Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 09 jun 2006 13:12

Lalage schreef:Als BJ wel zo dirty-minded is, dan gaat hij dat toch niet hier op het forum uit de doeken zitten doen. Ik begrijp het ook niet, maar ja ik ben sowieso een naief klein blond meisje ;)

Waar is het ondergoedtopic nou?

weg ende verdwenen. En dat blijft even zo.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 09 jun 2006 13:13

Na overleg tussen enkele moderators is besloten dat topic te verwijderen van het forum door een van de moderators. Er hoeft derhalve ook geen nieuwe geopend te worden.

@Lalage het is niet de bedoeling om moderators persoonlijk in een hoek te zetten. Dat dit toevallig nu mijn naam betreft doet niet terzake, geldt ook voor andere moderators.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 jun 2006 13:14

sjongejonge is het allemaal zo erg? Een topic over seksuele fantasie kan wel, maar over ondergoed mag je niet kletsen. Erg logisch is het niet. Maar goed, doe wat je denkt dat goed is.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 09 jun 2006 13:16

Goed dat je het topic noemt, wordt onderzocht.

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 09 jun 2006 13:22

Ook die word verwijderd, natuurlijk! Ik snap het niet hoor, een normaal topic over ondergoed word gesloten. :roll: Er was geen sprake van dubbelzinnigheid, het ging ontopic.. Idd, het ging zoals het moest! Dus, wat is dan de reden om het topic te sluiten..

*is verontwaardigd..*
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 jun 2006 13:27

Tsjonge, heb je je dag vandaag niet zo BJ? :roll: Cheer up man, het is mooi weer buiten, maar op Refoweb wordt de Victoriaanse tucht heringevoerd.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 09 jun 2006 13:28

Nogmaals, beslissingen die nu genomen worden zijn overlegt door meerdere moderators. Dus zeker niet een bevlieging of slechte dag van een der moderators.

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 09 jun 2006 13:29

Ja, belachelijk! Ik klaag niet snel ergens over, dit is ook de 1e keer dat ik het doe (hoe goed :P ).. Maar nu heb ik er ook alle reden voor, lijkt me! :wink: Ik wil wel graag uitleg, BJ..

Herman Finkers

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 jun 2006 13:30

Inderdaad. En ondertussen ook gewoon niets vertellen over het waarom.

Ach, seksualiteit en zelfs onderbroeken (wat daar voor de meesten niks mee te maken heeft) zal nog wel lang een taboe blijven...

Maar wat me nogal tegenvalt is dat er totaal niet wordt aangegeven waarom deze verwijderd is.... Volgens mij was er met dat topic niets aan de hand... en je kan zo'n topic niet zomaar verwijderen, dan moet je ook goede redenen daarvoor aandragen... Anders komt het erg vreemd op de forummers over.

Dus wees dan als moderators ook zo sportief om de redenen die ik niet snap (en velen met mij) publiek te maken... en ga geen geheimzinnig onbegrijpelijk censuurbeleid voeren waarbij de rest maar als domme onwetende schaapjes achteraan moeten hobbelen, beseffend dat zo'n selectief beleid wel goed voor ons zal zijn.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 jun 2006 13:31

BJ schreef:Nogmaals, beslissingen die nu genomen worden zijn overlegt door meerdere moderators. Dus zeker niet een bevlieging of slechte dag van een der moderators.

Whatever, dan is het kennelijk besmettelijk. In ieder geval is het opvallend hoe spastsich er momenteel op bepaalde zaken gereageerd wordt.

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 09 jun 2006 13:33

Er wordt heel gauw dubbelzinnig gepraat door enkele posters. Het ondergoedtopic lijkt mij niet nodig op een forum. Het topic van seksuele fantasieen is een topic dat roept om dubbelzinnigheid. Het heeft niks met taboe te maken, het heeft meer met het beleid te maken. Refoweb is geen forum als een ander forum.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 jun 2006 13:37

Hoe kan het nou zijn dat jullie vinden dat iemand dubbelzinnige dingen zegt, terwijl diegene dat zelf niet door heeft?

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 09 jun 2006 13:37

Ja, juist vandaag..hoe vreemd! :roll:
Een topic waarin off-topic word gegaan, word nog even door de vingers gezien. Maar een topic, waarin we on-topic blijven..en geen sprake is van een andere 'zonde' word direct verwijderd.
O ja, Refoweb is een forum waar je niet over dat soort zaken mag praten.. :shock:

Herman Finkers

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 jun 2006 13:39

Lalage schreef:Hoe kan het nou zijn dat jullie vinden dat iemand dubbelzinnige dingen zegt, terwijl diegene dat zelf niet door heeft?

Het enige eventueel dubbelzinnige dat ik gezien heb was 'poesje' in het seksuele fantasie-topic, maar dat is iets anders dan het topic waar de Grote Sluit-Race mee begon vandaag.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 jun 2006 13:40

Aragorn schreef:
Lalage schreef:Hoe kan het nou zijn dat jullie vinden dat iemand dubbelzinnige dingen zegt, terwijl diegene dat zelf niet door heeft?

Het enige eventueel dubbelzinnige dat ik gezien heb was 'poesje' in het seksuele fantasie-topic, maar dat is iets anders dan het topic waar de Grote Sluit-Race mee begon vandaag.

Dan moet je Poesje maar vragen om een andere nickname te nemen :shock:

Terug naar “Archief”