André schreef:esra schreef:god zei (huilde) nee tegen die man, omdat die nee tegen hem zei. maar als je ja tegen god zegt, dan schreeuwt god JA, MIJN KIND KOM BIJ MIJ. IK HEB JE ZO GEMIST, WAAR WAS JE?!?!?!?!?!?!!?
Het staat er iets anders als dat jij zegt.
Lucas 23. - 39 Een van de gekruisigde misdadigers zei spottend tegen hem: ‘Jij bent toch de messias? Red jezelf dan en ons erbij!’ 40 Maar de ander wees hem terecht met de woorden: ‘Heb jij dan zelfs geen ontzag voor God nu je dezelfde straf ondergaat? 41 Wij hebben onze straf verdiend en worden beloond naar onze daden. Maar die man heeft niets onwettigs gedaan.’ 42 En hij zei: ‘Jezus, denk aan mij wanneer u in uw koninkrijk komt.’ 43 Jezus antwoordde: ‘Ik verzeker je: nog vandaag zul je met mij in het paradijs zijn.’
ik zei dat jezus die man vergaf. en dat staat er, want je kunt niet in het paradijs/ hemel komen als je niet vergeven bent. god wil ons allemaal vergeven, maar dan moeten we wel berouw tonen.
en ja, als jij nee tegen de Heer zegt dan trekt hij zijn handen van je af, maar als je ja zegt dan schreeuwt de heer het uit van blijdschap, vreugde en liefde.
JA, MIJN KIND KOM BIJ MIJ. IK HEB JE ZO GEMIST, WAAR WAS JE?!?!?!?!?!?!!?
en de engelen in de hemel zullen juichen en jubelen dat er toch weer iemand gered is.