belangrijkste in een relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 17 sep 2007 17:23

Hoe vaak ik je dit soort rotopmerkingen al niet heb zien maken. Je zal het heus niet serieus bedoelen, maar indirect respecteer je niet de mening van mensen die geen voorbehoedsmiddelen willen gebruiken en elk kind dat zich aankondigt gewoon van harte welkom heten.

Dat zegt 'ie helemaal niet. Het was een reactie op de stelling dat je niet zou mogen genieten van seks. Want zo wordt er soms wel over seks gepraat. Alsof het alleen maar functioneel is. Dat heeft niks met het respecteren van die mening te maken.
Voor mezelf gesproken: ik deel die mening niet, maar respecteer wel anderen die deze mening wel hebben.
Ik zet wél m'n vraagtekens bij het standpunt dat seks alléén maar gericht is op voortplanting. God heeft dat niet zo beperkt bedoeld.
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 sep 2007 20:18

Als je getrouwd bent kan je ook van het leven genieten hoor! Misschien juist wel nog meer ;)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 17 sep 2007 21:29

Het lijkt me juist wel een voordeel eigenlijk. Nu moet ik m'n vriendje én de rest van m'n sociale leven inplannen. Als ik nou m'n vriendje automatisch thuis tegenkom scheelt dat alweer wat.. (Maarja, dan wil ik ook weer bijbelstudie en een vaste sportclub...wordt vast nog veel te druk :P)
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 sep 2007 06:20

Jo'tje schreef:Het lijkt me juist wel een voordeel eigenlijk. Nu moet ik m'n vriendje én de rest van m'n sociale leven inplannen. Als ik nou m'n vriendje automatisch thuis tegenkom scheelt dat alweer wat.. (Maarja, dan wil ik ook weer bijbelstudie en een vaste sportclub...wordt vast nog veel te druk :P)

Inderdaad, het geeft ook een stuk meer rust als je niet voortdurend heen en weer hoeft te reizen en te logeren.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 sep 2007 15:39

Inderdaad! Als ik late dienst heb zie ik hem niet. En dan bellen we weer een tijdje 's avonds.
Maar als we bijvoorbeeld mot hebben, dan is het soms zo lastig om op dat moment bij te leggen. En ik ben nogal star daarin, en als ik eens echt boos ben is dat niet zomaar over. Maar dan zien we elkaar weer 2 dagen niet, en maken we het over de telefoon maar goed, terwijl dat me eigenlijk tegen staat.

Als we getrouwd zijn zie ik hem lekker elke dag, en hoeven we niet mee af te spreken, of hoef ik niet te denken als mn vriendin(nen) vragen of ik een avondje kom, of ik al wel genoeg avonden met hem heb doorgebracht ofzo (niet dat dat moet, maar lijkt me wel handig voor een relatie ;) ).
Ook lijkt het me heerlijk hen allemaal in mijn eigen huis uit te kunnen nodigen, Nu is dat gewoon lastiger, omdat het huis niet van mij is.

Yeah, fijn toch om over 2 dagen getrouwd te zijn ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 sep 2007 18:05

Komende donderdag is het zover? Ga lekker genieten he!

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 18 sep 2007 18:55

Hopelijk heb je mooi weer 8)

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 18 sep 2007 21:53

Spannend zeg! :)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 18 sep 2007 22:03

Fijne dag missF!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 sep 2007 22:21

Dank je wel allemaal!
80 % neerslagkans :? Maar ach, de doorzichtige paraplu's heb ik vanmiddag gekocht, en we hebben erg gave binnenlocaties, dus als het echt te erg is met het weer, vallen de foto's niet in het water :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 sep 2007 09:22

MissF: je weet dat je daar ook voor kunt bidden he...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 sep 2007 10:15

Fijne dag morgen MissF! :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 sep 2007 10:21

Lalage schreef:MissF: je weet dat je daar ook voor kunt bidden he...

Ja, ik weet het, maar ik vind dat altijd een beetje krom. Aan de ene kant lopen ze te bidden voor regen, en ik bid voor mooi weer, terwijl ik het niet eens perse nodig heb, want ook met regen zal het echt weel goedkomen. Maar je hebt gelijk ;)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 19 sep 2007 10:24

fijne dag morgen!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 sep 2007 10:27

MissF schreef:
Lalage schreef:MissF: je weet dat je daar ook voor kunt bidden he...

Ja, ik weet het, maar ik vind dat altijd een beetje krom. Aan de ene kant lopen ze te bidden voor regen, en ik bid voor mooi weer, terwijl ik het niet eens perse nodig heb, want ook met regen zal het echt weel goedkomen. Maar je hebt gelijk ;)

Daar heb je ook gelijk in, toch heb ik wel wat wondertjes meegemaakt op dat gebied ;)

Terug naar “Archief”