Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 20 apr 2006 14:46

Optimatus schreef:
TKF schreef:
rafaell schreef:Sinds wanneer staat 'refo' gelijk aan rechts TKF?

Nouja, het was meer even om aan te geven dat ik vind dat Refoweb langzaam van 'refo' naar 'minder-refo' gaat, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

Doet 'refo'web haar naam nog wel eer aan?

Komt er dan eerdaags een Hersteld-Refoweb?

Jah, en dan word TKF de beheerder!! :lol: :P

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 apr 2006 14:46

Optimatus schreef:
TKF schreef:
rafaell schreef:Sinds wanneer staat 'refo' gelijk aan rechts TKF?

Nouja, het was meer even om aan te geven dat ik vind dat Refoweb langzaam van 'refo' naar 'minder-refo' gaat, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

Doet 'refo'web haar naam nog wel eer aan?

Komt er dan eerdaags een Hersteld-Refoweb?

:mrgreen:

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 20 apr 2006 14:59

Eh mensen :oops: ondanks dat de discussie die jullie voeren interessant is, is het toch een beetje offtopic hier. Derhalve zou ik jullie willen vragen voorzichtig weer ontopic te gaan hier, alvast bedankt.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 20 apr 2006 15:04

oke, is goed hoef je je toch niet voor te schamen om dat te zeggen :wink: ?? Jij bent hier toch aangesteld om de orde te bewaren en een beetje de baas te spelen :wink: !

Maar goed we gaan weer off-topic

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 apr 2006 15:29

BJ schreef:Eh mensen :oops: ondanks dat de discussie die jullie voeren interessant is, is het toch een beetje offtopic hier. Derhalve zou ik jullie willen vragen voorzichtig weer ontopic te gaan hier, alvast bedankt.

Já! Ontopic; Laten we het even over jou hebben :P complimenten voor je bovenstaande post 8)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 20 apr 2006 18:32

Collateral schreef:
TKF schreef:Doet 'refo'web haar naam nog wel eer aan?

Natuurlijk wel. Het web is gemaakt door refo's, maar dat betekent niet dat er geen andersdenkende spinnen overheen kunnen paraderen. 8)

Ze paraderen 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 jun 2006 12:29

Hm, volgens BJ ging het vriend-draagt-bh-topic dicht om de volgende redenen:

- Antwoord is gegeven op de vraag van de topicstarter
- Het topic gaat offtopic, gaat andere kleding bespreken dan waar het hier om ging.
- Dubbelzinnigheid door enkele gebruikers.

Hierbij wil ik ook nog even aangegeven dat vooral het laatste door ons moderators zeer streng zal worden behandeld. Dus of u er alvast rekening mee wil houden.

Wat betreft de eerste twee heeft hij inderdaad gelijk en ik zal ook niet pleiten voor heropening oid, maar ik begrijp die dubbelzinnigheid (die bovendien nogal zwaar zou wegen) niet echt. Ik kan er namelijk weinig dubbelzinnige opmerkingen in ontdekken.. maar misschien ben ik gewoon niet zo dirty minded genoeg om dat te begrijpen. :wink:
Laatst gewijzigd door Aragorn op 09 jun 2006 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 jun 2006 12:30

Ik ook niet. en wel benieuwd naar een toelichting.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 09 jun 2006 12:33

Toelichting komt er niet. Lijkt me wel duidelijk genoeg. Ben je het hier niet mee eens neem dan maar contact op met de leiding van het forum.

Meegewogen heeft overigens wel ervaringen uit het verleden met enkele van de gebruikers die in dit topic actief waren.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 jun 2006 12:34

Ik heb het vage gevoel dat jij vindt dat ik me aangesproken zou moeten voelen, maar ik voel me niet aangesproken, sorry. :roll:

En nee, het is totaal niet duidelijk.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 09 jun 2006 12:45

Ik vraag me trouwens wel af wat iemands favoriete ondergoed met relaties te maken heeft, gezien het feit dat dit topic in dat subforum geopend is. :-s
Tenzij het natuurlijk de bedoeling is om er de aandacht van iemand anders mee te trekken. :-k
Ik krijg sowieso het idee dat dat de bedoeling is. :-oo
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 jun 2006 13:04

Dat idee klopt niet :) Ik vond de discussie over wat je graag draagt wel interessant, die wou ik dus even voortzetten. Dat ik dit klakkeloos in hetzelfde forum heb gedaan, waar het nu ik er over nadenk inderdaad niet echt thuishoort, daarin heb je gelijk.

BJ, het is niet duidelijk, dat blijkt wel... Misschien voor jou maar Aragorn en ik tasten in ieder geval volledig in het duister als het gaat om wat jij "dubbelzinnigheden" noemt.

Vandaar dat we hier ook vragen om een toelichting en ik vind het nogal vaag dat je die niet wil geven. Als het toch zo duidelijk is kan je het toch ook toelichten? Sterker nog, waarom zou je dat dan niet doen. Of is het voor jezelf toch ook minder duidelijk dan je stelt? Beetje vaag dat je nu zo geheimzinnig gaat doen...
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 09 jun 2006 13:07

Reden van toelichting is niet nodig omdat we dan alsnog gaan doorpraten over het onderwerp, maar dan indirect. Dat is niet de bedoeling. Vandaar geen toelichting. Gewoon maar vertrouwen dat wij moderators het beste voor hebben bij dit forum en daar op gebaseerd onze beslissingen nemen. Deze zullen we niet elke keer ter verantwoording laten keuren.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 jun 2006 13:08

Ehm, waar is het topic nou gebleven? Ik had verwacht dat hij verplaatst zou worden naar Slow Chat of zo... maar waarom wordt ie nou helemaal verwijderd? Moet ik nou weer een nieuwe openen? Of is praten over ondergoed op Refoweb verboden?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 jun 2006 13:08

Als BJ wel zo dirty-minded is, dan gaat hij dat toch niet hier op het forum uit de doeken zitten doen. Ik begrijp het ook niet, maar ja ik ben sowieso een naief klein blond meisje ;)

Waar is het ondergoedtopic nou?

Terug naar “Archief”