kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 08:51

Leuke slippers!!!

@Lalage: ik kan ook niet tegen teenslippers. Ik krijg dan blaren, echt vreselijk. Ik probeerde het elk jaar weer, maar heb het opgegeven.

Ik heb dus altijd 'gewone' slippers (maar dan natuurlijk wel met de galateia-touch) :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 mei 2008 08:58

@ leclerc: :mrgreen: Ik zeg niks hahaha.
pobody's nerfect

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 mei 2008 09:02

Die slippers van crocs gaan nog wel qua lelijkheid, en zeker als je er goed op kunt lopen kan ik me absoluut voorstellen dat je ze koopt. Als je in de zorg werkt of zo en toch de hele dag moet lopen, pfff.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 22 mei 2008 09:29

hoe hete die van crocs? Ik wil ze ook als ik ooit een keertje een aanbieding zie :wink:

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 22 mei 2008 09:58

@ Alle mensen die niet tegen teenslippers kunnen:
Misschien helpt het als je pleisters om het teen-ding heendoet? Kon er zelf ook niet goed tegen, sinds ik leren teenslippers heb, heb ik er geen last meer van!
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 mei 2008 10:04

Een pleister eromheen lijkt me vreselijk, dat wordt toch vies? Leren (teen)slippers zijn ideaal!

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 22 mei 2008 10:10

rosalie83 schreef:Een pleister eromheen lijkt me vreselijk, dat wordt toch vies? Leren (teen)slippers zijn ideaal!

Elke dag een schone pleister... 8)
Heb er zelf geen pleisters om, leren slippers zonder pleisters zitten gewoon perfect en doen geen pijn.
Psalm 27 : 11a

HEERE, leer mij Uw weg

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 22 mei 2008 10:34

Zo'n dingetje tussen je tenen vind ik niet zo heel erg, dat voel ik de eerste twee dagen en dan heb ik er geen last meer van. En van die lichte slippers kun je best goedkoop krijgen, dus kan ik de hele zomer door andere slippers dragen.
En crocs is echt niks voor mij, ik wil best geloven dat het lekker loopt, maar het ziet er altijd een beetje, hoe zeg ik dat..., lomp uit :oops: :wink:

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 mei 2008 10:35

Het scheelt gewoon erg wat voor ding er tussen je tenen zit. Als het zo'n rond staafje is, dan zit dat vervelend ja. Dun materiaal wat met je teen meeloopt is veel minder vervelend :)
pobody's nerfect

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mei 2008 11:46

ik heb teva sandalen......betaal je ook zeker 50/60 euro voor. Maar die zijn echt goed. Ik draag ze nu al 5/6 jaar (zomer) ze beginnen toch wel te slijten. Maar dat mag ook wel. Ik heb gewoon stevige schoenen nodig. Ik kan wel schoenen kopen bij de schoenenreus maar dan heb ik gelijk last van m'n rug etc. Zoals dr. martens etc. van dat soort schoenen die draag ik meestal.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 mei 2008 11:51

En mijn kledingkast (naja, van ons samen, dat dan weer wel)

Afbeelding

Afbeelding
Aan de linkerkant zit dan nog een hoge hangkast met de kleren van mijn wederhelft, overhemden enzo, voor zover hij die heeft (en ik heb daar ook de helft van ingepikt :D )

Ja, ik hou van kleur :) Hmm, alles op kleur leggen zou netter zijn, maar zo gek ga ik mezelf maar niet maken
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 11:53

Zow, lekkere grote kast, MissF en lekker gevuld :mrgreen:
Ach, op kleur leggen... je hebt van die mensen, die niet helemaal sporen, die doen dat soms ja... :wink: 8)

Trouwens: leuke deuren voor de kast zeg!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 22 mei 2008 12:04

Ik heb teva teenslippers. Ideale dingen. Makkelijk schoon te krijgen als ze vies zijn. Gewoon een keer aantrekken onder de douche. Kan er uren op lopen en ik werk er ook hele diensten op zomers.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 mei 2008 12:14

Als ik de foto's van de kleding kasten zie, zie ik dat ik me toch niet hoef te schamen voor de hoeveelheid die ik heb :mrgreen: maar zijn dit alleen jullie zomer kleren of ook voor de winter? Hebben jullie altijd beide in de kast liggen? Ik ruim meestal wel wat op, boven in de kast waar ik toch bijna niet bij kan en die ruimte is er toch.

Mijn man heeft trouwens bijna altijd werkkleding aan, en dan bepaald geen leuke: broek met verf en vet plekken, shirt met gerafelde mouw, trui verwassen model in vale kleuren etc. Op het werk heeft hij er een overall overheen, dus niemand die het ziet. Zelfs op zaterdag loopt ie er het liefst nog zo bij, ik vind dat niet zo leuk. Anderzijds, hij is altijd aan het klussen en rommelen. Heeft hij zijn opknapperskleren aan verknald hij ze wel weer.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 mei 2008 12:17

ik heb momenteel 2 stelletjes kleding die goed zitten :?

Terug naar “Archief”