Moderator: Moderafo's
Merisja schreef:Vriezenveen is een GGiN. Wij zijn ook GG, maar als we in Hardenberg zijn gaan we altijd naar de vrijgemaakte kerk in Hardenberg-Heemse. Fijne kerk! (En lekker dichtbij de camping...)
Jo'tje schreef:Bezoek gewoon een kerk in de buurt. Allemaal broers en zussen toch?
Je gaat in Frankrijk toch ook geen GG opzoeken?
pannenkoek schreef:Merisja schreef:Vriezenveen is een GGiN. Wij zijn ook GG, maar als we in Hardenberg zijn gaan we altijd naar de vrijgemaakte kerk in Hardenberg-Heemse. Fijne kerk! (En lekker dichtbij de camping...)
Nou , dan moeten we daar maar niet heen gaan. GGiN en op de Veluwe maakt het wel heel 'zwaar' voor ons denk ik.
jans1 schreef:Ik kreeg gister een sms van mijn vriendin dat haar vakantie naar Bali niet doorgaat door te weinig deelnemers... Dan baal je ook wel zeg![]()
Gelukkig is mijn vakantie naar Rhodos al gegarandeerd
Napoleon schreef:jans1 schreef:Ik kreeg gister een sms van mijn vriendin dat haar vakantie naar Bali niet doorgaat door te weinig deelnemers... Dan baal je ook wel zeg![]()
Gelukkig is mijn vakantie naar Rhodos al gegarandeerd
Let me guess, Amicitia?
een kennis van mij zou die reis ook doen
LeChat schreef:Vriendinnen van mij hadden dat met een reis naar Kroatië, van dezelfde aanbieder. Balen hoor, ze hadden zich er al echt op verheugd...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten