De strategie van Wilders

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor Mortlach » 21 jan 2010 12:20

Jantjes schreef:De oplossing voor de problematiek met de islam is in ieder geval duidelijk. Hij wil terug naar de wortels van Nederland namelijk een Joods/christelijke cultuur en daar kan ik mee instemmen. =D>

De wortels van Nederland liggen anders gewoon in het Heidendom hoor.

Verder moet ik bij "De oplossing voor de problematiek met de islam" veel te veel aan de Endlosung denken. Ik heb liever problematiek dan dat ik die op die manier "oplos".
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 21 jan 2010 12:22

keessie schreef:
Mortlach schreef:Ik hou mijn adem er in ieder geval niet voor in.

Inderdaad niet doen want dat houd je niet lang vol :)

Nou, het record adem inhouden voor mensen staat anders op ruim 17 minuten.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 21 jan 2010 12:22

Mortlach schreef:
keessie schreef:
Mortlach schreef:Ik hou mijn adem er in ieder geval niet voor in.

Inderdaad niet doen want dat houd je niet lang vol :)

Nou, het record adem inhouden voor mensen staat anders op ruim 17 minuten.

Nou dat is misschien lang als je moet wachten maar als je iets leuks aan het doen bent is het niks.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Jantjes

Berichtdoor Jantjes » 21 jan 2010 13:55

Marokkanen gesubsidieerd naar de Efteling

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5845 ... html?p=1,1

Nodig tijd voor Geer Wilders!

O neen, O neen ik heb helemaal ge hekel aan Marok! Maar hier gaat toch wel ietsepietsje mis denk ik zo.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 21 jan 2010 16:19

Jantjes schreef:
keessie schreef:Het is goed dat Wilders zoveel punten signaleert die niet goed gaan maar ik zit nog steeds te wachten totdat hij eens met echte oplossingen komt voor deze problemen. En dan bedoel ik niet een oplossing als een kopvoddentaks. Het is natuurlijk stoer om allerlei punten aan de kaak te stellen en grote taal uit te slaan. Veel kiezers prikken daar niet door heen, wat ook blijkt uit het aantal zetels in de peilingen. Maar Wilders is voor mij pas een meerwaarde als hij met oplossingen komt en deze, mits een beetje acceptabel, ook als wetsvoorstel indient. Daar schiet NL meer mee op dan al dat geroep!

De oplossing voor de problematiek met de islam is in ieder geval duidelijk. Hij wil terug naar de wortels van Nederland namelijk een Joods/christelijke cultuur en daar kan ik mee instemmen. =D>

Dat hij voor de problematiek voor de islam ook met oplossingen moet komen ben ik zeker met je eens. Maar hij zou ook eens wat beleid moeten maken over andere punten. Stel je voor dat hij gaat regeren..dan kom je er niet met alleen geroep over de islam. Sowieso moet hij dan eens daden laten zien in plaats van woorden.

Jantjes

Berichtdoor Jantjes » 21 jan 2010 17:08

keessie schreef:
Jantjes schreef:
keessie schreef:Het is goed dat Wilders zoveel punten signaleert die niet goed gaan maar ik zit nog steeds te wachten totdat hij eens met echte oplossingen komt voor deze problemen. En dan bedoel ik niet een oplossing als een kopvoddentaks. Het is natuurlijk stoer om allerlei punten aan de kaak te stellen en grote taal uit te slaan. Veel kiezers prikken daar niet door heen, wat ook blijkt uit het aantal zetels in de peilingen. Maar Wilders is voor mij pas een meerwaarde als hij met oplossingen komt en deze, mits een beetje acceptabel, ook als wetsvoorstel indient. Daar schiet NL meer mee op dan al dat geroep!

De oplossing voor de problematiek met de islam is in ieder geval duidelijk. Hij wil terug naar de wortels van Nederland namelijk een Joods/christelijke cultuur en daar kan ik mee instemmen. =D>

Dat hij voor de problematiek voor de islam ook met oplossingen moet komen ben ik zeker met je eens. Maar hij zou ook eens wat beleid moeten maken over andere punten. Stel je voor dat hij gaat regeren..dan kom je er niet met alleen geroep over de islam. Sowieso moet hij dan eens daden laten zien in plaats van woorden.

