Moderator: Moderafo's
Napoleon schreef:Ok, hopen dat het lukt! rond Toronto ga je helaas niet van die landschappen zien als Spons heeft gepost, maar er is heel wat moois te zien daar. ik ben daar een keer 5 weken geweest, en ik heb me bepaald niet verveeld. en rond Toronto is het ook niet zo druk met toeristen, uitgezonderd de Niagara Falls. maar goed, die moet je toch ook wel een keer gezien hebben
Saskia schreef:Wenen of Praag lijkt me ook heel leuk voor een stedentrip!
marierose schreef:Weten jullie een goedkope reisorganisatie waar je 2-kamerappartementen met halfpension aan het strand in bijv. Spanje, Portugal. Waar leuke dingen worden gedaan voor kinderen in de leeftijd van 11-15 jaar oud. De meeste reizen zijn omdat we kinderen boven de 10 jaar hebben boven de 3500 euro per 2 weken. Omdat we in het hoogseizoen gaan. Alvast heel veel dank als je iets weet. Want meer dan 3500 euro is snel gezegd en uitgegeven maar zo snel weer gespaard te hebben duurt wel een hele tijd...![]()
LeChat schreef:Wirfftal is dat dan zeker, hè? Ben ik een jaar of 3 terug ook geweest met 2 vriendinnen, heel leuke vakantie gehad. Op de terugweg hebben we toen nog een daguitstapje naar Keulen gemaakt, was ook erg mooi.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten