Vakantie 2014

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Vakantie 2014

Berichtdoor Evelien » 18 jun 2014 14:07

Niet alle Russen hoor. :wink: Je hebt overal wel rotte appels tussen zitten. Maar het viel ons wel op toen we daar een paar jaar geleden waren voor een bruiloft. Poeh. De ene toost naar de andere, en dat was geen normaal water. :wink:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 18 jun 2014 14:56

Lock&Stock schreef:Vliegen is tegenwoordig erg schoon, vergeleken met bijvoorbeeld bus of auto vakanties....

Ik reis ver niet omdat ik mee wil tellen maar omdat ik gewoon wat wil zien van deze wereld. Maar goed, ondertussen weet ik al dat inlevingsvermogen niet je sterkste kant is.. ;)

Wahahaha, wordt niet verzwegen maar hoort er gewoon bij. En trouwens, die diarree is prima te vermijden als je een beetje op let. En anders paar Loperamide naar binnen gooien en niets aan het handje.

Haha, tja als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten is dat natuurlijk wel je eigen schuld...

Omdat ik een kritische kanttekening plaats, beledig jij je er maar op los.
Wat ken jij mij nou en je plempt ook meteen maar even een opmerking over een dubbeltje. Zo'n vakantie was het niet, het was juist een zeer luxe hotel en die Russen lieten het ook zeer breed hangen. Onbeschofte mensen vind je niet alleen in de lagere sociale klasse!

Bij ernstige voedselvergiftiging helpt een handje poepremmers niet hoor, vaak gaat dat met ziekenhuisopnames gepaard.
Maar ieder zijn meug. Jij liever dan ik.

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 18 jun 2014 15:01

schelpje3 schreef:Omdat ik een kritische kanttekening plaats, beledig jij je er maar op los.

Beledigen? Que?! Omdat ik aangeef niet stijl achterover te slaan van je inlevingsvermogen? En doe je het zelf ook niet? Door te stellen dat je "alleen nog maar mee telt als je ver reist"? Dan bombardeer je iedereen die dat doet tot een soort aandachtstrekkers.

Beetje de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet.

schelpje3 schreef:Wat ken jij mij nou en je plempt ook meteen maar even een opmerking over een dubbeltje. Zo'n vakantie was het niet, het was juist een zeer luxe hotel en die Russen lieten het ook zeer breed hangen. Onbeschofte mensen vind je niet alleen in de lagere sociale klasse!

95% van de Nederlanders die naar een hotel in Egypte gaan waar russen zitten doen dat via een Sunweb voor 299 alles inclusief, mijn aanname was niet zo vreemd. En dan nog, als je dat soort dingen niet trekt waarom ga je dan naar Egypte?! Redelijk algemeen bekend dat daar veel russen heen gaan om zich laveloos te zuipen.

schelpje3 schreef:Bij ernstige voedselvergiftiging helpt een handje poepremmers niet hoor, vaak gaat dat met ziekenhuisopnames gepaard.

Dat hoef je mij niet te vertellen hoor.

schelpje3 schreef:Maar ieder zijn meug. Jij liever dan ik.

Zeker!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 jul 2014 11:46

Ik ben er weer. Heerlijk op campings in Kroatie, Slovenie en Italie geweest. Geen rus gezien :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 jul 2014 12:00

haha, niet eens? :wink: 8) Maar lekker hoor. Italie, oehh daar zat ik van de week nog even te kijken voor een app./hotel/vakantiehuisje. De omgeving, natuur prachtig.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 jul 2014 15:36

Kroatie en Slovenie waren ook prachtig. Laatste weekje nog even naar Italie uitgeweken voor het weer, maar anders waren we in Slovenie gebleven. Prachtig land, prachtige natuur.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 03 jul 2014 17:33

Lock&Stock schreef:
95% van de Nederlanders die naar een hotel in Egypte gaan waar russen zitten doen dat via een Sunweb voor 299 alles inclusief, mijn aanname was niet zo vreemd. En dan nog, als je dat soort dingen niet trekt waarom ga je dan naar Egypte?! Redelijk algemeen bekend dat daar veel russen heen gaan om zich laveloos te zuipen.

Hahaha, of Griekenland en als er diarree is weet je wel hoe laat het is. Hoppa, lekker goedkoop, bakkie chloorpoeder bij het vuile zwembadwater waar net de poep van een kind met een netje is verwijderd en in het eten zitten meer strontbacterieen dan op een wcbril, maar wel lekker goedkoop, dat wel. Gewoon vego eten, niks aan het handje, heb je geen last van dat bedorven vlees.
Ik ga dit jaar lekker met m'n ouders en kids naar het huis met zwembad van m'n zus die naar Griekenland gaat.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 jul 2014 17:39

Niks aan het handje? Dat mag je hopen, echter kan een microscoop pas 100% uitsluitsel bieden. Een veganist die het niet zo nauw neemt met hygiëne kan ook strontbacillen overbrengen.

Xenius
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Xenius » 03 jul 2014 19:14

Rome, Forum Romanum en Vaticaan

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 03 jul 2014 19:38

Xenius schreef:Rome, Forum Romanum en Vaticaan

Als iedere nederlander daar nu eens heen ging met 1000 euro in zijn zak is die stad in 1 klap van zijn 14.000.000.000 euro schuld af... :lol:

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 03 jul 2014 19:51

mohamed schreef:Niks aan het handje? Dat mag je hopen, echter kan een microscoop pas 100% uitsluitsel bieden. Een veganist die het niet zo nauw neemt met hygiëne kan ook strontbacillen overbrengen.

Nou ik had nergens last van en de rest wel.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 03 jul 2014 19:57

Boerin schreef: Redelijk algemeen bekend dat daar veel russen heen gaan om zich laveloos te zuipen.

Ik moet ernstig tegen protesteren tegen deze onwaarheid.

Russen gaan naar Egypte om zich laveloos te zuipen

dit is niet WAAR

Russen zuipen zich overal laveloos niet alleen in Egypte :mrgreen:

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 03 jul 2014 22:16

Boerin schreef:bakkie chloorpoeder bij het vuile zwembadwater waar net de poep van een kind met een netje is verwijderd

Goed voor de weerstand ;) Waarschijnlijk ga ik eind augustus een weekje naar India (vriend van mij gaat daar heen voor zaken en wil graag gezelschap), even checken of na jarenlange oefening mijn afweersysteem dat aan kan. Het is mij verzekerd dat als je écht oppast, voorzichtig doet, geen salade of drankjes op straat besteld je gegarandeerd, onherroepelijk, keihard aan de dunne gaat. Minimaal 2x.

Ik ben benieuwd :D

rotterdam schreef:Russen zuipen zich overal laveloos niet alleen in Egypte :mrgreen:

Ha, touché ;) De eerste, enige en laatste keer dat ik in een Egyptisch resort zat dronken onze Russische buren vodka bij het ontbijt. Ik dacht dat het water was, tot de fles op tafel kwam....

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 jul 2014 22:21

mohamed schreef:Niks aan het handje? Dat mag je hopen, echter kan een microscoop pas 100% uitsluitsel bieden. Een veganist die het niet zo nauw neemt met hygiëne kan ook strontbacillen overbrengen.

Boerin schreef:Nou ik had nergens last van en de rest wel.

Dat hoeft niks te zeggen. Misschien ben je wel strontbacil resistent. Ze zitten overal op, zelfs op de pepermuntjes die je kan pakken in een hotel terwijl jij denkt lekker vegetarisch bezig te zijn. Op vlees heb ik ze nog nooit gezien trouwens. Toegegeven ik heb recentelijk ook geen sucadelappen onder de microscoop gehad. :roll:

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 03 jul 2014 22:47

Lock&Stock schreef: Waarschijnlijk ga ik eind augustus een weekje naar India (vriend van mij gaat daar heen voor zaken en wil graag gezelschap), even checken of na jarenlange oefening mijn afweersysteem dat aan kan. Het is mij verzekerd dat als je écht oppast, voorzichtig doet, geen salade of drankjes op straat besteld je gegarandeerd, onherroepelijk, keihard aan de dunne gaat. Minimaal 2x.

Zorg ook voor wat mentale weerstand voor je gaat, en forget about ''poepbacillen'' :

http://seegogo.blogspot.com/2013/05/pho ... -dump.html

Ik vond het een gruwelijk land met walgelijke mensen.
Geen moment zonder stank, geluidsoverlast en luchtvervuiling.Diabolisch land.
ben er 2 keer geweest en de eerste keer doodziek geworden ja, Woog nog maar 60 kg na maandenlange amoebic dysentery..
Think twice!

Terug naar “Archief”