Of je hebt ervaring......Lalage schreef:Hmz, niemand weet toch wat het leven gaat brengen. Als je trouwen niet eng vindt, ben je naief.

Moderator: Moderafo's
André schreef:meschianza schreef:André schreef:Ook een hele veilige.Ik heb geen bindingsangst maar ook geen bindingsbehoefte, blijft een fijne uitspraak.
Waarom veilig?
Stel, stel je hebt bindingsangst, dan zou dit een redelijk veilige uitspraak zijn.
Je bouwt dan zegmaar een soort muurtje om je heen onder de noemer 'geen bindingsbehoefte'
Dit was mijn hardop gedachte toen ik dit las, dus het zal wsl niet op de werkelijkheid berusten.
André schreef:Of je hebt ervaring......Lalage schreef:Hmz, niemand weet toch wat het leven gaat brengen. Als je trouwen niet eng vindt, ben je naief.
*Kuch* eens even kijken wat ik geblaat heb.....Lalage schreef:Boekenlezer schreef:André schreef:Of je hebt ervaring......Lalage schreef:Hmz, niemand weet toch wat het leven gaat brengen. Als je trouwen niet eng vindt, ben je naief.
Bedoel je dat de ervaring de bindingsangst opheft?
Ik snap het ook niet Andre.
Boekenlezer schreef:Verder heb ik het gevoel dat ik op dames val die in eerste instantie niet zo heel toegankelijk zijn, en bij wie je nogal wat geduld moet hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten