Ben blij dat er niet bij hoort

Moderator: Moderafo's
marina87 schreef:Herkenbaar, ik knijp mezelf in mn armen ja, als ik geen pijn wil voelen ja en niet wil huilen. Toch ervaar ik dat het slecht is en ik er nix mee oplos + rood opgezwollen armenIk probeer het mezelf te verbieden, en mn vriendin zeg dat ik het niet mag doen.
Aragorn schreef:marina87 schreef:Herkenbaar, ik knijp mezelf in mn armen ja, als ik geen pijn wil voelen ja en niet wil huilen. Toch ervaar ik dat het slecht is en ik er nix mee oplos + rood opgezwollen armenIk probeer het mezelf te verbieden, en mn vriendin zeg dat ik het niet mag doen.
Hm, ook al lost het niets op, dan kan ik me voorstellen dat het wel fijn is (eigenlijk net als huilen, dat lost ook niks op maar kan wel ontluchtend zijn soms). Ik zou niet weten waarom je het dan jezelf zo strikt zou verbieden.
Daar heb je gelijk in. Zowel huilen als mutileren lost geen problemen op. Huilen heeft mijn voorkeur omdat het niet echt uit liefdeloosheid gebeurd, jezelf pijnigen doe je niet als je van jezelf houd denk ik.Aragorn schreef:Jaja, maar niet alle zelfpijniging laat definitieve sporen achter en dat was waar ik het over had.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten