Napoleon schreef:het is wél goedkoop
je komt zeker uit het armste dorp van nederland.

Moderator: Moderafo's
Raido schreef:*brul*zo te zien heb jij geen gevoel voor romantiek... tis uit liefde dat je iets voor een meisje betaald ik betaal ook niet alles voor elk meisje alleen als ze speciaal voor me is!
Wat in vredesnaam heeft betalen met liefde en betalen met romantiek te maken... *ik betaal voor jou; zwijmel*
*brul*
André schreef:Oo, pardon ik spraak even voor mezelf, dat ik er weinig waarde aan hecht.Aragorn schreef:Als geld maar geld is, dan houdt het ook niet in dat je veel voor de ander over hebt als je alles betaalt.
Het is fijner te geven dan te ontvangen, zoiets.
Ennuh, wil je niet zo wakker doen, wijsneus!
Lalage schreef:Wij geven gewoon allebei geld uit tot het op is![]()
Aragorn schreef:Lalage schreef:Wij geven gewoon allebei geld uit tot het op is![]()
Idd, dát is pas romantisch! Eerst jezelf platzak drinken en vervolgens samen heel hard rennen of als dat niet lukt afwassen.
Poesje schreef:Hehe, ik herinner me een date..![]()
Lekker gegeten samen, kwam de rekening op tafel. Ik grijp direct naar m'n tas om m'n porto te pakken. (Doe ik vanzelf wanneer er iets te betalen valt.) Hij maakt er helemaal geen werk van, en laat mij betalen.
Zo ook later op een terrasje, en in de bios.. Ik heb uiteindelijk alles betaald. Opzich maakt me dat vrij weinig uit, maar toch vond ik het van zijn kant wel 'zuinig'.. Je gaat samen weg, je eet samen iets, ect. Dan ook samen betalen..
jan10e schreef:Poesje schreef:Hehe, ik herinner me een date..![]()
Lekker gegeten samen, kwam de rekening op tafel. Ik grijp direct naar m'n tas om m'n porto te pakken. (Doe ik vanzelf wanneer er iets te betalen valt.) Hij maakt er helemaal geen werk van, en laat mij betalen.
Zo ook later op een terrasje, en in de bios.. Ik heb uiteindelijk alles betaald. Opzich maakt me dat vrij weinig uit, maar toch vond ik het van zijn kant wel 'zuinig'.. Je gaat samen weg, je eet samen iets, ect. Dan ook samen betalen..
I know yeahh
Raido schreef:Waarom... normaal grijpt de jongen direct naar zijn porto en deze jongen niet, dat komt vast een andere keer wel weer..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten