Moderator: Moderafo's
Lock&Stock schreef:Vliegen is tegenwoordig erg schoon, vergeleken met bijvoorbeeld bus of auto vakanties....
Ik reis ver niet omdat ik mee wil tellen maar omdat ik gewoon wat wil zien van deze wereld. Maar goed, ondertussen weet ik al dat inlevingsvermogen niet je sterkste kant is..
Wahahaha, wordt niet verzwegen maar hoort er gewoon bij. En trouwens, die diarree is prima te vermijden als je een beetje op let. En anders paar Loperamide naar binnen gooien en niets aan het handje.
Haha, tja als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten is dat natuurlijk wel je eigen schuld...
schelpje3 schreef:Omdat ik een kritische kanttekening plaats, beledig jij je er maar op los.
schelpje3 schreef:Wat ken jij mij nou en je plempt ook meteen maar even een opmerking over een dubbeltje. Zo'n vakantie was het niet, het was juist een zeer luxe hotel en die Russen lieten het ook zeer breed hangen. Onbeschofte mensen vind je niet alleen in de lagere sociale klasse!
schelpje3 schreef:Bij ernstige voedselvergiftiging helpt een handje poepremmers niet hoor, vaak gaat dat met ziekenhuisopnames gepaard.
schelpje3 schreef:Maar ieder zijn meug. Jij liever dan ik.
Lock&Stock schreef:
95% van de Nederlanders die naar een hotel in Egypte gaan waar russen zitten doen dat via een Sunweb voor 299 alles inclusief, mijn aanname was niet zo vreemd. En dan nog, als je dat soort dingen niet trekt waarom ga je dan naar Egypte?! Redelijk algemeen bekend dat daar veel russen heen gaan om zich laveloos te zuipen.
Xenius schreef:Rome, Forum Romanum en Vaticaan
mohamed schreef:Niks aan het handje? Dat mag je hopen, echter kan een microscoop pas 100% uitsluitsel bieden. Een veganist die het niet zo nauw neemt met hygiëne kan ook strontbacillen overbrengen.
Boerin schreef: Redelijk algemeen bekend dat daar veel russen heen gaan om zich laveloos te zuipen.
Boerin schreef:bakkie chloorpoeder bij het vuile zwembadwater waar net de poep van een kind met een netje is verwijderd
rotterdam schreef:Russen zuipen zich overal laveloos niet alleen in Egypte
mohamed schreef:Niks aan het handje? Dat mag je hopen, echter kan een microscoop pas 100% uitsluitsel bieden. Een veganist die het niet zo nauw neemt met hygiëne kan ook strontbacillen overbrengen.
Boerin schreef:Nou ik had nergens last van en de rest wel.
Lock&Stock schreef: Waarschijnlijk ga ik eind augustus een weekje naar India (vriend van mij gaat daar heen voor zaken en wil graag gezelschap), even checken of na jarenlange oefening mijn afweersysteem dat aan kan. Het is mij verzekerd dat als je écht oppast, voorzichtig doet, geen salade of drankjes op straat besteld je gegarandeerd, onherroepelijk, keihard aan de dunne gaat. Minimaal 2x.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten