single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ikkie89
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ikkie89 » 06 dec 2006 20:35

meschianza schreef:
Marnix schreef:
rafaell schreef:quote]
HM, nee ik herken de voortplantingsdriften ook niet zo als 24jarige single. Sterker, mocht ik ooit een man tegen komen met wie ik het de rest van mijn leven verwacht uit te houden (dat zoiets mogelijk kan zijn he), dan denk ik zelfs eerder aan pleegkinderen. ER staan er verdorie 1000 op de lijst urgent die gewoon niet geplaatst kunnen worden. Hoewel een vriendin pas zei dat die gevoelens toch wel anders worden als je getrouwd bent :mrgreen: Maar dan wordt het minstens een mengsel biologisch en pleegkinderen. :wink:

Goed uitgangspunt! maar lijkt mij erg moeilijk om allemaal probleemkids te moeten opvoeden en als je dan ook nog ''biologische gezonde kinderen heb is daar vaak te weinig aandacht voor.
Wees eerst een individu voordat je een duo wordt

rafaell

Berichtdoor rafaell » 06 dec 2006 20:37

Dat schreef ik helemaal niet :shock:

ikkie89
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ikkie89 » 06 dec 2006 20:39

oeps! j heb gelijk :oops:
was voor meschianza bedoeld
Wees eerst een individu voordat je een duo wordt

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 06 dec 2006 22:15

ff serieuse vraag,

Zijn er ook mensen die, omdat ze vrijgezel zijn, lid geworden zijn van refoweb?

Want, als ik het er ergens over heb dat ik op refoweb zit, dan zeggen ze allemaal of ben je zo druk bezig om een vriendin te krijgen :?

rafaell

Berichtdoor rafaell » 06 dec 2006 22:20

Die zullen er vast wel zijn :)

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 06 dec 2006 22:24

Ikke niet, kzie refoweb niet al een huwelijksmarkt :P

rafaell

Berichtdoor rafaell » 06 dec 2006 22:52

Ik ook niet, maar anderen vast wel :wink: Laat die anderen dan gewoon lekker :)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 dec 2006 07:54

hermanmulder schreef:ff serieuse vraag,

Zijn er ook mensen die, omdat ze vrijgezel zijn, lid geworden zijn van refoweb?

Want, als ik het er ergens over heb dat ik op refoweb zit, dan zeggen ze allemaal of ben je zo druk bezig om een vriendin te krijgen :?

Ehm, die zijn er vast wel, maar ik in ieder geval niet. :) Ik kwam voor de discussie en je, dat hier leuke mensen zitten klopt wel weer... maar ik ben niet zo van de datingsites.... hoewel ik al met 3 refowebsters getrouwd geweest ben :D En de grote vraag is natuurlijk: Wie wordt nummer 4 :P

Overigens verdenk ik Henkie er gewoon van dat hij heel Refoweb heeft opgezet om een vriendin te scoren :D Misschien dat het vandaar een beetje die naam heeft? :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 dec 2006 08:34

Dat was niet de reden, ik was mijn hele mislukte liefdesleven juist zat en wilde voorlopig even geen gedoe met jongens. Maar ja, toen kwam ik Borkdude tegen...

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 07 dec 2006 08:58

ikkie89 schreef:
meschianza schreef:[HM, nee ik herken de voortplantingsdriften ook niet zo als 24jarige single. Sterker, mocht ik ooit een man tegen komen met wie ik het de rest van mijn leven verwacht uit te houden (dat zoiets mogelijk kan zijn he), dan denk ik zelfs eerder aan pleegkinderen. ER staan er verdorie 1000 op de lijst urgent die gewoon niet geplaatst kunnen worden. Hoewel een vriendin pas zei dat die gevoelens toch wel anders worden als je getrouwd bent :mrgreen: Maar dan wordt het minstens een mengsel biologisch en pleegkinderen. :wink:

Goed uitgangspunt! maar lijkt mij erg moeilijk om allemaal probleemkids te moeten opvoeden en als je dan ook nog ''biologische gezonde kinderen heb is daar vaak te weinig aandacht voor.

Ach ''allemaal' ik heb het er ok niet over zes, laten we er met 1 beginnen. het ligt ook helemaal aan je thuissituatie of die stabiel is, anders moet je er zeker niet aan beginnen. Maar het is wel een wens van mij.

@ Herman: dat vind ik zo'n onzin, het hele karakter van refoweb is zeker geen dating, 80& is serieus praten over geloofszaken enm aatschappij. Ik wam hier ooit om over de evolutieleer van gedachten te wisselen en ben toen blijven hangen. Dat je op een meeting of na discussies/chatsessies met een pebaald persoon de vonk overslaat, die kans lijkt met net zo groot als dat in school gebeurt, in de kerk of tijdens uitgaan. Ik sluit zeker niet uit dat er mensen bewust komen om iemand te scoren maar ik denk dat dat maar een heel klein percentage is. Dus trek het je niet aan :D

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 dec 2006 09:51

misschien vinden sommige mensen de anoniemiteit wel fijn :)

En tja Lalage, je kan niet zeggen: Ik doe er voorlopig helemaal niets aan. Soms overkomen dingen je gewoon en kan je er heel weinig aan doen. En vaak pakt het dan nog wel goed uit ook ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Lausnitz
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lausnitz » 07 dec 2006 10:12

Om even wat kolen op het vuur te gooien... zouden stelletjes je een beetje scheef aankijken omdat ze misschien bang zijn dat je homo zou kunnen zijn?

Enne, zouden er juist daarom ook stelletjes (met of zonder liefde) tot stand komen?

Gister was ik, op kinderen en vermoedelijk een meisje, de enige vrijgezel. Dan zit je bij een paar stelletjes aan tafel die het dan over schoonouders enzo hebben. Dan zit je er als vrijgezel écht voor spek en bonen bij. Het lijkt wel een soort afwijking. Gelukkig kan ik er nu goed tegen...
www.cgjf.nl

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 dec 2006 10:38

Lausnitz schreef:Om even wat kolen op het vuur te gooien... zouden stelletjes je een beetje scheef aankijken omdat ze misschien bang zijn dat je homo zou kunnen zijn?

Enne, zouden er juist daarom ook stelletjes (met of zonder liefde) tot stand komen?

Gister was ik, op kinderen en vermoedelijk een meisje, de enige vrijgezel. Dan zit je bij een paar stelletjes aan tafel die het dan over schoonouders enzo hebben. Dan zit je er als vrijgezel écht voor spek en bonen bij. Het lijkt wel een soort afwijking. Gelukkig kan ik er nu goed tegen...

hoe frustrerend is dat. :?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 dec 2006 10:43

Haha ik zou er niet veel last van hebben. Je kan bijvoorbeeld laten vallen dat je zelf geen last van dat soort dingen hebt... en daarnaast, het lijkt me toch niet dat stelletjes alleen maar over relatiegerelateerde dingen praten :)

En wat dat homo zijn betreft, een beetje kortzichtig om dat gelijk te denken, en zelfs al zouden mensen dat denken, dan is het toch nog niet iets om bang voor te zijn? Waarom vragen ze eigenlijk niet gewoon ernaar, veel beter dan wel vanalles denken terwijl je helemaal niet weet of het klopt. En of er op basis daarvan stelletjes ontstaan? Allicht, bij sommige mensen krijg ik wel eens het idee dat ze iets forceren of zo, iedere kans aangrijpen want het is toch normaal dat je rond die tijd een partner hebt... slechte zaak, gaat ook vaak mis dan :) Maar ja, ik heb makkelijk praten, ik zit wat anders in elkaar en hou het prima vol zonder... en dan komt het vanzelf wel een keer goed ;) Ik zeg altijd maar, een partner moet je intensief zoeken, daar moet je in het donker per ongeluk een keer over struikelen.

Wolkje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Wolkje » 07 dec 2006 11:01

wauw marnix dat is een diepe!
struikel niet te hard, kan zeer doen :wink:

Terug naar “Archief”