Moderator: Moderafo's
Markie schreef:keek net ff bij de teamstatistieken en we hebben al 0,01% van het totale aantal keys in handen!Was gister nog 0,0%
Gaat dus goed!We krijgen er vast nog wel wat meer mensen bij ook vermoed ik.En er ontstaat op een gegeven moment wel een beetje een competietiegevoel ook natuurlijk.
Ik ben vandaag al van nummer 1 af vermoed ik.Er zijn mensen bij die echt enorm veel typen!
PeterD heeft er megaveel keys bij opeens, en Kaw en Deekaa ook!
Chiel en man_on_fire blijven steeds vlak bij elkaarHoe krijgen ze t voor elkaar
![]()
28 leden in 2 dagen is wel lekker iig!
Nooit gedacht dat zoveel mensen mee zouden doen!
man_on_fire schreef:Markie schreef:keek net ff bij de teamstatistieken en we hebben al 0,01% van het totale aantal keys in handen!Was gister nog 0,0%
Gaat dus goed!We krijgen er vast nog wel wat meer mensen bij ook vermoed ik.En er ontstaat op een gegeven moment wel een beetje een competietiegevoel ook natuurlijk.
Ik ben vandaag al van nummer 1 af vermoed ik.Er zijn mensen bij die echt enorm veel typen!
PeterD heeft er megaveel keys bij opeens, en Kaw en Deekaa ook!
Chiel en man_on_fire blijven steeds vlak bij elkaarHoe krijgen ze t voor elkaar
![]()
28 leden in 2 dagen is wel lekker iig!
Nooit gedacht dat zoveel mensen mee zouden doen!
Ja...die chiel en man_on_fire hadden het competitie gevoel gister alDie knoopten gister met iedereen msn gesprekken aan...zeiden meer dan nodig was en ga zo maar door. k weet niet of chiel het ook zo deed hoor... Ik in iedergeval wel. En het opsparen van keys behoorde ook tot de leuke grappen. Dan had je even wat in te halen. Ik heb vandaag nog geen 3000 keystrokes
Ik heb echt zo goed als niets getypt vandaag. Ik blijf dus niet zo lang meer ergens bovenin. Ik sta nu al op plaats 7!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten