wij deden de kinderen ook altijd gelijk de eerste zondag na de kraamweek naar de creche, Christiaan was ook 1,5 week en Simon bijna 2 (weken dan he).
Als ze zo jong zijn merken ze er juist nog niks van, ze gingen goed gevuld erheen en sliepen gewoon door. In het begin zei ik wel dat als ze wakker werden en ze gingen huilen ze mij direct konden halen. Christiaan vind het leuk bij de oppas, maar gaat tegewoordig ook al wel eens mee de kerk in (voor de preek breng ik hem dan wel weg) en dat gaat goed, hij vind het orgel helemaal leuk.
Laura, de gergem in hardinxveld heeft over het algemeen een goede oppas, de kinderen zijn idd in leeftijdsgroepen verdeeld en er zijn aardig wat leidsters aanwezig. Wij hebben een twee zwagers (metgezinnen) daar in de kerk en met bijzondere diensten hebben onze kinderen daar ook weleens bij de oppas geweest.
Wanneer kom je naar NL. Mocht je qua kerk nog eens verder willen kijken, van harte welkom in CGK alblasserdam

Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)