Geslachtsverandering

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 26 mar 2008 15:37

Ja, dat hoop ik ook!

R34
Verkenner
Verkenner

hoi ik zat dit wat door te lezen

Berichtdoor R34 » 08 apr 2008 19:55

Deze wereld is niet meer perfect. En zo kan het voorkomen dat een jongen zich een meisje voelt of een meisje zich een jongen voelt. Om je daar ook maar iets bij te kunnen indenken, hoe ellendig dat is moet je jezelf voorstellen dat jij het lichaam hebt van het andere geslacht, terwijl jij je van je eigen geslacht voelt.
Dan heeft een meisje dat een rok aan moet, maar zij voelt zich een jongen... dat betekend dat ze die rok erg belachelijk vind zitten bij haar zelf. Je kunt jezelf er dan aan gaan toegeven verder in de geslachtsverandering te gaan of juist tegen gaan strijden.. dat laatste lijkt me erg zwaar (afhangend van in welke mate je dit gevoel ervaart)

Dan zijn er ook nog misschien wel mensen die zich "het" voelen, daarmee bedoel ik hen die zich niet speciaal als meisje of jongen gedragen...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 apr 2008 20:33

MrSokkie schreef:
Galateia schreef:En hoe gaat hij bevallen? Ik neem aan dat dat allemaal dichtgenaaid is bij zijn geslachtsverandering en dat hij iets heeft wat lijkt op een penis?

Keizersnee waarschijnlijk he...

Dat zeiden ze bij 'De wereld draait door' ook al, maar als ze het zelf hebben kunnen insemineren dan kan het toch niet dichtgenaaid zijn...

Terug naar “Archief”