wat vervelend Acire!!!! Hierzo ben ik ook bijna overspannen.. Ik ben reuzemoe, hangerig en hoofdpijn. Het huishouden doe ik nog wel maar met lichte mate omdat ik na een paar dingen al moet stoppen omdat ik gewoon moe moe moe en nog eens moe ben....
Afgelopen vrijdag zei ik tegen mijn leidinggevende dat ik weer de nachtdienst in moet op woensdagavond (op woensdagavond zing ik). Dat is nu al 5 maanden zo. Later zei ze tegen mij: "Heb jij die avond wel echt nodig??"

Nee ik vraag m voor *** aan ????????
Mijn collega heeft een gebroken voet en moet gewoon komen werken omdat ze best KAN werken volgens de leidinggevende en regiomanager. Tss.....
Ik moet mij bezighouden met dingen die ik op het moment op school doe (gele, rode wonden, stervensbegeleiding etc)
Komt er een uitzendkracht als verantwoordelijke en krijgt een telefoontje van Saltro (sintromlijsten, acenocoumarol, bloedverdunners...) deze uitzendkracht zegt vervolgens het telefoontje niet aan te nemen omdat ze uitzendkracht is en niets van de bewoners weet.
Telefoon wordt doorgeschakeld naar mij (op dat moment ben ik de enigste die het meeste van de bewoners afweet in huis. Tijd:16.00) Ik neem het aan, en schrijf het op.
Ik vind het logisch dat mijn leidinggevende zegt dat ik mij af en toe gedraag als dagoudste.... Maar zo voel ik mij ook!!!! Leerling VIGer 1ste jaar die op het moment van wisseling van dienst het meeste van de mensen afweet!! Er komen uitzendkrachten binnen, nieuw personeel etc.. Ik weet dat ik sommige dingen moet laten, maar ik wil het niet in de soep laten lopen. Tenslotte sta je als huis GIGA voor aap als ze merken / horen dat er geen gediplomeerd en bekwaam personeel in huis is....... Pff.. ik moet echt even met mijn leidinggevende gaan praten want zo kan het niet langer.
ik heb 2 opdrachten afgetekend in 5 maanden tijd omdat er gewoon geen tijd voor je is!! Op de somatische afdeling is er WEL geschoold personeel. En ik wil wel goed mijn jaar doorkomen..
Pff..........