Moderator: Moderafo's
Faramir schreef:Leuke opsomming maar ik zie nog nergens dat hij als keurige politicus zijn politieke loopbaan begon.
Bambi schreef:Je vergeet één groot verschil tussen Hitler en Wilders:
Wilders wil niet eens regeren, hij roeptoetert alleen maar om te zorgen dat de andere partijen er eindelijk eens daadwerkelijk iets aan doen.
ineke-kitty schreef:=D> voor meneer Wilders. Ben het volkomen met hem eens.
Uitstekende verklaring die hij zonet gaf aan de pers.
Ik ben totaal a-politiek en heb al 20 jaar op geen enkele partij gestemd, echter waar hij voor waarschuwt, zou elke christen in de oren moeten knopen, dat de Ismalisering een zeer groot gevaar betekent voor deze wereld. Ik geloof persoonlijk dan ook dat de antichrist in de toekomst voort zal komen vanuit de Islam, namelijk de in de Bijbel genoemde 'mens der zonde'.
JeeWee schreef:Lekker duo jullie: "ik vind", "ik denk", "ik geloof".
Door de eeuwen heen heeft iedereen zo ongeveer een antichrist bedacht.
Wilders heeft gewoon een hele bevolkingsgroep weggezet en verteld dat ze hier niet horen.
En inderdaad, zo is het ook bij Hitler begonnen...
JeeWee schreef:Probeer dan gewoon eens te lezen.![]()
'Keurig' is bij mannen als Hitler, Poetin en Wilders natuurlijk altijd betrekkelijk.
Hitler was gewoon een democratisch gekozen politicus, net als bijv. Wilders en Poetin.
In 1918 gaat hij de politiek in en in 1933 behaalt de NSDAP 43,9 procent van de stemmen.
Gewoon, vrije verkiezingen, net als bij ons.
De opvattingen van Hitler waren bekend middels zijn boek 'Mein Kampf'
JeeWee schreef:
Onzin. Wilders heeft onvoldoende stemmen om te regeren.
JeeWee schreef:
Onzin. Wilders heeft onvoldoende stemmen om te regeren.
Faramir schreef:Toch nog een positief puntje aan onze ontiegelijk veel partijen democratie.
Wilsophie schreef:Ooit je verdiept in de apartheid en de rol van de kerken?
JeeWee schreef:Wilders heeft gewoon een hele bevolkingsgroep weggezet en verteld dat ze hier niet horen.
En inderdaad, zo is het ook bij Hitler begonnen...
ineke-kitty schreef:S.W.
Ben het met je eens dat de Islam niet te stoppen is, sterker nog, ik geloof dat de antichrist zal voortkomen uit de Islam.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten