Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 20 jun 2006 13:35

Othello schreef:Wat ik dan wel weer mooi vind, is als een vrouw bewust laat zien dat ze zwanger is. Trots. Dus geen grote tentzeilen over die buik, maar gewoon een strak fris en fruitig shirt.

Op het WK fotolog van www.nu.nl stond een zwangere vrouw die een voetbal op haar buik had geschilderd. Op zo'n manier kom je er dan wel weer heel erg voor uit.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 20 jun 2006 14:04

Othello vraagt naar de mening van mannen over deze zaak, we willen hier dus geen reacties van vrouwen over hoe ze het baren hebben ervaren....
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 jun 2006 14:11

Precies!Afbeelding

Hoe vrouwen het ervaren interesseert mij in dit topic geen bal, opzouten dus. 8)

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 20 jun 2006 15:25

ik moet die bevallingen verdrongen hebben.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 20 jun 2006 15:26

Ah.. dus toch! Hoezo, verdrongen?

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 20 jun 2006 15:32

er staat mij meer een beeld bij dat ik het kind ergens op een buik zag liggen, niet hoe het er uitgekomen is.
sowieso heb ik de neiging dat te bagataliseren. zo van het was er zo. vrouwlief verzekert mij dan dat het toch een pijnlijke gebeurtenis was ondanks het vreugdevolle moment.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 20 jun 2006 16:44

Debor@ schreef:Ehm, vele van mijner vrienden vinden zwangere vrouwen inderdaad mooi. Het is vooral de zachte uitdrukking in de ogen waar ze op vallen en de mooie rondingen, zeggen ze zelf.

Bovendien, zwanger en aantrekkelijk zijn vind ik, ondanks het feit dat ik zeer zeker niet op vrouwen val, geen absurditeit. Goed, sommmige zwangere vrouwen zien er afgetobt en niet aantrekkelijk uit, maar er zijn zat zwangere vrouwen die toch echt heel mooi zijn.

Mooi, dat kan, al vind ik een zwangere vrouw zeker niet mooier dan een niet-zwangere.
Maar als het gaat om de vraag 'wie zou je het liefst lekker dicht bij je hebben?' (aantrekkelijkheid), dan gaan mijn gedachten zeker niet uit naar een zwangere vrouw. (Die is immers toch al van een ander.) Dan denk ik aan een maagdelijk meisje.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 jun 2006 16:53

Boekenlezer schreef:
Debor@ schreef:Ehm, vele van mijner vrienden vinden zwangere vrouwen inderdaad mooi. Het is vooral de zachte uitdrukking in de ogen waar ze op vallen en de mooie rondingen, zeggen ze zelf.

Bovendien, zwanger en aantrekkelijk zijn vind ik, ondanks het feit dat ik zeer zeker niet op vrouwen val, geen absurditeit. Goed, sommmige zwangere vrouwen zien er afgetobt en niet aantrekkelijk uit, maar er zijn zat zwangere vrouwen die toch echt heel mooi zijn.

Mooi, dat kan, al vind ik een zwangere vrouw zeker niet mooier dan een niet-zwangere.
Maar als het gaat om de vraag 'wie zou je het liefst lekker dicht bij je hebben?' (aantrekkelijkheid), dan gaan mijn gedachten zeker niet uit naar een zwangere vrouw. (Die is immers toch al van een ander.) Dan denk ik aan een maagdelijk meisje.

Of iemand nog maagd is, is niet te zien 8)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 20 jun 2006 16:54

Smurffie schreef:
Boekenlezer schreef:

Nee, maar of je het idee hebt dat iemand maagd is of niet, dat merk je wel.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 20 jun 2006 17:48

Boekenlezer schreef:
Smurffie schreef:
Boekenlezer schreef:

Nee, maar of je het idee hebt dat iemand maagd is of niet, dat merk je wel.

Wat valt er te merken? :roll: :roll: :roll:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 jun 2006 18:26

En wat heeft maagdelijkheid met een aantrekkelijk uiterlijk/aantrekkelijkheid te maken? :roll:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 jun 2006 18:30

Heel simpel toch? Boekenlezer wil gewoon De Eerste En De Ware zijn voor een vrouw en derhalve zijn vrouwen waarbij dat niet meer mogelijk is een stuk minder interessant. 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 jun 2006 18:31

Aragorn schreef:Heel simpel toch? Boekenlezer wil gewoon De Eerste En De Ware zijn voor een vrouw en derhalve zijn vrouwen waarbij dat niet meer mogelijk is een stuk minder interessant. 8)

Hmz.. 8)

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 20 jun 2006 18:33

Aragorn schreef:Heel simpel toch? Boekenlezer wil gewoon De Eerste En De Ware zijn voor een vrouw en derhalve zijn vrouwen waarbij dat niet meer mogelijk is een stuk minder interessant. 8)

Dat is dan heel fijn voor hem. Maar deze uispraak vind ik vaag: Dat je merkt dat iemand nog maagd is of niet.. :|

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 jun 2006 18:33

Alleen lastig dat je dat aan de buitenkant toch echt niet kunt zien.. Of hebben maagdelijke vrouwen net zo'n speciale/herkenbare blik in hun ogen als zwangere vrouwen? 8)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”