MissF schreef:Waarom sta je in tweestrijd dan?
Ik heb geen ervaring met stediril 30, maar dat is de standaard pil op mijn werk voor de meiden. Is hetzelfde als veel andere pillen.
Weet niet echt hoe ik dat moet uitleggen. Aan de ene kant wil ik het wel, ben het steeds zo beroerd zijn gigantisch beu, ook het vreselijk onregelmatige. Maar aan de andere kant denk ik, ik slik al een hoge dosis medicijnen en nu nog meer 'troep' erbij in m'n lichaam

. Me haar reageerd gewoon heel sterk op medicijnen, wou het langer laten groeien zodat ik het wat vaker in een staart of omhoog zou kunnen, omdat het al niet wil zitten. Magoed heb het maar weer aflaten knippen, groeien doet het bijna niet, en het werd 1 dun staartje

. Enzovoort...
Ben zondag met de pil begonnen, en zie wel hoe het gaat. Inderdaad de ene persoon heeft wel last van de bijwerkingen en de ander niet. Op internet las ik echt de meeste negatieve ervaringen ed, waarvan ik best een beetje schrok en dacht wil ik dan wel echt beginnen met de pil?
Alleen nu heb ik dus precies stopweek in het midden van me vakantie, en 1 ding wat ik absoluut niet wil is ongesteld tijdens me vakantie. Is het erg als je gelijk tijdens je 2e strip al je 3e doorslikt?
Wat de toekomst brengen moge........