@ Radio: Gorefest is geen hardcoreband. Maar in die hoek moet je het wel zoeken.
@KLaas: ik heb het idee dat het aantal christelijke HC-kids op deze site op een hand te tellen is
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Hm, zoals met bijna alle hardcore heb ik hier ook zoiets van: leuk voor in de pit, maar geen geweldige luistermuziek en op den duur lijken alle nummers op elkaar.
Kwist trouwens niet dat er tegenwoordig nog veel gestagedived werd?
Raido schreef:Ik zie hardcore gassies meer als van de geflipte neonazi-achtige met hun duffe lonsdale, legerkistjes en witte veters. Maar dat is dus de Terrorcorps-Hardcore. En Gorefest was zo de eerste band die in me op kwamik vind HC in iedergeval niks, ik ben metalfan
maar beetje extreem ofto
drugXfree schreef:Aragorn schreef:Hm, zoals met bijna alle hardcore heb ik hier ook zoiets van: leuk voor in de pit, maar geen geweldige luistermuziek en op den duur lijken alle nummers op elkaar.
Kwist trouwens niet dat er tegenwoordig nog veel gestagedived werd?
Kan ik me iets bij voorstellen. maar de gemiddelde hardcoreband lijkt tegenwoordig meer op metal, dus wordt het muzikaal allemaal wat interessanter. Stagediven is in hardcore niet verboden voor zover ik weet, net als fingerpointen mag dat gewoon nog hahaha.
JialiKelly schreef:En dit keer willen we niet naar de Slowchat verplaatst worden.
Dat is hartstikke storend, als je iets van jezelf post, en het wordt vervolgens naar een niet serieus topic verplaatst, en daarna weggegooid zodat het topic nooit meer trug te vinden is.
Dus.. post hier je tekeningen/schilderijen/collage's/foto's van beeldhouwwerken of whatever
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten