Meld je ook aan bij Team Refoweb, en help het naar de top!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 15 okt 2004 16:24

Afbeelding
:clown:

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 15 okt 2004 16:25

Wat is nu het nut van een pagina met spaties dan :-k :mrgreen:

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 15 okt 2004 16:26

Een heleboel aanslagen natuurlijk :D

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 15 okt 2004 16:30

Zoow, kom net thuis, en al 28 leden nu!Gaat goed mensen! :lol:

@Night:Ik heb die statistieken op tweakers ook bekeken enzo, en wilde ook zoiets doen hier.

Zou wel mooi zijn als dat werkte!Het is volgens mij gedaan met visual basic.Ik heb een paar screenshots te pakken kunnen krijgen van je Lighteye op tweakers.net.Ik kan helaas totaal niet omgaan met visual Basic.Kan net de naam uitspreken.Ik heb die persoon van tweakers ook nog niet gesproken of iets dergelijks.Heb gekeken waar die link van die statistieken naar toe liep, en dat was dus naar zijn webspace.

Hij had er heel veel spul opstaan, enkele gigabytes, en daar heb ik dus ook die screenshots gevonden van het scherm waar hij met Visual Basic bezig is.

Hij heeft die statistieken ook op die webspace staan.Als iemand die er verstand van heeft dat is ff checkt weet die er wel raad mee denk ik :D

Misschien dat Vlieger of Hts zo aardig wil zijn, of misschien mij voor willen doen hoe het moet :mrgreen:

T zou echt gaaf zijn zoiets.

Misschien kan Henkie het ook wel, of heeft die alleen maar verstand van PhP?

Ik ben volgende week weg, een midweek, dus puls dan weinig of niks.Denk dat k mn laptop maar is meeneem.Heb daar alleen geen internetaansluiting ws.Mn wireless kaart gaat ook mee, voor t geval er iemand een onbeveiligd draadloos netwerk heeft op dat bungalowpark. :lol:

chiel
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor chiel » 15 okt 2004 16:38

Kaw, geweldinge uitvinding :mrgreen: kan je er één maken voor elk refoweb teamlid? :wink:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 15 okt 2004 16:51

Kaw schreef:Afbeelding

Hahaha, vette lol :lol: :lol:

Hoe kom je erop :?: :mrgreen: :mrgreen:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 15 okt 2004 16:58

keek net ff bij de teamstatistieken en we hebben al 0,01% van het totale aantal keys in handen!Was gister nog 0,0%

Gaat dus goed!We krijgen er vast nog wel wat meer mensen bij ook vermoed ik.En er ontstaat op een gegeven moment wel een beetje een competietiegevoel ook natuurlijk.

Ik ben vandaag al van nummer 1 af vermoed ik.Er zijn mensen bij die echt enorm veel typen!

PeterD heeft er megaveel keys bij opeens, en Kaw en Deekaa ook!

Chiel en man_on_fire blijven steeds vlak bij elkaar :lol: Hoe krijgen ze t voor elkaar :P

28 leden in 2 dagen is wel lekker iig!

Nooit gedacht dat zoveel mensen mee zouden doen! :D

[edit]Dit team staat op nummer 20 in de Team top 20 op tweakers.net:

20 (20) - team-m0m0 28 (-) 93.459.375 (-)

Wij staan op het moment hier:

This team has 28 member(s), which have typed 1,052,818 keys and clicked 190,915 times alltogether.
The team holds 0.01% percent of all the teams/users of this project.

Denk dat we dat team binnen de kortste keren ingehaald hebben want de meesten daar zijn niet meer actief.

De top 10 moet volgens mij haalbaar zijn als we met zoveel man actoef blijven pulsen.

De nummer 8 in die stats heeft maar 15 leden. :)
Laatst gewijzigd door Markie op 15 okt 2004 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 15 okt 2004 17:06

Markie schreef:keek net ff bij de teamstatistieken en we hebben al 0,01% van het totale aantal keys in handen!Was gister nog 0,0%

Gaat dus goed!We krijgen er vast nog wel wat meer mensen bij ook vermoed ik.En er ontstaat op een gegeven moment wel een beetje een competietiegevoel ook natuurlijk.

Ik ben vandaag al van nummer 1 af vermoed ik.Er zijn mensen bij die echt enorm veel typen!

Chiel en man_on_fire blijven steeds vlak bij elkaar :lol: Hoe krijgen ze t voor elkaar :P

Ja...die chiel en man_on_fire hadden het competitie gevoel gister al :mrgreen: Die knoopten gister met iedereen msn gesprekken aan...zeiden meer dan nodig was en ga zo maar door. k weet niet of chiel het ook zo deed hoor... Ik in iedergeval wel. En het opsparen van keys behoorde ook tot de leuke grappen. Dan had je even wat in te halen. Ik heb vandaag nog geen 3000 keystrokes :| Ik heb echt zo goed als niets getypt vandaag. Ik blijf dus niet zo lang meer ergens bovenin. Ik sta nu al op plaats 7!

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 15 okt 2004 17:17

man_on_fire schreef:
Markie schreef:keek net ff bij de teamstatistieken en we hebben al 0,01% van het totale aantal keys in handen!Was gister nog 0,0%

Ja...die chiel en man_on_fire hadden het competitie gevoel gister al :mrgreen: Die knoopten gister met iedereen msn gesprekken aan...zeiden meer dan nodig was en ga zo maar door. k weet niet of chiel het ook zo deed hoor... Ik in iedergeval wel. En het opsparen van keys behoorde ook tot de leuke grappen. Dan had je even wat in te halen. Ik heb vandaag nog geen 3000 keystrokes :| Ik heb echt zo goed als niets getypt vandaag. Ik blijf dus niet zo lang meer ergens bovenin. Ik sta nu al op plaats 7!

Haha, nou je zal best nog hoger komen.Gewoon veel en lange posts doen hier helpt ook. :mrgreen:

Als je maar niet teveel onzin gaat plaatsen, want daar wordt Henkie weer niet vrolijk van. :mrgreen:

In slowchat kan dat misschien wel, maar daar kom ik niet zo erg vaak.

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 15 okt 2004 17:21

onzin plaatsen valt met mij geloof ik wel mee... als dat niet zo is moet een van de moderators maar een prive berichtje sturen. slowchat moet je natuurlijk niet naar kijken, want die heb ik deze week volgepompt met onzin. Verder heb ik ( als ik al wat post ) altijd korte berichtjes. hopen dat ze ook krachtig zijn. Maar ik heb vandaag ongeveer 6000 key's... k zal straks weer is een keer pushen.

chiel
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor chiel » 15 okt 2004 18:05

hm... hier moet iets aan gedaan worden mof..!! :wink:

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 15 okt 2004 18:09

moet ik nou de stats gaan checken? :wink:

chiel
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor chiel » 15 okt 2004 18:11

misgien moeten we binnekort maar weer een keer uploaden... :mrgreen:

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 15 okt 2004 18:42

Kaw schreef:Afbeelding

deze manier is niet sportief, het moet wel op gewone toetsaanslagen gaan lijkt mij.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 15 okt 2004 18:59

k heb voor het gemak ook maar zo'n banner gemaakt :mrgreen:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Terug naar “Archief”