Hij heeft wel wat punten hoor kijk hier maar http://www.pvv.nl

Hij refereert zelf naar het RD :mrgreen:

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 21 jan 2010 17:57

Ja op zijn sites staat de visie van de PVV en soms ook hoe hij die verandering wil uitvoeren. Maar een voorbeeld rechtstreeks uit de visie van de PVV:

-Wachtlijsten jeugdzorg wegwerken

Dat is mooi op te roepen. Maar hoe gaat de PVV dit aanpakken? Wat gaat dat kosten?

Ander voorbeeld:

-Minder ministeries, minder ambtenaren

Leuk maar welke ministeries dienen dan te verdwijnen? En hoeveel minder ambtenaren?

Zomaar twee kleine voorbeelden waaruit blijkt dat Wilders wel dingen roept maar waar geen plan achter zit.

scheermes
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor scheermes » 21 jan 2010 18:45

Jantjes schreef:Marokkanen gesubsidieerd naar de Efteling

O neen, O neen ik heb helemaal ge hekel aan Marok! Maar hier gaat toch wel ietsepietsje mis denk ik zo.

STEMMINGMAKERIJ
The mind is like a parachute, it only works when it is open.

Jantjes

Berichtdoor Jantjes » 21 jan 2010 19:56

scheermes schreef:

STEMMINGMAKERIJ

Zeker, van mij mogen ze de ‘waarderingssubsidie’(wat een onzin) direct afschaffen.

scheermes
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor scheermes » 21 jan 2010 20:34

Jantjes schreef:
scheermes schreef:

STEMMINGMAKERIJ

Zeker, van mij mogen ze de ‘waarderingssubsidie’(wat een onzin) direct afschaffen.

Je vindt het ook stemmingmakerij? Enig idee wat het betekent? En vind je echt dat voetbal-, volleybal-, zang-, en andere verenigingen geen subsidie meer moeten krijgen en misschien wel verdwijnen? Enig idee voor hoeveel mensen deze verenigingen heel belangrijk zijn?
The mind is like a parachute, it only works when it is open.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 22 jan 2010 03:27

Sinds wanneer zijn refo's fan van de aantasting van de vrijheid van godsdienst? Want dat is wat Wilders voorstaat, een afbreuk van de rechtsstaat.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 22 jan 2010 10:27

rafaell schreef:Sinds wanneer zijn refo's fan van de aantasting van de vrijheid van godsdienst? Want dat is wat Wilders voorstaat, een afbreuk van de rechtsstaat.

Zo lang het maar vrijheid van andermans godsdienst is, toch?

En hoe Wilders alles wil gaan aanpakken en betalen? Simpel toch? Je zet alle mensen met een raar kleurtje, rare kleren en/of een raar accent op de eerste boot naar het zuiden. Dat levert dan op wonderbaarlijke wijze enorme bergen met geld op waardoor ons landje weer én van onszelf wordt, én wordt verandert in een Eldorado.

Het is allemaal onmogelijk serieus te nemen, en ik begrijp dan ook niet dat zoveel mensen het allemaal maar voor zoete koek slikken.

Jantjes

Berichtdoor Jantjes » 22 jan 2010 12:46

Ik krijg de strategie van Wilders steeds maar op mijn netvlies :D

bedreigingen door Marokkaanse jongeren donderdagavond

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5855 ... html?p=1,1

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 23 jan 2010 14:59

Mortlach schreef:
Optimatus schreef:Verder weet ik hoe het menselijk lichaam in elkaar zit, maar daarmee kan ik het nog niet namaken.

Nou ja, wel natuurlijk, maar dan moet je Gerdien even lief aankijken.

Eventjes geduld nog...
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Jantjes

Berichtdoor Jantjes » 26 jan 2010 11:55

scheermes schreef:En vind je echt dat voetbal-, volleybal-, zang-, en andere verenigingen geen subsidie meer moeten krijgen en misschien wel verdwijnen? Enig idee voor hoeveel mensen deze verenigingen heel belangrijk zijn?

Als voetbal- volleybal-, zang-, en andere verenigingen afhankelijk zijn van waarderingssubsidie vind ik inderdaad dat ze de waarderingssubsidie moeten aan wenden voor de AOW en de AOW niet moeten verhogen naar de 67 jaar. Heb geen idee voor hoeveel mensen hun hobby afhankelijk is om hun vereniging boven water te houden maar ik weet wel dat bij 100% van de AOW-ers de verhoging van 65 naar 67 niet willen. Tevens zijn er nog diverse verenigingen die geen waarderingssubsidie ontvangen en waarom de een wel en de ander niet. Onrechtvaardig.

Terug naar “Archief”