Moderator: Moderafo's
marjo schreef:Ik merk dat ik over de miskraam wel zo'n beetje heen ben (was in augustus), maar iedere maand als ik weer ongesteld wordt heb ik het erg moeilijk. Hebben jullie dat ook? Het moet allemaal geen obsessie gaan worden, maar vind het best moeilijk dat ik nog steeds niet zwanger ben.
marjo schreef:Ik merk dat ik over de miskraam wel zo'n beetje heen ben (was in augustus), maar iedere maand als ik weer ongesteld wordt heb ik het erg moeilijk. Hebben jullie dat ook? Het moet allemaal geen obsessie gaan worden, maar vind het best moeilijk dat ik nog steeds niet zwanger ben.
Danique is nog "maar" anderhalf jaar hoor! Ik ken je niet persoonlijk maar....... sorry als dit eerste beledigend overkomt.liefje schreef:Vervelend Marjo dat je zo van maand tot maand naar je zwangerschap uitziet...
Ik voel me ook steeds beter worden na de miskraam, al denk ik wel regelmatig dat Danique een dezer dagen een broertje of zusje zou hebben gehad...
En dat vindt ik echt wel heel jammer, mocht ik nu weer zwanger worden, dan is Danique weer zoveel ouder.
Maar goed we zijn niet hopeloos...en ik hoop nu ook wel weer zwanger te raken ondanks de angst, maar dat is bij elke zwangerschap, heb nu een knop om kunnen zetten.
Sterkte allemaal!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten