Moderator: Moderafo's
jan10e schreef:Mijn vader en moeder trouwden op hun 23e.. Maar konden eerst geen kinderen krijgen. En na 6 jaar werd ik toch geboren. Dus op hun 29e. Mn ouders zijn nu 48 jaar, en mn jongste broertje is 5. Dus al shij 20 is zijn mn ouders 63. Maar goed in dit geval konden mijn ouders er neits aan doen...
Aragorn schreef:Waarom zou je je dan serieus moeten gaan gedragen?Dat is juist de grootste fout die je kunt maken, op vroeg trouwen na..
Lorijntje schreef:Aragorn schreef:Waarom zou je je dan serieus moeten gaan gedragen?Dat is juist de grootste fout die je kunt maken, op vroeg trouwen na..
Nou, dat schijnt te horen. Je hoort je kinderen netjes op te voeden zoals iedereen dat doet en met rust en regelmaat te leven enzo..Dat gaat gewoon nog niet werken bij mij.
Lorijntje schreef:Aragorn schreef:Waarom zou je je dan serieus moeten gaan gedragen?Dat is juist de grootste fout die je kunt maken, op vroeg trouwen na..
Nou, dat schijnt te horen. Je hoort je kinderen netjes op te voeden zoals iedereen dat doet en met rust en regelmaat te leven enzo..Dat gaat gewoon nog niet werken bij mij.
Aragorn schreef:Lorijntje schreef:Aragorn schreef:Waarom zou je je dan serieus moeten gaan gedragen?Dat is juist de grootste fout die je kunt maken, op vroeg trouwen na..
Ach, 'schijnt te horen'.. daar hoef je je natuurlijk niets aan gelegen te laten liggen.
Aragorn schreef:Welaan, als dat de enige invulling van moeder- dan wel echtgenoteschap is die je je kunt voorstellen zou ik er idd maar vanaf zien.![]()
Maar kinderen krijgen niks van polonaise tijdens de reclame, luiers omdoen leer je zo en als het goed is hoef je je tov je man niet anders voor te doen dan je bent.
simone schreef:ik ben getrouwd op mijn 21e en kreeg mijn dochter op 22 jarige leeftijd en mijn zoontje op 26 jarige leeftijd.
Ik zou het zelf niet anders willen, jong trouwen en kinderen krijgen was een bewuste keus van ons.
Ouder zijn moet je leren of je nu 20 jaar of 36 jaar bent. Goed ouderschap heeft niks te maken met leeftijd vind ik. En iedereen maakt fouten, jonge en oudere ouders.
jan10e schreef:Dus al shij 20 is zijn mn ouders 63. Maar goed in dit geval konden mijn ouders er neits aan doen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten