boer schreef: Tegenwoordig noemen zich natuurlijk heel wat mensen christelijk.
Hebben zij werkelijk ''hun leven verloren om het te behouden''?
Ach, dat is niet aan mij om te beoordelen. Het feit alleen al dat zij er duidelijk
en publique voor uit komen dat zij christelijk zijn, is al heel veel meer dan we in veel kerken zien.
Want daar is het ook "niet allemaal Israël, wat Israël genoemd wordt"...
boer schreef:Of is hun leven en de nieuwe stijl na de kast te zijn uitgekomen, nu de maatstaf, waaronder ex-echtgenoot en kinderen maar moeten lijden.
Totaal ander onderwerp. Persoonlijk geloof ik in 'tot de dood ons scheidt'
boer schreef: Ik ben ook al zo benieuwd naar die C van het CDA.
Kan geen probleem voor je zijn, want er is geen CDA in Zuid-Afrika.
boer schreef: Ik kan me trouwens goed voorstellen dat de gemiddelde hetero een beetje moe wordt van die eeuwige doorzanikende en aandachttrekkende, zichzelf discriminerende homo's.
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat de gemiddelde homo een beetje moe wordt van die eeuwige door zanikende en vingerwijzende, anderen discriminerende hetero's die kennelijk meer problemen hebben met de geaardheid van anderen dan met hun eigen zwaktes.
boer schreef: Laat ze maar eens naar Rusland of Noord Korea gaan
Nee want ze zijn hier 'gesteld' en het is aan de medebroeders en -zusters om er te zijn voor anderen
boer schreef: Helaas werkt het niet zo, maar anders zou ik als enige reden naar die homo-evenementen gaan om er hetero van te worden.
ben bang dat dat ook jou niet lukt.