Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor liefie » 09 apr 2011 20:45

@AG balen dat de kleine er nog niet is maar misschien wel even beter nu je man ziek is. Hopelijk is je man snel beter en duurt het niet lang meer voor de kleine geboren wordt.

@MissF gelukkig dat je buik nog niet in de weg zit. Hier alleen met bukken voor de rest ook niet echt al vergeet ik soms dat er aan de voorkant wat uitsteekt als ik ergens langs wil :lol:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 apr 2011 20:50

Die voorkant die uitsteekt, daar heb ik ook het meeste last van. :mrgreen:
Dan doe ik de deur van de koelkast open en botst die tegen m'n buik. Oeps. :-oo

@AG sterkte met de laatste loodjes & beterschap voor je man!
@NdW spannend de 20weken echo, succes!
@MissF mooie buik! Echt flink inderdaad, maar wel echt 'buik'. Mooi!

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 09 apr 2011 21:02

AG, hopelijk is je man gauw beter, dan kun jij dan lekker bevallen!

Jannoek, haha die buik ben je niet gewend natuurlijk. Ik weet nog dat ik bij de eerste op het laatst met eten vaak op mijn buik knoeide :mrgreen:

Hier zijn we wel merkbaar bezig met de laatste loodjes. Ik slaap vaak slecht en kan daardoor maar weinig meer volhouden (ik vrees dat het hier niet goed zou komen als mijn man ziek was). In de kerk zitten bijv is best moeizaam, maar ga het morgen toch even proberen, omdat we na de dienst op kraamvisite gaan. Ook nog even de laatste loodjes qua voorbereidingen, t bed staat nu op klossen en er moeten nog een paar dingetjes gewassen worden. En dan zijn we er klaar voor... laat maar komen zou ik zeggen...
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 apr 2011 21:47

Spannend! Jij bent bijna 37 weken toch?

Wij zijn vandaag ook nog met wat laatste kleine dingetjes bezig geweest. De lamp in het kamertje hangt, en we hebben nog haakjes gekocht om kleertjes aan te hangen.
Verder nog een plank voor aan de muur, die moet alleen nog opgehangen worden.

Keukenkastjes en slaapkamerkast bij ons zijn opgeruimd :-oo nu alleen nog de boekenkast: 8-[ Er moet een nieuwe kast bij komen, aangezien manlief veel boeken koopt ;-) Alle boeken moeten 'heringedeeld worden', dus volgende week hebben we samen nog wat te doen.
Dan het bed nog op klossen en dan zijn wij er ook klaar voor geloof ik. :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 10 apr 2011 07:03

@Parkiet Spannend hoor! Het is toch jullie 2de kindje of zit ik er nu helemaal naast :oops: Slecht slapen is heel irritant weet er alles van (al heb ik de laatste 2 nachten geen klagen gehad)

@Jannoek haha mij gebeurd dat ook regelmatig dat er iets tegen mijn buik aanbotst :lol: Met je huis al een heel eind op orde lekker hoor! Hier is gisteren de keuken grondig gedaan. Suc6 met je boekenkasten.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 10 apr 2011 08:54

Wat een drama inderdaad, dat slechte slapen... Vannacht was echt nog de ergste nacht tot nu toe. Steeds wakker, draaien, wakker. Gelukkig geen kramp gehad, dat had ik de laatste 3 nachten..
Dat draaien kost me zoveel moeite, echt verschrikkelijk. Ik voel me echt log en lomp, haha..

@liefie de keuken heb ik ook van de week aangepakt. Heerlijk gevoel :)
Van de week heeft manlief een weekje vrij, dus we gaan gezellig samen leuke dingen doen. Geen schoonmaakwoede dus de komende dagen, op de boekenkast na. ;-)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 10 apr 2011 10:21

@Jannoek geniet lekker van het weekje samen zijn en leuke dingen doen! Ik had vannacht ook kramp en ik moest echt mijn man wakker maken en gelukkig was het toen zo weg maar ik zat heel de tijd sorry dat ik je wakker gemaakt heb haha...
Draaien gaat bij mij gelukkig nog goed want dat lijkt me echt akelig als dat niet lekker gaat ik draai nogal veel in bed (altijd al gedaan)

Ik ga nu lekker van het zonnetje genieten...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 11 apr 2011 12:36

nou heerlijk he, dat zonnetje. ga zo ook nog ff lekker in de tuin zitten.

dat slechte slapen is echt heel vervelend. heb er nu af en toe een nachtje last van dat ik heel vaak wakker word, maar meestal slaap ik gelukkig dan ook wel snel weer in.

succes jullie allemaal met de laatste loodjes!

en AG, is je man al weer beter? :-oo

vanmorgen ook weer bij de vk geweest. kindje was volgens haar goed gegroeid en bloeddruk netjes 120/60. hartje gehoord, prachtig! en em zat maar steeds: zusser toe, baby luisen (naar de zuster toe, baby luisteren had ik tegen haar gezegd) :lol:
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 apr 2011 12:49

meld :mrgreen:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 apr 2011 13:14

ajl schreef:meld :mrgreen:

Deze wat cryptische tekst móet wel betekenen dat je zwanger bent, ajl.... Als die aanname juist is: van harte!!! Hoe voel je je, en hoe ver ben je?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 11 apr 2011 13:14

ajl uhm :-k

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 apr 2011 13:34

Ik ben inderdaad zwanger, 8 weken nu en al overduidelijk te zien. Draag alweer volop positiekleding en ben al 5 kg gegroeid. Dat laatste is iets minder, maar hoort er bij mij gewoon bij. Ik voel mij redelijk dankzij de emesafene 2x daags. Die heb ik gekregen, omdat ik met 6 weken al enorm misselijk was en ik de ervaring van de vorige keer ( tot 20 weken spugen) niet nog een keer wil herhalen. Verder moe, moe, moe, maar dat hoort erbij.

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 11 apr 2011 13:48

@ ajl : van harte gefeliciteerd!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 11 apr 2011 13:58

Gefeliciteerd, ajl!! Fijn dat je je redelijk voelt!

*Annette*
Majoor
Majoor

Zwanger deel 11

Berichtdoor *Annette* » 11 apr 2011 14:01

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ajl en man! Hopelijk mag je je snel weer wat beterder voelen en kun je genieten van je zwangerschap!
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”