Smurffie schreef:Hehe, waarom ik?
Gevoel

En ook omdat je het al eerder met me eens was.
Nou, vertel, wat vind je

Moderator: Moderafo's
Collateral schreef:Natúúrlijk de tweede van links. De rest hangt er maar een beetje bij.
Smurffie schreef:Ho even, die neger is cool
Ik twijfelde zelfs tussen de meest linkse en de tweede van links. Eigenlijk vind ik de tweede van links iets teveel wel hebben van eh..argh hoe heet hij ook alweer..De Nespresso en Martini-man, in doen en laten dan hè.
Smurffie schreef:Misschien komt het omdat ik de meeste negers aan de kraam aardiger vind dan die arrogante kantoorfreaks die dan wel 30 koeken komen halen, maar waar ik dus geen ene bal aan vind![]()
Clooney is gewoon een arrogante kwijlbal. (Ken je S. onze overbuurjongen in Rotterdam nog?Hij en Clooney vind ik eng veel van elkaar weghebben
)
Collateral schreef:Mary Pickford schreef:En Collaterol, jij hebt dus ook een smaak w.b.t. mannen? Misschien kun je er iets meer over vertellen.
Ik heb inderdaad een uitgelezen smaak wat betreft mannen. Wat wil je horen? Een lijstje mooie acteurs?
Smurffie schreef:Owja, die ober is wel cool om aan je tafeltje te hebben als je gezellig met je eigen vriend zit te etenIk vind hem zeer zeker cool, maar niet in de categorie 'aantrekkelijke mannen'. Ik noem hem Mario
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten