The Violet Burning is een van die bands uit de christelijke wereld die ik meer dan bovenmatig waardeer. Al waardeer ik het oude werk meer dan het nieuwere werk.
Narnia is in het genre een aardige band, maar niet meer dan dat.
Disciple is een zeer matige band en de laatste plaat is ronduit slecht.
Over The Rhine is een fijne band ja.
Als ik daar de line-up van een slecht Pinkpopjaar tegenover zet, zijn er al minstens 8 bands die beter zijn en die ik liever wil zien, laat staan wanneer we spreken over een goed Pinkpopjaar.
4 oktober: Jeffrey Foucault in Tilburg (singer-songwriter)
19 oktober: CSFR Muziekdag 10 november: Roots of Heaven-festival in Haarlem
26 november: Ryan Adams in Amsterdam
Gaat er nog iemand naar Hillsong in Amsterdam komende zaterdag? Ik heb wel kaartjes besteld, maar heb besloten om toch maar niet te gaan vanwege teveel slaapgebrek .
GeeruQu schreef:Gaat er nog iemand naar Hillsong in Amsterdam komende zaterdag? Ik heb wel kaartjes besteld, maar heb besloten om toch maar niet te gaan vanwege teveel slaapgebrek .
Maybe, maybe! Ik zou ze graag overnemen als je niet gaat
Ik heb 2 kaartjes gewonnen voor Mala Vita, een mij onbekend maar wel lekker klinkend Spaans bandje (http://nl.youtube.com/watch?v=2EYs_YlUg-E) Ik ga echter vanavond al naar een ander concert, dus wie ze wil hebben, krijgt ze. Het is vanavond, in Breda. Mijn naam staat op de gastenlijst, met een '+1' erachter, 1 van een tweetal moet dus wel n man zijn
Accoustisch Ik vond het niet de moeite van op mijn fietsje stappen waard. Nee dan vanavond: Arcade Fire in de Heineken Music Hall! Hopelijk spelen ze My Body Is A Cage, met dat fantastische kerkorgel!
gaat vrijdag met colega's naar Night of the Proms,
ik denk dat ik de wat meer klassiekere optredens beter zal waarderen dan sommigen moderne, tenminste dat is mijn ervaring van soortgelijke optredens die ik op tv ooit gezien heb.