Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jensje
Verkenner
Verkenner

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor Jensje » 22 apr 2010 15:05

Wat knap zeg!

Ik ben ook begonnen met afvallen, tot nu toe gaat 't goed!
de stand staat op -3, nog 19 te gaan...
Achter elke traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinneringen...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 apr 2010 17:41

Super Jannoek!
Succes Jensje

Ik ben vandaag naar mijn werk gefietst, en omdat we daar altijd met de jongeren ontbijten had ik nog niks op vanmorgen. Maar dan is 20 km toch iets te veel van het goede, ik was net bij de pont, en werd helemaal naar. Op de pont maar even gaan zitten, maar dat vond ik zo stom. Dus snel de pont af aan de overkant, en daar in de berm gaan zitten en een koekje op die ik altijd in mijn tas heb zitten voor Jurian. Dat hielp gelukkig. Mijn man mopperde al: ik zei toch al dat je gewoon moet eten van tevoren.

Tja, voor ik terugfietste heb ik toch maar een boterham op ;) Maar wel lekker, zo'n stuk fietsen, al vind ik dat voor voorlopig weer even genoeg. Morgen sportgamen, 's avonds een stuk kickbike steppen met vriendinnen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 apr 2010 18:22

Dat is niet echt handig MissF :oops: Gelukkig is het goed gekomen!
Ik heb vandaag onverwachts veel gefietst mijn zusje belde of ze mocht komen op de fiets ben haar tegemoed gereden dat was heen en terug al 14 km en nu net ben ik een eind mee terug gereden en had ik nog 11km was echt heerlijk al stond er een behoorlijk harde wind :shock:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 apr 2010 15:19

Eigenlijk is morgen mijn weegdag, maar we gaan vanavond met mijn vriendinnen eten, dus ik streep een dagje niet. Dus vanmorgen maar gewogen, -4,5 kg. Dus 66,5 nu, echt heerlijk :D

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 apr 2010 13:07

Wauw..super missF!

Ik heb deze week een baal week....schrijf ook heel slecht wat ik genomen heb. Ik ga mij morgen maar niet wegen, want denk niet dat het veel succes heeft gehad. Vanaf donderdag weer volop aan de bak.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 apr 2010 13:15

Iedereen heeft weleens een minder goede week.

Hier gaat het nog steeds goed zit nu op -16.3 nu gaan ook veel mensen het zien wel grappig.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 apr 2010 12:31

welk dieet doe jij liefie?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 apr 2010 13:22

Ik doe geen dieet :wink: Ik tel mijn calorieën en daardoor wordt je bewust wat je wel en niet kunt eten ik eet maximaal 1400 calorieën per dag maar daar kom ik eigenlijk nooit aan.
Varkensvlees eet ik in elk geval niet en ook geen kipkrokant snitzels enz meer zitten vaak al 400 calorieën in per stuk.
En een koekje of zo mag wel maar dan kun je veel minder brood eten of warm eten dus dat doe ik ook niet :wink:

toppie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor toppie » 28 apr 2010 14:24

Wauw knap hoor, ik ben bezig met een koolhydraatarm dieet. Werkt tot nu toe goed. :D Ik ben nu ruim 11 kilo afgevallen in drie maanden. Ik zou zo graag nog een kilo of 5 willen, maar eigenlijk is mijn moed nu aan het zakken...
Hebben jullie dat ook wel eens? :(

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 apr 2010 15:01

Nee gelukkig nog niet gehad. Maar wat ga je na dit dieet doen koolhydraat arm blijven eten? Lijkt mij dat je daarna weer aankomt of niet?
Wat kan helpen je eigen belonen na elke 5 kg?

Jensje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jensje » 28 apr 2010 16:37

Ik doe dat ook ja, calorieën tellen, dat werkt voor mij echt heel goed.
Je wordt je echt bewust van wat je eet en ik vind 't tot nu toe prima vol te houden.
Sta ondertussen op -4, nog 18 te gaan:-)
Achter elke traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinneringen...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 apr 2010 17:35

Eigenlijk is dat hetzelfde als ik doe, alleen bij mij heet het wel een dieet ;) En ik MOET ook nog eens van alles eten, want ik moet aan die schijf van 5 komen, dus soms moet ik perse nog een appel, of nog een boterham eten, omdat ik anders niet genoeg vakjes vul.

Ik heb nu soms wel eens van: tjonge, het gaat zo onwijs langzaam, zal ik toch maar overgaan op 'op gewicht blijven' (dan vul je dus meer vakjes, zodat je elke dag aan de normale hoeveelheis van 2000 kcal komt, zo leer je dus altijd op te blijven letten of je niet teveel, maar ook niet te weinig eet). Maar ik wil zo dolgraag naar die 65 kg, dat ik toch maar doorzet. Alleen in het weekend doe ik nu steeds 1 dag dat ik niet oplet. Dan eet ik geen chips en koek hoor, maar wel een keer frietjes ofzo.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 28 apr 2010 18:17

gewoon opletten met wat je eet en aan de drie maaltijden per dag houden. Zo ben ik aantal jaar terug van 82 naar 67 kilo gegaan. Laatste tijd woog ik weer net wat meer dan 70 en daar baalde ik van. Vandaag was ik er al 2 kwijt, nu de laatste 3 nog. Heb er nog 4 weken voor, dus dat moet lukken ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 apr 2010 08:42

als ik calorien tel word ik depressief. Ik was er een paar dagen geleden mee begonnen op zo'n site en we aten mihoen met kip. Nou die stonden er niet eens bij :? ik heb daar geen geduld voor dus ik ben er na 1 dag al mee gestopt. Nu ben ik nog steeds die ene kg kwijt en het wil niet (meer) lukken. Bij SB had ik er binnen 4 weken 2.5 kg af ongeveer en als ik het boek nu pakt werkt het niet meer, daar snap ik nou helemaal niets van. Ik kap met al die dieten (ik vraag me af voor hoelang 8) ) en ik let gewoon op wat ik eet.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 29 apr 2010 09:59

kwebbel schreef:als ik calorien tel word ik depressief. Ik was er een paar dagen geleden mee begonnen op zo'n site en we aten mihoen met kip. Nou die stonden er niet eens bij :? ik heb daar geen geduld voor dus ik ben er na 1 dag al mee gestopt. Nu ben ik nog steeds die ene kg kwijt en het wil niet (meer) lukken. Bij SB had ik er binnen 4 weken 2.5 kg af ongeveer en als ik het boek nu pakt werkt het niet meer, daar snap ik nou helemaal niets van. Ik kap met al die dieten (ik vraag me af voor hoelang 8) ) en ik let gewoon op wat ik eet.
begrijpelijk dat het frustrerend werkt als je merkt dat het niet meer helpt om af te vallen. Echt tellen doe ik ook niet, maar schat wel een beetje in of iets gezond is of niet. Verder gewoon aan de 3 maaltijden houden en genoeg drinken. daarbij probeer ik dagelijks genoeg lichaamsbeweging te krijgen. Zelf kom ik daar wel een stuk mee vooruit voorlopig.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”