@annet: haak ff in op jou gevulde koek mee naar school! hier heeft dan deze uk echt een probleem, ze kan hoog of laag springen! gezond en anders niks! ik neem ook niet dagelijks een gevulde koek als tussendoortje! dus zal het voor haar, ontbijtkoek worden, of zag vanlaatst een moeder die geroosterd brood met kaas ertussen had uitgestoken met leuke figuurtjes. Niet duur, maar wel verantwoord en gezond.
@ajl.. mijn man heeft geen andere opties voro kapsels! dat stijle stugge haar belieft maar één ding, en dat is... lekker kort!
hier ook geen zelf brood bakken. Geen tijd voor en daar komt nog bij dat je ook weer zo giga aparaat moet kopen. Hier kost een bol brood wat prima te eten is 89 cent. daar ga ik echt niet voor bakken.
nina: het gebeurd hier wel eens als mensne onverwachts komen ik niks heb. Als ze kort van tevoren nog bellen, de iwnkel zit haast om de hoek dus op een holletje ben ik met twee min weer terug, met koek, en anders zeg ik gewoon eerlijk dat ik geen koek heb, jah.. pech! Gelukkig bellen mensen altijd van tevoren en anders heb ik altijd ontbijtkoek liggen! smaakt ook heerlijkb ij koffie, soms ligt er ngo een gekregen reep chocola! met dank aan de kinderverjaaragen op school, dus, dat kan dan mooi bij thee!

Heb overigens gelukkig geen last van hebberijen als ik de kruitvatfodler lees! vind alles prachtig maar ben het niet nodig, dus kan het dan prima laten liggen! Zelfs met kinderkleertjes heb ik daar geen moeite mee! dat is wel heerlijk! ik kan dus heerlijk shoppen, kijken kijken en niks kopen! haha