Miskraam...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 11 dec 2008 14:22

Ik merk dat ik over de miskraam wel zo'n beetje heen ben (was in augustus), maar iedere maand als ik weer ongesteld wordt heb ik het erg moeilijk. Hebben jullie dat ook? Het moet allemaal geen obsessie gaan worden, maar vind het best moeilijk dat ik nog steeds niet zwanger ben.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 11 dec 2008 14:47

marjo schreef:Ik merk dat ik over de miskraam wel zo'n beetje heen ben (was in augustus), maar iedere maand als ik weer ongesteld wordt heb ik het erg moeilijk. Hebben jullie dat ook? Het moet allemaal geen obsessie gaan worden, maar vind het best moeilijk dat ik nog steeds niet zwanger ben.

Nee dat ken ik (nog) niet, maar ik kan je wel begrijpen hoor! Sterkte ermee!

Chris7
Mineur
Mineur

miskraam

Berichtdoor Chris7 » 11 dec 2008 16:46

Lieve meiden,

Heel veel sterkte gewenst bij het verwerken van het verdriet!

Het doet mij ook verdriet, om jullie reacties te lezen en ik leef met jullie mee!

Ook dit verdriet mag je allemaal aan de Here Jezus geven. Hij heeft ook jullie verdriet gedragen aan het kruis! Hij kent dus al jullie pijn. Ik bid voor jullie, dat dit jullie mag troosten, want ook nu laat Hij jullie niet alleen, ook ervaren jullie dat op dit moment wellicht niet zo.

Wij zijn er in het verleden ook een aantal malen mee geconfronteerd, dus ik weet enigszins wat jullie meemaken, ook al is het voor een vrouw nog ingrijpender, dan voor een man.

Geef het verwerken van het verlies vooral ruim de tijd, want het is niet niets wat jullie hebben meegemaakt!

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, Gods zegen, nabijheid en troost toe!

hartelijke groeten,

Chris
Wie veel vergeven is, heeft veel lief.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 11 dec 2008 20:35

Sterkte ermee allemaal!!

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 11 dec 2008 22:16

... sterkte allemaal!
digitale knuffel,
elvira

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 12 dec 2008 12:29

marjo schreef:Ik merk dat ik over de miskraam wel zo'n beetje heen ben (was in augustus), maar iedere maand als ik weer ongesteld wordt heb ik het erg moeilijk. Hebben jullie dat ook? Het moet allemaal geen obsessie gaan worden, maar vind het best moeilijk dat ik nog steeds niet zwanger ben.

Voor mij is het gedeeltelijk herkenbaar..... Wij willen ook zo graag nog een kindje, maar zijn aan de andere kant ook zo bang dat het allemaal weer gebeurt...... De angst overwint op dit moment nog, maar ik ben zo benieuwd of ik ooit die knop kan omzetten.....

Sterkte in ieder geval!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 12 dec 2008 13:22

Sterkte, dat ken ik gelukkig niet. Wij waren echt enorm gezegend met het feit dat ik met de 2e cyclus na de miskraam al weer zwanger was. Je bent idd erg angstig dat het weer misgaat, maar sowieso vind ik het enorm spannend allemaal en blijft het een wonder als alles goed mag gaan.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 12 dec 2008 22:58

Sterkte allemaal!!
Wat de toekomst brengen moge........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 dec 2008 18:08

Ik vind t onderschrift van Annette wel heel toepasselijk voor iedereen die het op dit moment wel moeilijk heeft....

*is stil*
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 dec 2008 19:34

Vervelend Marjo dat je zo van maand tot maand naar je zwangerschap uitziet...

Ik voel me ook steeds beter worden na de miskraam, al denk ik wel regelmatig dat Danique een dezer dagen een broertje of zusje zou hebben gehad...
En dat vindt ik echt wel heel jammer, mocht ik nu weer zwanger worden, dan is Danique weer zoveel ouder.
Maar goed we zijn niet hopeloos...en ik hoop nu ook wel weer zwanger te raken ondanks de angst, maar dat is bij elke zwangerschap, heb nu een knop om kunnen zetten.

Sterkte allemaal!!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 dec 2008 19:39

Een vriendin van mij der zus heeft weer een miskraam gehad nu met 7 weken de vorige keer met 6 weken en toen heeft ze heel slecht gelegen door een baarmoeder ontsteking.

Heel veel sterkte aan iedereen die dit door moet maken.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 29 dec 2008 19:42

Liefje heel veel sterkte deze week en vooral op 1 januari.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 dec 2008 19:45

liefje schreef:Vervelend Marjo dat je zo van maand tot maand naar je zwangerschap uitziet...

Ik voel me ook steeds beter worden na de miskraam, al denk ik wel regelmatig dat Danique een dezer dagen een broertje of zusje zou hebben gehad...
En dat vindt ik echt wel heel jammer, mocht ik nu weer zwanger worden, dan is Danique weer zoveel ouder.
Maar goed we zijn niet hopeloos...en ik hoop nu ook wel weer zwanger te raken ondanks de angst, maar dat is bij elke zwangerschap, heb nu een knop om kunnen zetten.

Sterkte allemaal!!
Danique is nog "maar" anderhalf jaar hoor! Ik ken je niet persoonlijk maar....... sorry als dit eerste beledigend overkomt.
Vooral niet forceren, op God Zijn tijd zal je misschien wel weer moeder mogen zijn.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 29 dec 2008 20:04

Klinkt wel hard, zoals jij het zegt, Kwebbel, maar ik ben het toch wel met je eens. Tussen mijn meiden zit drieenhalf jaar, is ook niet iets waar we zelf voor gekozen hebben, maar soms kan het ook gewoon niet anders. Als ik het nu achteraf bekijk vind ik het echt een heerlijk verschil. Drieenhalf jaar hebben we van alles met de oudste kunnen doen en zij is nu een echt moedertje voor de jongste; geweldig om te zien.

Als ik dit topic zo eens doorlees krijg ik wel eens het gevoel dat je wel héél erg gefocust bent op het krijgen van nog een kindje, Liefje. Dit bedoel ik niet aanvallend, maar ik vraag me wel af of het helemaal gezond is. Ik begrijp dat je heel erg verlangt naar nog een kindje, maar ben je dan niet bang dat je juist door dat erge verlangen te weinig van je kleine meisje nú geniet?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 dec 2008 20:05

Ik snap liefje wel want wie zegt dat je gelijk weer zwanger bent en dan duurt het nog 9 maanden.
Maar leeftijdsverschil zegt niet alles sommige kunnen goed met elkaar opschieten andere broers/zussen niet.

Terug naar “Archief”