Maar goed, ondertussen vermaak ik me nog met CoD UO en BF Vietnam..... Heb vorige week BF 2 gekocht, maar die schijnt alleen maar op de C-schijf te kunnen installeren, terwijl ik een F-schijf voor games heb van 200 GB

Moderator: Moderafo's
smArtjan schreef:<*^%&$@%$!&> Brothers in Arms is dus wederom uitgesteld, voor de 21ste keer zo ongeveer.......Weer een maand wachten......
![]()
Maar goed, ondertussen vermaak ik me nog met CoD UO en BF Vietnam..... Heb vorige week BF 2 gekocht, maar die schijnt alleen maar op de C-schijf te kunnen installeren, terwijl ik een F-schijf voor games heb van 200 GBMn C-schijf is maar net 20 GB....
Erwin schreef:http://pc.gamespy.com/pc/battlefield-2/673543p2.html
Vanaf Addendum beginnen.
Daar hebben ze over patchen van BF2 maar als je die aanpassing toepast tijdens de normale installatie komt die gewoon Op D of andere schrijf letter en dan patchen
Mortlach schreef:Sinds deze week weer avonden te lang opgebleven. Fallout3 is in huis en dat spel is echt geweldig.
Binnenkort nog Call of Duty, World at War en we kunnen weer maanden vooruit. (Ok, misschien nog Prince of Persia dan).
smArtjan schreef:Ik heb Call of Duty World @ War sinds gisteren, op zich wel leuk alleen vind ik het grafisch en qua gameplay gewoon een mix van Call of Duty 2 en Call of Duty 4....... Jammer want Treyarch had juist met deze game veel van z'n reputatie (bij mij tenminste) kunnen verbeteren..... Gemiste kans![]()
Gelukkig is Farcry 2 ook uit, echt een geweldige game, alleen moet mn PC binnenkort in de verkoop omdat ik nu alles enkel op very high kan draaien (1280 x 1024) en niet op ultra high want dan kapt ie er gewoon mee
Prince Caspian schreef:smArtjan schreef:Mortlach schreef:Gelukkig is Farcry 2 ook uit, echt een geweldige game, alleen moet mn PC binnenkort in de verkoop omdat ik nu alles enkel op very high kan draaien (1280 x 1024) en niet op ultra high want dan kapt ie er gewoon mee
Mja... Farcry 2 heb ik nu ook. Kan hem met alles op lowest nét spelen. Maargoed, zelfs als hij daarop staat, gaat het nog wel. Zo nu en dan valt mijn laptop dan uit, dat is enorm irritant. Hij wordt veels te warm op de éen of andere manier.
Maar misschien moeten we een stichting openen... Help Farcry 2 refowebbers de winter door.
Dan delen we het geld en kunnen we wat hardware ervoor bij kopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten