Moderator: Moderafo's
JialiKelly schreef:Aragorn schreef:JialiKelly schreef:Spons schreef:Het zag er gezellig uit, toch maar eens de volgende keer vrij vragen. ik moest helaas om kwart voor zes de volgende ochtend weer werken dus dat had ik echt niet getrokken
Ik moest er ook gewoon om 10 over 6 uit, en ook bijna niet geslapen.
Girrrlpower zeker
Ik denk eerder Golden Power.
Nee, ik heb pas aan het eind van de middag om 6 uur ofzo een blikje Megaforce achterover gekiepten ik moest nog wel 1,5u langer werken dan normaal, om te dweilen :p
Ha, er ligt er nog een in de koelkast
Raido schreef:Wat nou weer... maar Gers als jij dat bent, vind ik het jammer datik geen meid ben![]()
yeti3 schreef:Hee jongens, ff tussen al het geouwehoer door: ik wou even zeggen dat ik de meeting superleuk vond. Ik had me ingesteld op een suffe avond ( Hermine had me allerlei enge verhalen verteld) maar t was LEUK! Veel mensen gesproken, van vroeger en ook van de wintersport, lekker gekletst, t was gezellig. Complimenten voor de organisatie van de avond, ik heb me vermaakt!
Omega schreef:’t Was heel gezellig! Nieuwe mensen ontmoet, en leuke gesprekken gehad. (Hoewel....af en toe )
Inderdaad. Anderhalf uur aan de telefoon hangen na afloop is wel erg veel van het goede. Maar, zoals een reisgenoot tegen me zei, voor een vrouw ben je best nog wel een beetje intelligent
Hee jongens, ff tussen al het geouwehoer door: ik wou even zeggen dat ik de meeting superleuk vond. Ik had me ingesteld op een suffe avond ( Hermine had me allerlei enge verhalen verteld) maar t was LEUK! Veel mensen gesproken, van vroeger en ook van de wintersport, lekker gekletst, t was gezellig. Complimenten voor de organisatie van de avond, ik heb me vermaakt!
YES! sleurt Gers mee naar een donker steegjeGershwin schreef:Aragorn schreef:Raido schreef:Wat nou weer... maar Gers als jij dat bent, vind ik het jammer datik geen meid ben![]()
Ach, dat hoeft geen probleem te zijn hoor..
Tuurlijk niet, ik ben daar best ruimdenkend in, joh![]()
* Bespringt Raido *
Napoleon schreef:yeti3 schreef:Hee jongens, ff tussen al het geouwehoer door: ik wou even zeggen dat ik de meeting superleuk vond. Ik had me ingesteld op een suffe avond ( Hermine had me allerlei enge verhalen verteld) maar t was LEUK! Veel mensen gesproken, van vroeger en ook van de wintersport, lekker gekletst, t was gezellig. Complimenten voor de organisatie van de avond, ik heb me vermaakt!
leer jij nou maar fatsoenlijk biljarten
Vooroordelen zijn fout
nonno schreef:yeti3 schreef:Vooroordelen zijn fout
Heeee.... niet zo negatief reageren op mijn positieve berichtje!!!
Je vergeet een gedeelte:Leuk dat je d'r was!!!
Volgens mij niet echt negatief
yeti3 schreef:Napoleon schreef:yeti3 schreef:Hee jongens, ff tussen al het geouwehoer door: ik wou even zeggen dat ik de meeting superleuk vond. Ik had me ingesteld op een suffe avond ( Hermine had me allerlei enge verhalen verteld) maar t was LEUK! Veel mensen gesproken, van vroeger en ook van de wintersport, lekker gekletst, t was gezellig. Complimenten voor de organisatie van de avond, ik heb me vermaakt!
leer jij nou maar fatsoenlijk biljartenVooroordelen zijn fout
Heeee.... niet zo negatief reageren op mijn positieve berichtje!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten