Moderator: Moderafo's
Poesje schreef:Hehe, ik herinner me een date..![]()
Lekker gegeten samen, kwam de rekening op tafel. Ik grijp direct naar m'n tas om m'n porto te pakken. (Doe ik vanzelf wanneer er iets te betalen valt.) Hij maakt er helemaal geen werk van, en laat mij betalen.
Zo ook later op een terrasje, en in de bios.. Ik heb uiteindelijk alles betaald. Opzich maakt me dat vrij weinig uit, maar toch vond ik het van zijn kant wel 'zuinig'.. Je gaat samen weg, je eet samen iets, ect. Dan ook samen betalen..
Napoleon schreef:Poesje schreef:Hehe, ik herinner me een date..![]()
Lekker gegeten samen, kwam de rekening op tafel. Ik grijp direct naar m'n tas om m'n porto te pakken. (Doe ik vanzelf wanneer er iets te betalen valt.) Hij maakt er helemaal geen werk van, en laat mij betalen.
Zo ook later op een terrasje, en in de bios.. Ik heb uiteindelijk alles betaald. Opzich maakt me dat vrij weinig uit, maar toch vond ik het van zijn kant wel 'zuinig'.. Je gaat samen weg, je eet samen iets, ect. Dan ook samen betalen..
kan ik ook niet eens met jou daten?
Poesje schreef:Hehe, ik herinner me een date..![]()
*brul*zo te zien heb jij geen gevoel voor romantiek... tis uit liefde dat je iets voor een meisje betaald ik betaal ook niet alles voor elk meisje alleen als ze speciaal voor me is!
arrebar schreef:zo te zien heb jij geen gevoel voor romantiek... tis uit liefde dat je iets voor een meisje betaald ik betaal ook niet alles voor elk meisje alleen als ze speciaal voor me is!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten