunnen alleen vrouwen he.

pol schreef:
Marnix schreef:
Galateia schreef:Ik heb helemaal niks van spijkerstof :mrgreen:

Ik ook niet! Eindelijk een medestander gevonden!

Een vent zonder spijkerstof....... wat draag je dan?????

Katoen, linnen, polyester enzo? :) Ik vind spijkerstof niet lekker zitten en spijkerblauw vind ik ook niet mooi staan. :) Er zijn genoeg broeken te koop die niet van spijkerstof zijn.

Galateia schreef:Nou, inderdaad, weet je zeker dat je niks van spijkerstof hebt? Mijn man heeft ook geen standaardblauwe spijkerbroeken, maar genoeg broeken die van spijkerstof gemaakt zijn, alleen dan in alle kleuren van de regenboog. Een broek voor een man is al snel van spijkerstof, zonder dat die broek eruit ziet als een spijkerbroek :wink:

Jaja, ik ben dan geen vrouw maar ook weer niet achterlijk op kledinggebied ;) Ik heb 1 ding van spijkerstof in de kast liggen, een ietwat wijde spijkerbroek. Die heb ik een jaar of 6 geleden gekocht en na een paar maanden tot verfbroek bestempeld, zo ongeveer letterlijk en figuurlijk. Die draag ik alleen als ik ga verven... dan mag je lelijke kleren dragen he :D

dan nog een paar vragen voor je Marnix

1. koop je ook setjes?
2. strijk je zelf?
3. hoe stapel jij het in de kast?
:mrgreen:

1. Sinds ik een vriendin heb koop ik wel dingen die je goed als set kan dragen :D Daarvoor deed ik dat ook wel es maar veel minder vaak :D
2. Ik strijk zelf, meestal alleen dat wat ik die dag of de volgende dag aan wil.
3. Het stapelen in de kast moet ik nog wat beter onder de knie krijgen :D Ik heb geen ruimte om dingen op te hangen, das ook wel vervelend :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 mei 2008 15:06

Hier een stukje van onze kast. Achter de schuifdeuren zitten nog twee hanggedeeltes, maar ze kunnen niet allemaal tegelijk open dus jullie zien lekker maar de helft :wink:

Afbeelding

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 15:08

Zow, netjes :shock:

Is dat voor 1 of voor 2 personen?

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 mei 2008 15:14

Ik heb 'em toevallig gisteren opgeruimd :mrgreen:

Voor 2 personen, maar ik heb lekker de meeste ruimte ingepikt :wink:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 15:18

Ik ga mijn kast ook eens even opruimen, goed idee :mrgreen:

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 22 mei 2008 15:19

Volgens mij heb ik lang niet zoveel kleren.... ik moet nodig weer s wat nieuws hebben en m'n man ook.
Naja die heeft gisteren nog een nieuwe spijkerbroek gekregen en t-shirt.
'k Heb op zolder nog wel wat liggen maar volgens mij is dat allemaal te klein of te groot en wat verwassen enzo dus ik denk dat dat maar weg gaat en ik deze zomer steeds wat nieuws aanschaf.
Eerst ook nog even wat afvallen.
Vanmiddag nog even in 2 winkels geweest maar was weinig bijzonders.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 mei 2008 16:01

Wat ik niet snap he, mensen die zich 4 x per dag omkleden. Ik heb gewoon één soort kleren. Tenminste, op de 3 jurken na dan. Die doe ik zelden aan. Maar de rest kan allemaal altijd. Als ik buiten de vloer schrob, doe ik dat gewoon in mijn gewone spijkerbroek, omdat ik hem dan toch gewoon was en hij weer prima is.

Maar mijn man, die trekt 4 x per dag iets anders aan, en legt alles in een ander hoekje.
Waaarom moet alles steeds anders aan dan? Oude kleren zijn oude kleren en goede klerenzijn goede :)
Ongelooflijk. En toch ruim ik het steeds weer netjes op, omdat ik me er enorm aan erger :) (en ach, dan kijktie zo lief, en legt ie zo lief uit waarom ie dat doet, en dan kan ik het em niet kwalijk nemen, maar ik blijf het onzin vinden :D )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 mei 2008 18:27

[quote="MissF"]Wat ik niet snap he, mensen die zich 4 x per dag omkleden. Ik heb gewoon één soort kleren. Tenminste, op de 3 jurken na dan. Die doe ik zelden aan. Maar de rest kan allemaal altijd. Als ik buiten de vloer schrob, doe ik dat gewoon in mijn gewone spijkerbroek, omdat ik hem dan toch gewoon was en hij weer prima is.

Doe ik ook hoor, was vandaag de pot aan het chloren met een broek aan die ik voor het eerst aanhad, daar kwam ik halverwege achter... :shock:

Ik vind het wel irritant dat shirtjes nog steeds heel strak zijn. Niet mijn stijl, geef maar lekker flodderdingen. Wie weet waar ik die kan halen?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 18:28

pol schreef:Ik vind het wel irritant dat shirtjes nog steeds heel strak zijn. Niet mijn stijl, geef maar lekker flodderdingen. Wie weet waar ik die kan halen?

Gewoon een maat groter kopen?

Terug naar “Archief”