Remancipatie!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Collateral

Berichtdoor Collateral » 28 mei 2008 15:41

Mary Pickford schreef:Nee, om het maar even on-topic te maken: de principes achter je lijstje :)

Eh nou, meneer nummer 2 heeft gewoon een guitige bek en houding. 1 speelt de nogal fantasieloze rol van hitsige negert met bijbehorende lekkere-negerstem, 3 is hooguit leuk om aan je tafeltje te hebben tijdens een passend diner (wel passend dus: bij een pan mosselen zou hij bijvoorbeeld niet uit te houden zijn) en 4 kan zich volgens mij beter op kippen of hooivorken richten dan op vrouwen.

Mary Pickford
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mary Pickford » 28 mei 2008 15:46

Maar Collaterol, klik nu eens gewoon op die neger... Daar kun je toch niet koud onder blijven? Vooral niet als hij dat kushandje geeft...
Onderschrift? Nee, doe ik niet aan. Onzin.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 mei 2008 15:46

Daar kwam jij toch best graag? Mr. Green Maar hij mocht willen dat hij op Clooney lijkt. Ik vind hem meer iets van Christian Bale hebben - en dat is nog steeds een compliment. Razz

Hehe, ergens kon ik hem ook weer niet uitstaan :mrgreen:
Maar in de vergelijking Clooney-S. denk ik vooral in doen en laten hè. Hij mocht willen dat hij uiterlijk op Clooney lijkt 8) Gewoon, de arrogantie..yech!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 mei 2008 15:48

Mary Pickford schreef:Maar Collaterol, klik nu eens gewoon op die neger... Daar kun je toch niet koud onder blijven? Vooral niet als hij dat kushandje geeft...

Dat vind ik zo achter de pc wel grappig, maar als ze dat op straat doen vind ik het minder. Overigens doen ze dat eigenlijk alleen als ze in een groepje staan, is me opgevallen.

Mary Pickford
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mary Pickford » 28 mei 2008 15:50

Smurffie schreef:
Mary Pickford schreef:Maar Collaterol, klik nu eens gewoon op die neger... Daar kun je toch niet koud onder blijven? Vooral niet als hij dat kushandje geeft...

Dat vind ik zo achter de pc wel grappig, maar als ze dat op straat doen vind ik het minder. Overigens doen ze dat eigenlijk alleen als ze in een groepje staan, is me opgevallen.

Ja, dat hoort gewoon niet he? Is een beetje vrouwonterend. Alsof je dan meteen als een hitsige poes op hen af zou springen. Mooi niet he 8)..

En daarom blijft nr. 2 mijn favoriet. George Clooney of niet: ik vind 'm lief.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 28 mei 2008 15:54

Precies. Mooi niet!

Ik heb er geen moeite mee hoor. 8) 1) Ik val niet op negroïde mensen, 2) hij is ontzettend lang, 3) hij gedraagt zich clichématig (maar eerlijk gezegd doen ze dat allemaal), 4) hij heet CJ. hysterisch-smile Hoe kansloos: 'ik ben cool, dus ik geef mezelf een afkortingnaam die eindigt op 'eejay''. :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 mei 2008 15:54

Juischt, amen, amen, amen en nog eens amen 8)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 28 mei 2008 15:54

Smurffie schreef:Hehe, ergens kon ik hem ook weer niet uitstaan :mrgreen:
Maar in de vergelijking Clooney-S. denk ik vooral in doen en laten hè. Hij mocht willen dat hij uiterlijk op Clooney lijkt 8) Gewoon, de arrogantie..yech!

Maar de onzekerheid die daarachter schuilde was toch ook best lief. 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 mei 2008 15:55

Ik reageerde op MP ;/

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 mei 2008 15:57

Collateral schreef:
Smurffie schreef:Hehe, ergens kon ik hem ook weer niet uitstaan :mrgreen:

Maar de onzekerheid die daarachter schuilde was toch ook best lief. 8)

Ergens ook weer erg aandoenlijk ja.. :-k Maar al zou hij tot 10 keer toe in een hoop hondenpoep stappen, zou ik hem er de 11e keer nog steeds niet voor waarschuwen. Eigenwijs kolerejong 8)

André

Berichtdoor André » 28 mei 2008 15:58

Als ik een vrouw zou zijn (want dat zijn mannen met een (ex)relatie volgens Mary Pickford ;/ ) dan ehm zou ik 3 en 4 eng vinden. 8)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 28 mei 2008 15:59

Smurffie schreef:Maar al zou hij tot 10 keer toe in een hoop hondenpoep stappen, zou ik hem er de 11e keer nog steeds niet voor waarschuwen. Eigenwijs kolerejong 8)

Ik zou dan allang niet meer met hem meelopen. :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 mei 2008 16:00

Collateral schreef:
Smurffie schreef:Maar al zou hij tot 10 keer toe in een hoop hondenpoep stappen, zou ik hem er de 11e keer nog steeds niet voor waarschuwen. Eigenwijs kolerejong 8)

Ik zou dan allang niet meer met hem meelopen. :mrgreen:

Ligt eraan hoe de wind staat 8)

Mary Pickford
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mary Pickford » 28 mei 2008 16:03

André schreef:Als ik een vrouw zou zijn (want dat zijn mannen met een (ex)relatie volgens Mary Pickford ;/ ) dan ehm zou ik 3 en 4 eng vinden. 8)

Vier is juist het jongensachtige veilige type. Ik ken een vrouw (en dan weten we allemaal wat voor iemand ik dan bedoel) die juist helemaal smelt voor 4...

André

Berichtdoor André » 28 mei 2008 16:07

Mary Pickford schreef:
André schreef:Als ik een vrouw zou zijn (want dat zijn mannen met een (ex)relatie volgens Mary Pickford ;/ ) dan ehm zou ik 3 en 4 eng vinden. 8)

Vier is juist het jongensachtige veilige type. Ik ken een vrouw (en dan weten we allemaal wat voor iemand ik dan bedoel) die juist helemaal smelt voor 4...
Oké 8) Ik ben dus toch 100% man. :P

Terug naar “Archief”