Moderator: Moderafo's
australiafreak schreef:love was in the air???
kuikentje schreef:phox schreef:Wel een beetje warm in je pak met de verwarming extra hoog voor de dames
ik had het anders zeer warm
nou toen kwam ik terug van de meeting en ik wilde nog even de foto's zien die er gemaakt waren savonds toen ik de kleren aan deed, omdat ik mezelf nog niet gezien had voor de spiegel ofzoCONVOLUTION schreef:Johee!... check die tijdstippen waarop jullie een reactie zetten hee! 2 uur... 5 uur ehh.... jullie zullen overdag wel slapen ckerst?![]()
kuikentje schreef:nou toen kwam ik terug van de meeting en ik wilde nog even de foto's zien die er gemaakt waren savonds toen ik de kleren aan deed, omdat ik mezelf nog niet gezien had voor de spiegel ofzoCONVOLUTION schreef:Johee!... check die tijdstippen waarop jullie een reactie zetten hee! 2 uur... 5 uur ehh.... jullie zullen overdag wel slapen ckerst?![]()
Er werd zeker weer van die spastische jazz-grindcore gedraaidCollateral schreef:* Eens met Jip_86. * Het was, geloof ik, ook niet zo mijn muzieksmaak - gelukkig stond het dus niet al te hard - maar enige permanente achtergrondruis vind ik wel aangenaam. Of het past bij de reformatorische identiteit etc.: dat mogen anderen voor mij bepalen.
Hoe dan ook: ik vond het gezellig, ook al miste ik een aantal mensen die zich moeten schamen dat ze er niet bij waren.reform schreef:Jij bent mijn kanjer Es. I'am desperate in love. Bij jou voel ik mij weer compleet man!
Jij ook al?
Raido schreef:Er werd zeker weer van die spastische jazz-grindcore gedraaidCollateral schreef:* Eens met Jip_86. * Het was, geloof ik, ook niet zo mijn muzieksmaak - gelukkig stond het dus niet al te hard - maar enige permanente achtergrondruis vind ik wel aangenaam. Of het past bij de reformatorische identiteit etc.: dat mogen anderen voor mij bepalen.
Hoe dan ook: ik vond het gezellig, ook al miste ik een aantal mensen die zich moeten schamen dat ze er niet bij waren.reform schreef:Jij bent mijn kanjer Es. I'am desperate in love. Bij jou voel ik mij weer compleet man!
Jij ook al?
Maar het is toch wel 'handig' dat er alvast een voor selectie voor je in de rij staat.essieee schreef:arjan1984 schreef:blijkbaar is het al helder dat essie deel van het stel van het jaar is, maar de vraag is met wie als ik t zo zie.![]()
ze vechten gewoon om je es![]()
Gelukkig mag ik zelf een keuze maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten