liefie schreef: Dat kan iedereen als je het maar echt wilt... Ik ben ook niet iemand die zich aan een dieet kan houden en dat er voorgekauwd wordt wat je die dag ''moet'' eten.
Drinken heb ik geen moeite mee ik vul een fles van 1,5liter met water en ongemerkt drink ik die leeg ik kom op een dag aan 3 liter water maximaal soms een kop groene thee of een beker bouillon .
Water uit een glas drinken vindt ik niet lekker (zit tussen mijn oren

)
dat kan je wel zeggen liefie, als je het echt wilt, maar ik wil het ook echt en ik val "maar" 2kg af in een maand en het staat nu weer stil. Ik hou gewoon vocht vast. Ik kom echt niet aan de anderhalve liter water laat staan 3

volgens mij is 3 liter water ook niet echt gezond voor je, je schijnt er een watervergiftiging van te kunnen krijgen (ook weer ergens gelezen, ik weet niet meer waar) of het echt waar is weet ik niet.
maar ik wil wel echt afvallen en het lukt mij gewoon nauwelijks. HEt ligt niet aan m'n inzet en zo langzamerhand word ik wel moedeloos. Van sonja bakker ben ik wel afgevallen (5kg) maar toen ik het boek weglegde en naar mijn idee hetzelfde volgde vlogen de 5 er gewoon weer aan. Heel irritant!!! Nu eet ik het volgende:
een half schaaltje cruesli, een appel en een glas water (ipv cruesli ook nog wel twee crackers)
om 10uur een kopje thee en een plakje ontbijtkoek
om 12.00 twee boterhammen met diverse soorten vleeswaren
uit m'n werk meestal 2 crackers met iets er op (meestal filet american of iets dergelijks)
's avonds gewoon eten wat ik klaarmaak
en toch val ik niet af. Misschien omdat ik te weinig water drink maar ik doe het gewoon niet. Klinkt heel erg niet strijdlustig maar ik heb geen flesjes of ze raken allemaal kwijt of weg. Of ze worden weggegooid